abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21195436
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 20:48 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Bij deze eis ik Clarence alleen op, niemand anders heeft een fruitmand richting Milaan gestuurd,
Zullen we niet samen een Zeeuwse Stal oprichten als de enige twee Zeeuwse VBL posters hier, want ik had Clarence ook in mn stal eigenlijk
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_21195565
Goed idee, een duo

Dan wordt het wel een elitestal
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 23:54:35 #53
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_21195572
Pascal net kwam ik Jurgen Colin al op de lijst van rubbereend tegen. Je zult op zoek moeten naar een ander.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 23:58:53 #54
92644 mr_anonimous
pi_21195683
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 23:54 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Goed idee, een duo

Dan wordt het wel een elitestal
Een fusie? Is dit een serieus besluit van beide heren?
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
pi_21195708
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 23:46 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Ik zal het er met MM okay?
*kijkt beiden lief aan*
  woensdag 11 augustus 2004 @ 00:16:06 #56
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_21196170
Thnx!
  woensdag 11 augustus 2004 @ 00:17:14 #57
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_21196193
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 23:49 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Zullen we niet samen een Zeeuwse Stal oprichten als de enige twee Zeeuwse VBL posters hier, want ik had Clarence ook in mn stal eigenlijk
Lazer op, Clarence wordt dan wel gedeeld, maar bij mij heeft hij tenminste een presentatie vol RESPECT inclusief een filmpje (en er wordt naar meer gezocht)
  woensdag 11 augustus 2004 @ 01:21:40 #58
73649 NRH
Giggadee Giggadee! All right!
pi_21197700
Vele spelers werden benaderd en uiteindelijk zijn er zes sterren overgebleven voor De Middelmaat.

De perspresentatie
Marek Heinz is enerzijds misschien een grote onbekende, maar anderzijds liet hij ieder Nederlands voetbalhart sneller kloppen toen duidelijk werd dat hij scoorde tegen de Duitsers. Via een prachtige vrije trap werden de kansen voor Oranje plotsklaps stukken groter. NRH was meteen verkocht, de buitenechtelijke zoon van de Tsjechische bondscoach heeft na lang twijfelen gekozen voor NRH en verwacht dat een grote toekomst!

Stein Huysegems scoorde in zijn eerste seizoen 5 keer voor AZ. Hij en zijn zaakwaarnemer NRH zijn ervan overtuigd dat dit aantal ruim overtroffen zal worden in het nieuwe seizoen. NRH heeft de stiekeme verwachting dat de Rode Duivels en een transfer naar een grote club zullen volgen.

Vincent Kompany is al een Rode Duivel. Ondanks zijn zeer joge leeftijd lijkt hij nu al de beste verdediger van het land, waar toch ook Valgaeren en Van Buyten voor uitkomen.

Paolo Rink werd in korte tijd berucht op de Nederlandse velden. Weinigen waren tevreden over hem. Maar Vitesse-supporter NRH is hem dankbaar voor zijn doelpunten op de laatste speeldag tegen Utrecht en in de nacompetitie en geeft hem daarom de kans. Voorlopig zal hij vooral centen binnen halen in Zuid-Korea.

Regilio Vrede zoekt nog een club, ndat het vorig jaar mis liep bij Groningen. NRH heeft inmiddels al om de tafel gezeten met Vitesse waar men nog een centrale verdediger zoekt.

Fouzi Messaoudi (dus niet Fouad) is een oud-ARC'er. De club waar de drukke zaakwaarnemer NRH in zijn vrije tijd probeert te schitteren. NRH gelooft dat dit Alphense talent dit jaar bij Haarlem in de basis zal komen en kan bewijzen dat het een groot talent is.
  woensdag 11 augustus 2004 @ 01:26:42 #59
92644 mr_anonimous
pi_21197820
quote:
Overzichtje, waarbij alleen eerste claimers of duidelijk aanwijsbaar grootste fan de speler krijgen. Spelers met een * worden door de zaakwaarnemer aantoonbaar met een ander burea gedeeld:

methodmich: Deco, Steven Pienaar, Maxwell, RYAN BABEL, Ruud Knol, Ahmed "Mido" Hossam, Bosingwa, Jerko Leko, Pedro Montarras en Marko Babic. Een vrij artistiek stalletje dus, met Knol als vreemde eend in de bijt, maar die staat over twee jaar in Oranje.

Doc: Steven Gerrard, Milan Baros, Carragher,Josemi. Beetje een rood stalletje, genaamd Doc's Ringo Starrs.

tong80: Patrick Kluivert*. Een stal met de recordinternational en recordtopscorer kent internationale allure. Aangestuurd vanuit Zaltbommel, of all places. Contract met de Boer opgezegd

Zapper: Arnold Bruggink. Eenzaam bureau, helemaal gericht op de sympathieke dierenartsenzoon.

Da_Sandman en Tony Montana67: Bureau South West PA* Zlatan Ibrahimovic, Jari Litmanen, Gebroeders de Nooijer, Clarence Seedorf*, Mateja Kezman*, Lucas Castromán, Grünholz, Juan Sebastian Veron en Lionel Lord.

Popolon: Mateja Kezman*, *Martin Drent. Stalletje vol culthelden.

SCH: Tieme Klompe, Said Bakkati, Antonio Correia, Jon Dahl Tomasson, Foppe de Haan, Jelle ten Rouwelaar, Bernt Haas. Een bureau waar men Fries spreekt.

Franky McG: *Thomas Buffel. Slechts één speler, die wel alle aandacht krijgt.

Dylan Dog: Wilfred Bouma, Gabriel Omar Batistuta[BEE], Hidetoshi Nakata, Arvid Smit, Paul Beekmans en Jefferson Farfan. Deze zaakwaarnemer vertegenwoordigt een op het oog vreemde combinatie. Nieuwe aanwinst Leontien van Nistelrooij-Slaats

Zjroentje: Arie van Lent, Ryan Giggs, Jörg Stiel, Abubakari Yakubu, Paolo Maldini en Kaki Pnoeema. Ook hier zijn enkele cultvoetballers aanwezig.

mitt: Marc Overmars, John Heitinga, Nigel de Jong, Richard Witschge, Ronaldo Luiz Nazario de Lima*. Duur stalletje, maar wel om van te smullen.

CAZZO: Clarence Seedorf*. Ook al een tijd niet meer rond duels gesignaleerd.

Suijk: Maarten Stekelenburg*. Is een beetje een stil bureau, gaf zelf al aan dat het promoten omhoog moet.

RedGuy: Glenn Loovens, Alberto Gilardino, Sebastian Pardo en Arjan Wisse. Een bureau voor werkers.

Golfer: Daniël de Ridder, Anthony Aborah, Muller van Moppes, Kenneth Vermeer en Anthony Obodai. De sierlijkste aankomende voetballers van Nederland bij een degelijke moderator / zaakwaarnemer. Kan goed werken. Bureaunaam: Sterren van de Toekomst (SvdT).

RuudGullit: Robin van Persie*, Danko Lazovic. Beetje een bureau voor zichzelf overschattende spelers.

Duiveltja: Patrick Kluivert*. Gloryhunter, pas sinds kort met een licentie.

Asspirine: Patrick Kluivert*. Buurman van Patrick in Barcelona.

Mindlight: Clarence Seedorf*, Danny Buijs. Stal met een monopoliet en een Alblasserdammer. Schrijnend contrast.

DutchGooner: Bureau DGRW: Kolo Toure,Gael Clichy, Ruud van Nistelrooij, Ferne Snoyl en van der Meulen.

Pfaf: Mario Melchiot. Heeft het alleenrecht op Mario. Wisselt wel eens CD's uit met hem.

Staanplaats: Dirk Kuijt*. Fanatiek aanhanger van Kuijt, de eigenaar van bureau "Staanplaats".

Grimm: Kevin Hofland*. Gelooft nog heilig in Kevin, maar het lijkt een sprookje van Grimm.

The_Coach: Giuseppe Signori, Thierry Henry en Finidi George. Beetje een succeszoekstalletje.

Keano: Kevin Hofland*, Roy Keane, Gennaro Gattuso. Stal voor de harde jongens. Spelen vaak malafide spelletjes in de onderhandelingen.

twi: Wesley Sonck, Dan Petersen, Julien Escudé, Zdenek Grygera, Lobont
Ajax-stal, maar dan wel jongens die hun draai deels nog moeten zoeken.

Jojomen4: Dirk Kuijt*, OLIveiro Jesús Álvarez González,Santiago Hernán Solari,Michel Salgado,Mejía, Ramon van Haaren,Guti , Juanito en Raúl Gonzalés Blanco. Ook zo'n warmbloedige stal. Extra aankoop: Ilary Blasi (De vriendin van Totti)

Smeich: Fernando Torres,Theo Janssen, Nicky Hofs, Francesco Lupoli, J.R. Riquelme, Pablo Aimar.

The_Hives: Clandestiene zaakwaarnemer die aast op de stal van twi.

Doekes: Paulus Roiha, Darl Douglas en Sandro Calabro. Stal kan opgedoekest worden, lijkt het.

DIGGER: Non-profit zaakwaarnemer van Andy van der Meyde, Patrick Kluivert* en Ronaldo*. Meer adviespersoon.

Stpan: Nourdin Boukhari en wat "arrogante" middenvelders, te weten Clarence Seedorf*, David Mendes da Silva, Fernando Redondo, Manuel Rui Costa, Ricky van den Bergh, Kiran Bechan, Salomon Kalou, Jay Jay Ockocha en Edgar Davids. Bureau "achter het standbeen".

ErikT: Mateja Kezman*. Is nimmer officieel door Mateja bevestigd. Er hangen opvallend veel spelersvrouwen rond deze zaakwaarnemer.

Cart_man: Chris Gyan. Fanatiekste zaakwaarnemer van Nederland?

Heerlijkheid: Anonieme stal, heeft Tim de Cler, Engelaar en Bart Goor onder contract.

Mr_Anonimous: Sportsmanagement Agency Anonimous Inc.Shinji Ono, Patrick Lodewijks, Pavel Nedved, Ricardo Izecson 'Kaká' Santos, en Patrick Vieira. Nieuwe aankopen: Roberto Baggio, Bonaventure Kalou, Mounir El Hamdaoui en Christiano Ronaldo.

Dr.Daggla: Bureau "Souvlaki", met Nikos Machlas,Seitaridis, Vryzas, Papadopoulous, Choutos, Anastasiou,Armantidis, Charisteas, Salpigidis en Fyssas.

BliksemSchigt: Steef Nieuwendaal. Relatief jong bureau dat jeugdspelers wurgcontracten aanbiedt dus.

Frenkie: Jean-Paul de Jong en Dirk Kuyt *. Bureau "Utregters zijn winnaars" is nog smal bezet. Nieuwe aanwinst: Angela Kluivert. Heeft al een lening afgesloten voor haar onderhoud.

Erasmusch: Hosam Ghaly, Pieter Collen. Intelligent bureau "Lof der zotheid". van Haaren getransfereerd naar Bureau Jojo voor onbekend bedrag. Nieuwe aanwinst Jozef Kiprich

Hellmondunited: Remco Evers. Deze zaakwaarnemer kijkt niet naar status.

Devano: Winston Bogarde. Bogarde ligt stevig aan de gouden ketting van Devano.

Mr_Brownstone: Leonardo van Feyenoord. Bureau "Brekebeen".

2meterpeter: Jan Riezebos. Nuchter Overijssels bureau.

Djens1: Jeroen Boere Lasse Qvist, Jardel, Ortega,Valeri Bjojinov, Diego, Andres Allesandro,Javier Portillo, Joaquin , Robert Pires en Beasley. Bureau voor spelers met een handicap. Contract met Broere beeindigd.

Sloggi: Andriy Shevchenko. Kan de naam spellen, goed gekeurd dus. Nieuwe aanwinst: Sylvie Meis. (Voor het vriendenprijsje van ¤ 50)

ernie_09: Jeffrey Hoogervorst. Bureau voor te jong vertrokken jeugdspelers.

tha_dark: Wil Litmanen, helaas kent Jari hem niet. Beheert ook de zaken van: Adriano, Huntelaar, Tevez, Maduro en de Mul

Kang-He: Fronio Walker, Jérôme Rothen Dennis Bergkamp, Iwan Redan en Jason Oost. Mooi stalletje.

Sersjee: Paul en Rick Bruins. Stal voor de zwoegende amateurs!

Actania: Nicolae Mitea. Stalletje voor de spelers onder de 1.50.

Sjorz: Oscar Moens. Zaakwaarnemer is regelmatig te vinden in de Baja Beachclub.

JPzegthallo: Ebi Smolarek, Boutahar en Amoah. Bureau "spacecake". Hoopt te scoren met deze Poolse DJ / voetballer. Ook voor feestjes.

Pascalheister: Wil Kezman, die is al vergeven. Wel Mark van Bommel, Micheal Lamey, Jasar Takak en Gino Coutinho.

MagicFrankie: Roberto Carlos, en Freddy Adu. Een "toverbureau". De één tovert met vrije trappen, de ander is een baltovenaar volgens Nike. Nieuwe aankoop: José Antonio Reyes, Carlos Alberto, Ailton en Benni Mccarthy.

VoreG: *Tom de Mul, Arjen Robben, Lindgren en Freddy Ljungberg.

PBateman1978: David di Tommaso, Joost Terol, Darius Vassell, Javier Pedro Saviola en Rick Kruijs

Bjoro: Patrick Zwaanswijk,Mark de Vries,Chima Onyeike,Barry v Galen en heeft Lucius opgedrongen gekregen.

Keeper: Wesley Sneijder

Steven Gerrard: Djibril Cissé hitzlsperger, Joe Cole en jermaine jenas Igor biscan,Cristopher Eagles,jonathen Stead,Franco Cangele en Diego Cagna en John Welsh

Bos81: Johann Vogel, Michael Ballack, Park, Lee, Sebastian Schweinsteiger, Alex en Ibrahim Afellay

Silverado: Kim Källström Ronaldinho, Kromkamp, Mendieta, Veldmate en Sangoy

Pyth : Johann VonlanthenOtman Bakkal,Michael Jacobsen,Csaba Fehér

Pekel: Rene Wessels, Robert van Westerop Gerben Tieltjes, Johan Wigger, Hans Somers en Marcio Junqueira.

JPM01: Domingus Lim Duan

Rubbereend: Barretto, Niedzielan, Colin en Ooijer.

Vaduz: Kanu, Flamini, Fabregas, Meerdink en Jack Tuyp, Sibon.

Biertjuhhhh: Ger Senden, *Martin Drent, Massimo Maccarone

Pogue Mahone: Bureau Eigen Voetballers Eerst. Youssef Achami, Begenchmuhammed Kuliyev,Jocelyn Gourvennec, Elbekay Bouchiba, Sebastian Deisler, David Jarolim, Lincoln, Marco Cagliuri en Sören Pirson.

TC03: * Thomas Buffel

Dark Shine : Aruna Kone, Erik Meijer, Sven Vandenbroeck en Kurt Stoops

Tukkeronline:Bureau BVVTPV: Blaise N'Kufo, Collins John, Afonso, Ramon Zomer, Jan Vennegoor of Hesselink, Resit Schuurman, Simon Cziommer en Peter Niemeijer

Numero Uno: Wielaert, van Duijnhoven, Buffon, Simic, Baraja en van der Doelen.

Lionheaad: Leiwakabessy, Gentenaar, Denneboom, Schaars en Wegh

FritsvanEgters: Ügur Yildirim, Emre Belozöglu, Mike Zonneveld, John Arne Riise, Roy Makaay Maris Vepakovskis en Harry Kewell.

Nathaniel: Bureau Bari heeft Marco Materazzi, Fernando Couto, Sinisa Mihaljlovic, Gaetano D' agostino en Darijo Srna onder zijn beheer.

Yeahinho: Bureau HAKAEC heeft Santi Kolkk, Gijs Cales en Andre de Ridder onder zijn beheer.

Asskicker14: David Seaman, Fabien Barthez en Sander Westerveld.

WasQ: Didier Drogba, Wayne RooneyErnesto Javier Chevanton, Nicolas Anelka,
Ribeiro 'Maniche'

Tyler..Durden: Bureau TBFD: Vreven, Scholes, Silvestre, Knopper en Dellas.

NRH: Marek Heinz, Huysegems, Vincent Kompany, Paolo Rink, Regilio Vrede en Fouzi Messaoudi

Spideyman: Spideyz Player Agency Multinational : Ludovic Giuly, Beasley, Del Piero, Rommdahl en Eto'o

Dolle_Hond: Bureau Het Hondenhok. Savo Milosevic, Emile Mpenza, Zahovic en Ujfalusi.

[ Bericht 0% gewijzigd door mr_anonimous op 11-08-2004 23:02:26 ]
pi_21198143
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 23:58 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Een fusie? Is dit een serieus besluit van beide heren?
De besprekingen lopen nog, de commissie hoort tzt van ons besluit.
In Southern Sun
  woensdag 11 augustus 2004 @ 01:50:38 #61
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_21198324
* Spideyman watertand van de stal van VoreG

* Spideyman stuurt smsj-jes naar Mateja Kezman zolang hij geen vaste zaakwaarnemer heeft.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  woensdag 11 augustus 2004 @ 02:25:07 #62
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21198848
Update mij nou es dan

pi_21199265
Mike Zonneveld heeft bij zijn debuut voor NAC twee keer gescoord. In de eerste ronde van de Amstel Cup wedstrijd tegen Ter Leede opende Mike vanaf 20 meter de score en hij bepaalde later de eindstand op 0-3, na een benutte strafschop van Engelaar.

Ik heb net anderhalf uur lang de gelukssms-jes verwerkt.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_21200228
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 01:50 schreef Spideyman het volgende:
* Dylan Dog watertand van de stal van VoreG

* Dylan Dog stuurt smsj-jes naar Mateja Kezman zolang hij geen vaste zaakwaarnemer heeft.
Met Alex del P. zit je goed he! You owe me one!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_21201427
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 23:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Pascal net kwam ik Jurgen Colin al op de lijst van rubbereend tegen. Je zult op zoek moeten naar een ander.
potverdikkie

dan Michael Lamey erbij
pi_21202682
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 01:50 schreef Spideyman het volgende:
* Tony_Montana67 watertand van de stal van VoreG

* Tony_Montana67 stuurt smsj-jes naar Mateja Kezman zolang hij geen vaste zaakwaarnemer heeft.
Kezman kun je op je buik schrijven, zodra de fusie rond is, kiest hij voor expertise en tegenwoordig komen de wijzen uit het zuid-westen
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  woensdag 11 augustus 2004 @ 11:53:15 #67
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_21203107
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 11:36 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Kezman kun je op je buik schrijven, zodra de fusie rond is, kiest hij voor expertise en tegenwoordig komen de wijzen uit het zuid-westen
Expertise schmexpertise. Kezman is een type die vertrouwen nodig heeft. Via sms liet hij me weten het zeer op prijs te stellen dat ik al reeds enkele weken terug een fantopic voor hem heb aangemaakt. klik. Hij zei, en ik citeer, :"Jij bent iemand die mij begrijpt". Ik denk dat het vooral mijn creatieve paint uitspatting in de OP is geweest die het hem deed.

Don't get your hopes up high

ps. tnx DD. ik zal het onthouden voor eventuele toekomstige samenwerking of spelersruil.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  woensdag 11 augustus 2004 @ 12:19:59 #68
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21203802
IK WIL MACHLASSSSSSSSSSS

Ik heb alleen geen plek meer voor 'm
pi_21206621
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 11:36 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

In Southern Sun
  woensdag 11 augustus 2004 @ 14:08:51 #70
92644 mr_anonimous
pi_21206671
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 10:31 schreef pascalheister het volgende:

[..]

potverdikkie

dan Michael Lamey erbij
Lamey staat erbij.
pi_21207005
Wanneer wordt er uitsluitsel gegeven?

Als het nog even duurt zijn straks alle goeie spelers voor mijn makelaarsneus weggekaapt!
  woensdag 11 augustus 2004 @ 14:25:24 #72
92644 mr_anonimous
pi_21207013
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 14:24 schreef Yeahinho het volgende:

Als het nog even duurt zijn straks alle goeie spelers voor mijn makelaarsneus weggekaapt!
MM is er nog niet.
pi_21207246
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 14:24 schreef Yeahinho het volgende:

Geduld staat ook niet in jouw woordenboek, is het wel?

What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 11 augustus 2004 @ 15:09:02 #74
92644 mr_anonimous
pi_21208170
* mr_anonimous is even weg. Boodschappen doen.
  woensdag 11 augustus 2004 @ 15:09:57 #75
92644 mr_anonimous
pi_21208194
MM, Yeahinho wil met 2 teams mee doen. 1 kneuzenteam en 1 serieus team. Wat denk jij er van?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')