We nemen het recht in eigen hand... wij zijn voortaan Volwassen....!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:24 schreef Renesite het volgende:
Wij zijn 'niet volwassen, doch een beetje volwassen'
In dat geval: GORE KUTPUBERS.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:24 schreef Mosselman het volgende:
Nee Renmaestro,,,, wij zijn niet-18jarigen..
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:25 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
In dat geval: GORE KUTPUBERS.![]()
![]()
![]()
Moet je niet een rekening betalen ofzoquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:25 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
In dat geval: GORE KUTPUBERS.![]()
![]()
![]()
dit is een ander soort verzet, en tot onze spijt ben je TE OUD! ook eens leuk om uitsmijter te zijnquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:26 schreef Sonof het volgende:
euh wtf is dit nu weer. hoeveel verzetten zijn er nu weerik btw bijna 21. mag ik hier zeker niet meer poten he
Jij bent mijn heldin....quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:26 schreef gurlie het volgende:
wij zijn verzetsstrijders
geen pubers, wij prefereren de term 'jongeren'quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:27 schreef ToMaSZ het volgende:
verzet van pubers? what else is new?
Kop indrukken die handel, dat gesodemieter met die breezergeneratie! Helemaal zat ben ik die gastjes! Allemaal, stuk voor stuk!
Identiteitscrisis, nog zoiets! Exactly my point. Er zit geen logica in.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:28 schreef gurlie het volgende:
[..]
geen pubers, wij prefereren de term 'jongeren'
zei het studentjequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:29 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Identiteitscrisis, nog zoiets! Exactly my point. Er zit geen logica in.
Lekker inslapen met 14 en wakker maken op de 18e verjaardag.
Wij zijn jou zat, wij zijn geen fucking breezers wij zijn niet 18-jarigen (jonger) die het begrip puber zat zijn.... Verenigd u allen!!!...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:27 schreef ToMaSZ het volgende:
Kop indrukken die handel, dat gesodemieter met die breezergeneratie! Helemaal zat ben ik die gastjes! Allemaal, stuk voor stuk!
Dat komt omdat jullie zelf niks serieus nemen!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:29 schreef gurlie het volgende:
wij zijn het zat niet serieus genomen te worden!
* Insert grapje over serieus nemen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:29 schreef gurlie het volgende:
wij zijn het zat niet serieus genomen te worden!
Dat is onzin!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:30 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Dat komt omdat jullie zelf niks serieus nemen!
Damn right I did!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:30 schreef gurlie het volgende:
[..]
zei het studentje
Dat moet btw even worden aangevuld met:quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Breezergeneratie.![]()
*verwachte dat grapje al van een of andere onvolwassen kleuterquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:31 schreef Croupouque het volgende:
[..]
* Insert grapje over serieus nemen.
Precies,quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:30 schreef gurlie het volgende:
[..]
zei het studentje
ik ben alles behalve een breezerquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Breezergeneratie.![]()
(Zei een 15 jarige vanuit de grond van zijn hart.)
Bij 23 pas.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:32 schreef Renesite het volgende:
Wij jongeren hebben ook rechten, wij krijgen voor het werk nihil betaald, asociaal toch! wij doen het werk in de supermarkten, bijna alles, behalve de baas uithangen! en wanneer je 18 bent krijg je meteen flink betaald, dat kan toch niet?
Nee, wij zijn pubers, aaaah, ik dacht het niet
Ik drink van alles, pubertje, maar dat je geen bier lust omdat t niet naar fruit smaakt betekent niet dat t nep is he...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:30 schreef Mosselman het volgende:
[..]
Wij zijn jou zat, wij zijn geen fucking breezers wij zijn niet 18-jarigen (jonger) die het begrip puber zat zijn.... Verenigd u allen!!!...
-offtopic-
Wat drink jij dan hey? Bier?, nep drank, Vodka moet je hebben, rum, etc... meisjes van 12 drinken breezers..... en dat zijn we niet....
-offtopic....- best wel ontopic uiteindelijk maar goed.
*kuch *proest *hoest!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:32 schreef Renesite het volgende:
en wanneer je 18 bent krijg je meteen flink betaald
'tijdelijk' duurt nog 2 jaarquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:33 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Ik drink van alles, pubertje, maar dat je geen bier lust omdat t niet naar fruit smaakt betekent niet dat t nep is he...
En waar maken jullie je druk om, die term puber is maar tijdelijk, aanstellers!
Ik ken genoeg die 18 zijn en al zo een baasje spelenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Bij 23 pas.
Ik heb nog nooit gepretendeerd volwassen te zijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:32 schreef Mosselman het volgende:
[..]
Precies,
alle mensen die 18 of ouder zijn denken dat ze het allemaal zo goed weten en voelen zich allemaal zo volwassen terwijl ze dat vaak helemaal niet zijndaarbovenop nemen ze ons niet een serieus "jullie zijn te jong"
Ik mag toch wel mijn onvrede uiten over de helft van de 12-18 jarigen? (Evenals m'n klasgenoten.)quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:32 schreef gurlie het volgende:
[..]
ik ben alles behalve een breezer
maar je noemt ons pubers?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:34 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gepretendeerd volwassen te zijn.![]()
Meer als een 17jarige omdat het nog een 'puber' isquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:33 schreef PeterRabbit het volgende:
[..]
*kuch *proest *hoest!
Is dat zo? Neen.
Ik zei ook al, bij 23 pas.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:33 schreef PeterRabbit het volgende:
[..]
*kuch *proest *hoest!
Is dat zo? Neen.
Twee jaar is niet zo veel hoor. Ik was pas ook nog 16quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:33 schreef gurlie het volgende:
[..]
'tijdelijk' duurt nog 2 jaar
het zwakt ons af, niet hier doen dusquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik mag toch wel mijn onvrede uiten over de helft van de 12-18 jarigen? (Evenals m'n klasgenoten.)
Laten we even wel wezen, bier is smerig, alleen Hoegaarden witbier is te zuipen, daarbij kan je beter vodka hebben dan bier, baileys mag er natuurlijk ook wel wezen. White en black russians zijn ook zeer goed te drinken... Breezers zijn stomme baby dranken.... meeste bier is pis...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:33 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Ik drink van alles, pubertje, maar dat je geen bier lust omdat t niet naar fruit smaakt betekent niet dat t nep is he...
En waar maken jullie je druk om, die term puber is maar tijdelijk, aanstellers!
Das betrekkelijk tijdelijk toch?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:33 schreef gurlie het volgende:
[..]
'tijdelijk' duurt nog 2 jaar
soms langer als je denkt, 'time flies when you're having fun' kan ook omgedraaid hequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:34 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Twee jaar is niet zo veel hoor. Ik was pas ook nog 16
Dat vind ik dus ook. ze moeten allemaal een goed pak slag krijgen op hun blote kontquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:27 schreef ToMaSZ het volgende:
1 - Meer dan een 17-jarige. Fijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Meer als een 17jarige omdat het nog een 'puber' is
Ja.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:34 schreef gurlie het volgende:
[..]
maar je noemt ons pubers?![]()
![]()
KUT!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:35 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Das betrekkelijk tijdelijk toch?
En die term gaat er sneller af als de puber wat minder zou rebelleren!
Liever een verzetter dan een hersenloze meeloper.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:35 schreef PeterRabbit het volgende:
Was al gezegd dat het gelukkig niet erg puberaal is om je te verzetten tegen de rest?
ik doe het bij gurlie!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:36 schreef Sonof het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook. ze moeten allemaal een goed pak slag krijgen op hun blote kont [afbeelding]
Then start making fun! Het wordt niet beter naarmate je langer wacht!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:36 schreef gurlie het volgende:
[..]
soms langer als je denkt, 'time flies when you're having fun' kan ook omgedraaid he
nobody touches mequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:37 schreef Mosselman het volgende:
[..]
ik doe het bij gurlie!
Eigenlijk is het (350/8) meer. Dus is het p/u 43.75 cent meer.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:36 schreef PeterRabbit het volgende:
[..]
2 - Wow. 30 cent meer, als het niet minder is.
ik kan nog niet eens rijden onder invloed! hoe moet ik dan lol maken!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:38 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Then start making fun! Het wordt niet beter naarmate je langer wacht!
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:36 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Ja.
Main issue bij pubers is dat ze pretenderen volwassen te zijn.
sorry sorryquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:38 schreef gurlie het volgende:
[..]
nobody touches me
bereden worden onder invloed?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:39 schreef gurlie het volgende:
[..]
ik kan nog niet eens rijden onder invloed! hoe moet ik dan lol maken!
Ja, nou 17 jarigen word het niet van verwacht, 18 jarigen moeten welquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:36 schreef PeterRabbit het volgende:
[..]
1 - Meer dan een 17-jarige. Fijn.
2 - Wow. 30 cent meer, als het niet minder is.
Excuus. Wow, ik verdien wel 43,75 cent meer. Alhoewel dit verschilt per bedrijf.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:38 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Eigenlijk is het (350/8) meer. Dus is het p/u 43.75 cent meer.
Even tussendoor, maar ik ken 'pubers af' van 18 die minder volwassen zijn dan iemand die ik ken van 16.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:36 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Ja.
Main issue bij pubers is dat ze pretenderen volwassen te zijn.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:40 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
bereden worden onder invloed?![]()
Mag niet, bruto minimumloon.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:41 schreef PeterRabbit het volgende:
[..]
Excuus. Wow, ik verdien wel 43,75 cent meer. Alhoewel dit verschilt per bedrijf.
Maar daar gaat het hier niet om. Just stop talkin' shit.
Uitzondering die de regel bevestigt denk ikquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Even tussendoor, maar ik ken 'pubers af' van 18 die minder volwassen zijn dan iemand die ik ken van 16.
Hey hey je hebt het wel tegen mijn verloofde he....quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:40 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
bereden worden onder invloed?![]()
Studeren? Al moet je wel werken om dat rond te krijgen, denk ik.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, nou 17 jarigen word het niet van verwacht, 18 jarigen moeten wel
vaak zit je op je 17e nog op school, 18jarigen moeten gewoon voor ziektekosten die je anders je basisbeurs kostquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:42 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Studeren? Al moet je wel werken om dat rond te krijgen, denk ik.
dat kan ik zelf hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:42 schreef Mosselman het volgende:
ik bescherm je zelfs
Ik sprak algemeen, niet persoonlijk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:42 schreef Mosselman het volgende:
[..]
Hey hey je hebt het wel tegen mijn verloofde he....
Hou toch op. Je wilt toch volwassen/normaal behandeld worden? Kom dan niet met zo'n slap excuus.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, nou 17 jarigen word het niet van verwacht, 18 jarigen moeten wel
waar je ruzie mee hebt jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:42 schreef Mosselman het volgende:
[..]
Hey hey je hebt het wel tegen mijn verloofde he....
lach je me nou uit?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:43 schreef Sonof het volgende:
[..]
wahahahahaha
Ik bedoel er mee, 17 jarigen doen als bijbaantje, 18 jarigen moeten wel, en ook flink om er nog wat aan te verdienen...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:44 schreef PeterRabbit het volgende:
[..]
Hou toch op. Je wilt toch volwassen/normaal behandeld worden? Kom dan niet met zo'n slap excuus.
maar ik help je er toch bij, hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:44 schreef gurlie het volgende:
[..]
dat kan ik zelf hoor![]()
Ik bedoel maar, we worden volwassen behandeldquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:45 schreef gurlie het volgende:
wat leuk ook dat iedereen het zo serieus neemt
sterkquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:45 schreef Rosbief het volgende:
Yes, ik kan nog een hele week meestrijden in het verzetclubje!![]()
Hey, jij wou serieus genomen worden toch?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:45 schreef gurlie het volgende:
wat leuk ook dat iedereen het zo serieus neemt
toch hou ik van haarquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:44 schreef Sonof het volgende:
[..]
waar je ruzie mee hebt ja
volgensmij worden we niet bepaald serieus genomenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, we worden volwassen behandeld
graag!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:46 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Hey, jij wou serieus genomen worden toch?
+5 Opmerkzaamheid.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:47 schreef gurlie het volgende:
[..]
volgensmij worden we niet bepaald serieus genomen
Allicht. Edoch is het zo dat die van 18 een voorbeeldje zijn voor anderen, nu 15 jarigen, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:42 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Uitzondering die de regel bevestigt denk ik
Dat is een nieuwe issue,quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:47 schreef gurlie het volgende:
[..]
Sterker nog, ik denk dat we onbepaald voor het lapje worden gehoudenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:47 schreef gurlie het volgende:
[..]
volgens mij ook niet echt....quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:47 schreef gurlie het volgende:
[..]
ik bevat geen van de opgenoemde kenmerkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Allicht. Edoch is het zo dat die van 18 een voorbeeldje zijn voor anderen, nu 15 jarigen, bijvoorbeeld.
Overigens: De "regels" voor een 'puber-meeloper':
1. Je mag geen eigen mening hebben
2. De leider van de groep heb je maar te volgen
3. Iedereen buiten de groep moet je pesten
4. Huiswerk maken is zó passé
5. Standaard klagen dat het te moeilijk was bij proefwerken.
6. Zo laag mogelijke cijfers gemiddeld halen terwijl er meer in zit.
7. Je zit als jongen óf op voetbal, óf op hockey.
8. Je luistert top 40 muziek, en vindt dat 'da bomb'.
9. Respect bij de leraren? No way, zij zijn er om ons leven zuur te maken.
10. Lezen? Uit de groep. Lezen is voor mietjes.
Zo zie ik die groep.
Grrrr.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:48 schreef gurlie het volgende:
en dan te bedenken dat studenten vaak 10x zo erg zijn
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:50 schreef gurlie het volgende:
[..]
ik bevat geen van de opgenoemde kenmerken
nog steeds niet dusquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Aanpassing voor punt 1 btw, je mag wel een mening hebben, maar je mag er niet voor uitkomen.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Allicht. Edoch is het zo dat die van 18 een voorbeeldje zijn voor anderen, nu 15 jarigen, bijvoorbeeld.
Overigens: De "regels" voor een 'puber-meeloper':
1. Je mag geen eigen mening hebben Heb ik wel
2. De leider van de groep heb je maar te volgen Doe ik niet
3. Iedereen buiten de groep moet je pesten Doe ik niet
4. Huiswerk maken is zó passéMaak ik, alleen heb ik het nooit
![]()
5. Standaard klagen dat het te moeilijk was bij proefwerken. Dus, als het echt zo is?
6. Zo laag mogelijke cijfers gemiddeld halen terwijl er meer in zit. Nou, ik KAN gewoon de havo niet helemaal![]()
7. Je zit als jongen óf op voetbal, óf op hockey. Doe ik niet aan
8. Je luistert top 40 muziek, en vindt dat 'da bomb'. Rock, Top 40 soms, Rap is ook best![]()
9. Respect bij de leraren? No way, zij zijn er om ons leven zuur te maken. Ligt er aan als ze echt hun best doen of niet
10. Lezen? Uit de groep. Lezen is voor mietjes. Tsk, 4 boeken gelezen afgelopen tijd
Zo zie ik die groep.
Opmerking, je brengt m wel, alleen je word weer afgekat,quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Aanpassing voor punt 1 btw, je mag wel een mening hebben, maar je mag er niet voor uitkomen.
Nee, helemaal niet, we hebben ze overbluft, zij lopen weg, wij niet!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:55 schreef gurlie het volgende:
ons topic zakt af, OPSTAND!
Ik had het niet tegen jou. Met 'er zit meer in', doel ik op resultaten die achterblijven terwijl diegene eerder dat jaar hoge cijfers haalde. En je gaat me niet zeggen dat -elk- proefwerk té moeilijk is. Dan moet je inderdaad naar een lagere schoolsoort, IMO. (Vragen of de leraar je wil helpen werkt ook.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Leuk lijstje,
Om het wat directer te zeggen, bingo.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Opmerking, je brengt m wel, alleen je word weer afgekat,
Als hij moeilijk is, ik maak meer proefwerken waarvan ik zeg, stukje cake zo makkelijk!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou. Met 'er zit meer in', doel ik op resultaten die achterblijven terwijl diegene eerder dat jaar hoge cijfers haalde. En je gaat me niet zeggen dat -elk- proefwerk té moeilijk is. Dan moet je inderdaad naar een lagere schoolsoort, IMO. (Vragen of de leraar je wil helpen werkt ook.)
dus nou hebben wij de macht?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet, we hebben ze overbluft, zij lopen weg, wij niet!
Zoietsquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:58 schreef gurlie het volgende:
[..]
dus nou hebben wij de macht?
Kijk, dat is zeker redelijk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als hij moeilijk is, ik maak meer proefwerken waarvan ik zeg, stukje cake zo makkelijk!
En Havo kan ik niet, maar elke 18+ er zegt dat ik maar beter mijn best moet doen
Om er expres tegen in te gaan, dat is wat anders om te zeggen dat je je eigen mening niet mag hebbenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Om het wat directer te zeggen, bingo.
patheticquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Kijk, dat is zeker redelijk.Maar om nu overal te klagen dat ie moeilijk was? Dat is overdreven.
Overigens, inzet is soms ook wel een probleempje. Je zou denken dat iemand na 3 jaar op Tweetalig een fatsoenlijke Engelse zin kan maken. Toch? Toch? Toch????
Think again.
Ja, ik kan het niet helemaal, zou het niet te maken hebben met laksheid van de docenten? of van het persoon zelf op de pc,quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Kijk, dat is zeker redelijk.Maar om nu overal te klagen dat ie moeilijk was? Dat is overdreven.
Overigens, inzet is soms ook wel een probleempje. Je zou denken dat iemand na 3 jaar op Tweetalig een fatsoenlijke Engelse zin kan maken. Toch? Toch? Toch????
Think again.
Feest?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:02 schreef gurlie het volgende:
[..]
ah, en nu?
hmm.. met sterke drank en een hoop wiet? okquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Feest?
Wiet, dat is zóó voor 18 jarigen en ouder die studerenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:06 schreef gurlie het volgende:
[..]
hmm.. met sterke drank en een hoop wiet? ok
Ik heb het over spreken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, ik kan het niet helemaal, zou het niet te maken hebben met laksheid van de docenten? of van het persoon zelf op de pc,
Een zin typen is minder makkelijk dan schrijven als je het hebt over de snelheid van het typen, dan maak je eerder fouten,
Ze zouden het wel kunnen, anders zitten ze niet op 2 talig onderwijs toch? think again
Hmmm, ja, dat weet ik dan niet, ik kan het wel bestquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik heb het over spreken.
Is de zin: "I did went to the other hotel." goed of niet?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmmm, ja, dat weet ik dan niet, ik kan het wel best
Ja doe maar danquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:12 schreef Mosselman het volgende:
jah of niet.... ik ben voor Gurlie's feest
Ik geloof het niet, weet niet helemaal hoe ik het beter moet typen maar ik geloof van nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Is de zin: "I did went to the other hotel." goed of niet?
"did" en "went" zijn beide verleden tijd. Als je het in het Nederlands zou moeten zetten zou er ongeveer:quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik geloof het niet, weet niet helemaal hoe ik het beter moet typen maar ik geloof van niet
Dit was na 4 dagen Engeland.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:25 schreef Renesite het volgende:
True.
Gramatica is nooit een erg sterk punt geweest.
Maar weet je wat het is? n praktijk leer je meer dan theorie, ik kon haast geen duits, ik ben naar duitsland geweest 3 week en dan weet je alles weer
dus toch wietquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:12 schreef Mosselman het volgende:
jah of niet.... ik ben voor Gurlie's feest
1 keer dan, alleen het is wel viesquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:28 schreef gurlie het volgende:
[..]
dus toch wiet
Wat? Dat anderen het wel goed vinden?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:27 schreef Renesite het volgende:
Hehehe, dat is altijd zo,
gaan we bazig doen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
1 keer dan, alleen het is wel vies
Nou, he, ik kom op voor mijn mening, ik loop niet meequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:33 schreef gurlie het volgende:
[..]
gaan we bazig doen?
Meestal is het toch omgekeerd, dan vindt de spreker het goed en de luisteraars het slecht.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:30 schreef Renesite het volgende:
Nee, maar dat 1 het goed vind en de ander het slecht vind
He ja, nou, misschien niet, als de luisteraar doof is vind hij alles bestquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Meestal is het toch omgekeerd, dan vindt de spreker het goed en de luisteraars het slecht.
Jong is ie wel. hij is 1 jaar.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:35 schreef Sonof het volgende:
wat een kktopic is dit. het moet een puber (lees snotjong) zijn die het heeft gemaakt![]()
![]()
Dan kan ie niet eens luisteren.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
He ja, nou, misschien niet, als de luisteraar doof is vind hij alles best![]()
lolquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Jong is ie wel. hij is 1 jaar.
Dat weet de spreker niet als hij de luisteraar niet kentquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dan kan ie niet eens luisteren.
jij mag hier helemaal niet komenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:35 schreef Sonof het volgende:
wat een kktopic is dit. het moet een puber (lees snotjong) zijn die het heeft gemaakt![]()
![]()
Flauw.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat weet de spreker niet als hij de luisteraar niet kent![]()
bemoei je er niet mee klein kind, ik kan me eigen zaken wel regelenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:40 schreef gurlie het volgende:
[..]
jij mag hier helemaal niet komen
Een grote basis dan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:43 schreef Renesite het volgende:
Je leert nu de basis, op je opleiding leer je meer omdat je engels dan gerichter word
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:46 schreef Renesite het volgende:
Pffft, volgend jaar 150 onr. w.w.
Maar Inso vind het denk ik niet goed dat slowchatten
tssssskquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:43 schreef Sonof het volgende:
[..]
bemoei je er niet mee klein kind, ik kan me eigen zaken wel regelen
en toch ben jij de leukste puber
Maakt het uit?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:46 schreef Renesite het volgende:
Pffft, volgend jaar 150 onr. w.w.
Maar Inso vind het denk ik niet goed dat slowchatten
Neej, alleen iedereen jengelt nu in MSN, 5 schermpjes, tsk, ik ben ook zoooooo populairquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Maakt het uit?
Ik wist niet dat jij vijftien was, dacht dat je minstens vijfentwintig wasquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Maakt het uit?
Je bent niet de 1e die dat denkt. Over de telefoon word ik met meneer aangesproken, of voor m'n vader gehouden, en hier ben je ook niet de 1e.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:59 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij vijftien was, dacht dat je minstens vijfentwintig was
Ohja, waar verzetten we ons tegen? Ik doe mee, geloof ik
allesquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:06 schreef LoverGirl het volgende:
Maar, waar verzetten we ons nou tegen?
Wat is er netjes aan "met <Legolas_Greenleaf>*"quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:06 schreef LoverGirl het volgende:
Dat is zo eng... mensen die tegen je zeggen "Ik dacht dat je minstens achttien was" ofzo... En met de telefoon, ach, ik ben "iets" minder netjes gaan praten. Dat scheelt
precies... fuck it allemaalquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:08 schreef gurlie het volgende:
[..]
alles
gohquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:09 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Wat is er netjes aan "met <Legolas_Greenleaf>*"
*Dat is dus niet m'n echte naam.
Ik word gek van diecode.
Ah, een communist, vermoed ik.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:10 schreef dingendoener het volgende:
Muhaaa pubers!!!
Neej, het is een infiltrant! Hadden we al een knokploeg?quote:Geboortedatum: 1984-03-24
Ja idd we moeten met rode vlaggen de straat op gaan en de regering dwingen om onze marxitisch gedachtes te acepteren. ik als hoofd van de partij zal dan regeren over een totaal chaotische anarchie.......... wie doet er mee?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:12 schreef LoverGirl het volgende:
Hebben we al een organisatie, hebben we al een huis gekraakt, zijn we de straat al opgegaan? ACTIE moeten we ondernemen
Je bent te oudquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:17 schreef dingendoener het volgende:
[..]
Ja idd we moeten met rode vlaggen de straat op gaan en de regering dwingen om onze marxitisch gedachtes te acepteren. ik als hoofd van de partij zal dan regeren over een totaal chaotische anarchie.......... wie doet er mee?
Kan niet, we zijn nog niet 18quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:18 schreef LoverGirl het volgende:
Ja, we richten een partij op. Wat zijn onze standpunten?
wat nou tssssk???quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:47 schreef gurlie het volgende:
[..]
tsssssk![]()
weet ik
nerd met je amdik heb ook amdquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:20 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
ik ben en blijf puber w0000t
Ik AMD!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:21 schreef Sonof het volgende:
[..]
nerd met je amdik heb ook amd
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:21 schreef Renesite het volgende:
Wie dan?
We zijn wel erg rechts, laten we het houden bij Mat Herben?
Lijst Puber F.....
Wij zijn wel rechts bezig, we zijn tegen dit regimequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]Herben
* Renesite is helemaal niet zo links als de neten.
try mequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:21 schreef Sonof het volgende:
[..]
wat nou tssssk???
oppassen he kleine
Ik ben zo ruig als een Hells Angel als het moetquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:24 schreef gurlie het volgende:
[..]
ruig
En 'm dan SonofGurlie noemen? Maar als het dan een meisje wordt?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:24 schreef Renesite het volgende:
Geen kindje krijgen Sonof en Gurlie?
sonof is te oudquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:27 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
En 'm dan SonofGurlie noemen? Maar als het dan een meisje wordt?
i will als je met me meegaat ergens in utrecht een biertje drinkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:24 schreef gurlie het volgende:
[..]
try me
thnx dat bier drinken gaat niet meer door en ik praat niet meer met je. poehee ik ben oudquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:28 schreef gurlie het volgende:
[..]
sonof is te oud
Je moet toch wat he...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:30 schreef Cerbie het volgende:
TS is nogal opstandig vandaag..
let op de smileyquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:29 schreef Sonof het volgende:
[..]
thnx dat bier drinken gaat niet meer door en ik praat niet meer met je. poehee ik ben oud20 jaar...
![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:30 schreef Cerbie het volgende:
TS is nogal opstandig vandaag..
Neej, jij mag niet meedoen, jij bent te oudquote:Geboortedatum: 0000-00-00
skip this subjectquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:30 schreef Mosselman het volgende:
ik zou al kinderen krijgen met Gurlie...
laat maarquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:31 schreef gurlie het volgende:
[..]
let op de smileygrapje enzo
\quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:31 schreef Mosselman het volgende:
pff mijn post count... 3 per dag... vandaag al 200 of zo.....
Je hebt nog minder posts dan ikquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:31 schreef Mosselman het volgende:
pff mijn post count... 3 per dag... vandaag al 200 of zo.....
komt door een ban ooit... paar maanden lang...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:34 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Je hebt nog minder posts dan ik
Regime van dit land is centrumrechts. Regime van Fok zou ik als centrum neerzetten. De 2 extreemste modjes zijn er al uit. (Strolie van GAM en Wilie_E_Coyote van POL)quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij zijn wel rechts bezig, we zijn tegen dit regime
en jij minder dan mij. moet ik meer zeggen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:34 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Je hebt nog minder posts dan ik
Ik heb er vandaag ook al 170, en dan ben ik nog niet eens hard bezig geweest. (Heb ook een uur bij de mondhygieniste gelegen, inclusief reis.)quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:33 schreef Sonof het volgende:
[..]
\
lal ja idd, ik stond vandaag op 1000, althans bereikt, en nu op 260
Protesteren we ook tegen het feit dat men denkt dat pubers niet aan politiek doen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:37 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Regime van dit land is centrumrechts. Regime van Fok zou ik als centrum neerzetten. De 2 extreemste modjes zijn er al uit. (Strolie van GAM en Wilie_E_Coyote van POL)
je moet "minder dan ik" zeggen.... niet dan mijquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:37 schreef Sonof het volgende:
[..]
en jij minder dan mij. moet ik meer zeggen?
...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:40 schreef Mosselman het volgende:
[..]
je moet "minder dan ik" zeggen.... niet dan mij...
wat is er dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:40 schreef gurlie het volgende:
en toen was het weer een kutdag
tsja...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:40 schreef gurlie het volgende:
en toen was het weer een kutdag
hoop moeilijkheden, ik heb zin om opstandig te doenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:40 schreef Mosselman het volgende:
[..]
wat is er dan?
ja jij bent ook niet lievquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:41 schreef Sonof het volgende:
[..]
tsja...![]()
succes ermee (die moeilijkheden) en @opstandig doenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:41 schreef gurlie het volgende:
[..]
hoop moeilijkheden, ik heb zin om opstandig te doen
ja moet je doenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:41 schreef gurlie het volgende:
[..]
hoop moeilijkheden, ik heb zin om opstandig te doen
neu ik ben zogenaam te oud20 jaar, jij 16 jaarquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:42 schreef gurlie het volgende:
[..]
ja jij bent ook niet liev
wtf waar gaat het over??? jij puberquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:44 schreef LoverGirl het volgende:
"Onverantwoordelijk doen" is ook flex. Ik heb al twee uur aan de telefoon gehangen, mn mobiel staat uit en mn moeder is zonder mij naar de kapper. Wat zal ik verder 's gaan doen?
Voor de meeste is politiek de ver-van-mijn-bed-show, ja.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:40 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Protesteren we ook tegen het feit dat men denkt dat pubers niet aan politiek doen?
Wat gééft dat nou... het is toch leukquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:44 schreef Zjenitha het volgende:Het is pas puberaal om zoiets als dit te doen
4 x 365 dagenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:44 schreef LoverGirl het volgende:
Weet je hoeveel vier jaar is?
Je bent wel een beetje serieus in een onzintopic hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Voor de meeste is politiek de ver-van-mijn-bed-show, ja.
Overigens zijn de POL users over het algemeen zó kortzichtig als de neten.
Rechts = compleet anti 'allochtonen'
Links = compleet voor 'allochtonen'.
Volgens hun logica. Wat mij betreft mogen economische vluchtelingen best wel een tikkie minder, maar politieke vluchtelingen moeten asiel krijgen.![]()
+1quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:45 schreef Sonof het volgende:
[..]
4 x 365 dagen
In vier jaar kun je het hele VMBO afronden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:45 schreef Sonof het volgende:
[..]
4 x 365 dagen
Prrft, maakt het uit? Vind dit anders behoorlijk serieus voor een onzin topic.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:46 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje serieus in een onzintopic hoor
En ja, zo denken mensen. In hokjes denken is namelijk zooo eenvoudig.
En waar is dat dan? 'buitenlanders' gedeelte?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:48 schreef Mosselman het volgende:
Legolas, je lokt een gevaarlijke discussie uit.... Ik kan me nog net inhouden...
jij doet dus vmbo? niet dat het uitmaakt, maar dan weet men het evenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:48 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
In vier jaar kun je het hele VMBO afronden.
en tercht hehehequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:50 schreef Mosselman het volgende:
No comment...
buitenlandersquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:50 schreef LoverGirl het volgende:
Volgens mij kunnen we helemaal niet zonder pubers en "allochtonen". Wie gaan er anders in supermarkten staan, lopendebandwerk doen, nou ja, alles wat ongeschoold is zeg maar?
Nope, VWO. Geeft dat dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:50 schreef Sonof het volgende:
[..]
jij doet dus vmbo? niet dat het uitmaakt, maar dan weet men het even
Ah, op die toer.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:51 schreef Mosselman het volgende:
nou de mensen die geen normale baan meer kunnen krijgen zouden het kunnen doen zonder allochtonen en niet 18-jarigen (ik ben nog steeds van mening dat je geen pubers mag zeggen![]()
)
Is erg makkelijk en zwak ja.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:51 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Nope, VWO. Geeft dat dan?zooo makkelijk, iemand afrekenen op zijn-of-haar schoolsoort
hahaquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:52 schreef LoverGirl het volgende:
Wat dan, adolescenten? Je komt een beetje Parkinsonachtig over als je het hebt over "niet 18-jarigen" (of wat dan ook, zodra er "niet" voor staat).
Dat bedoel ik, vier jaar is echt veel verschil. Ofzo. nou ben ik mn punt vergeten door al die andere discussiesquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Is erg makkelijk en zwak ja.
60 % doet VMBO hoor.
euh hallo ik heb LTS gedaan hoor, de vroegere VMBOquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Is erg makkelijk en zwak ja.
60 % doet VMBO hoor.
Hmm, goede vraag. In ieder geval solicitatieplicht. (spelling.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:53 schreef LoverGirl het volgende:
Wat zouden jullie dan doen aan de mensen die "geen passend werk kunnen vinden" en dus maar uitkeringen trekken?
Een salaris laten vingeren....quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:53 schreef LoverGirl het volgende:
Wat zouden jullie dan doen aan de mensen die "geen passend werk kunnen vinden" en dus maar uitkeringen trekken?
Een salaris laten vingeren? WTF?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:59 schreef Mosselman het volgende:
[..]
Een salaris laten vingeren....
(grap die ik nu voor 2e keer maak vandaag)
BTW dit is geen serieus topic.... het is ONZIN
Dat bedoelen we, dat je mensen daar niet op af mag rekenen. Ik tenminste.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:55 schreef Sonof het volgende:
[..]
euh hallo ik heb LTS gedaan hoor, de vroegere VMBOder is nix mis mee
ik maak een grapjequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:43 schreef Sonof het volgende:
[..]
neu ik ben zogenaam te oud20 jaar, jij 16 jaar
Jij zegt gelukkigerwijs dan jij ipv als jou of zo.... moord wijf....quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:06 schreef gurlie het volgende:
[..]
ik maak een grapjeecht, ik heb oudere vriendjes gehad dan jij
What about Dumbledore?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:08 schreef r2dGeert het volgende:
ik vind dit een matige discussie...
Maargoed, ik ben dan ook al 20 jaar oud![]()
En daarmee dus erg wijs... en een lange baard... zegmaar, vergelijkbaar met gandalf! Die heeft pas een toffe baard! :|
ja negeer me maar weerquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:09 schreef gurlie het volgende:
lovergirl, ben jij echt 15? zo ja: je bent kewl
Ach, negeren, negeer gewoon terug.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:10 schreef Mosselman het volgende:
[..]
ja negeer me maar weer...
En ik vind jou DOMquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:04 schreef Mosselman het volgende:
ik vind mensen die VMBO doen DOM
Oh eh, dank je. Ofzoquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:09 schreef gurlie het volgende:
lovergirl, ben jij echt 15? zo ja: je bent kewl
ik ben dus ook al slecht in complimenterenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:15 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
En ik vind jou DOM
[..]
Oh eh, dank je. Ofzo
Heej mensen, ik ga naar bed... zie jullie wel in deel twee. Ofzo.
Wat voor de een slecht is, is voor een ander goed.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:20 schreef gurlie het volgende:
[..]
ik ben dus ook al slecht in complimenteren
ah, ik heb altijd het slechte gedeelte.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:21 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Wat voor de een slecht is, is voor een ander goed.
Lekker zelfbeeld heb je dan weer.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:22 schreef gurlie het volgende:
[..]
ah, ik heb altijd het slechte gedeelte.
tjaquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Lekker zelfbeeld heb je dan weer.
dacht je op een dag toch wel echt alles gezien te hebbenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:31 schreef martinuhhh het volgende:
15
Dát is aardig.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:32 schreef gurlie het volgende:
[..]
dacht je op een dag toch wel echt alles gezien te hebbenkomt zij langs
dat komt omdat je mijn liefde voor jou onbeantwoord laatquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:32 schreef gurlie het volgende:
tis wel een afzaktopic geworden he..
ja sorry, chagerijnig hequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dát is aardig.
We zijn helemaal niet dom man.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:04 schreef Mosselman het volgende:
ik vind mensen die VMBO doen DOM
voor jou niet, je bent te oudquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:38 schreef dingendoener het volgende:
is het hier leuk slowchatten?
Maar ik ben nog heel puberaal hoor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:40 schreef gurlie het volgende:
[..]
voor jou niet, je bent te oud
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:41 schreef dingendoener het volgende:
[..]
Maar ik ben nog heel puberaal hoor.
mach spassquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:Gaap
Morgen werken, heb nog een boek om te lezen, dus ga maar eens off.
jajajaja datquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:44 schreef gurlie het volgende:
pré-volwassenheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |