quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:54 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]
ik moest net grasmaaienquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:57 schreef Fly-or-Die het volgende:
wat heb jij gebruikt?cool verzonnen
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:00 schreef Pool het volgende:
Sindsdien worden de vrouwen op het gras en dus niet meer in hun hol geneukt?
nee vertel !quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:01 schreef BlackDraco het volgende:
Ken je trouwens ook het tegelveeg verhaal? die is heel mooi
Jij, voor die...erm....jeweet wel?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:59 schreef Dirkh het volgende:
Ik ga vanavond gras maaien. In een keer krijg ik die drang.
Ik zag je naam staan en zong in gedachte: Als het gras twee kontjes hoog is.....quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:07 schreef stinkie het volgende:
[..]
Jij, voor die...erm....jeweet wel?
Vertel eens over je jeugd...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:53 schreef Bosbeetle het volgende:
Lang geleden [...] kut spel als voetbal moet ontstaan
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zag je naam staan en zong in gedachte: Als het gras twee kontjes hoog is.....
zie sig!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:14 schreef Mad-Eleine het volgende:
[..]
Vertel eens over je jeugd...
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:19 schreef Renmaestro het volgende:
Wat een toeval.Ik heb vanmiddag het gras gemaaid.
Na afloop voelde ik me helemaal warm van binnen vanwege mijn prestatie.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]een nobele bezigheid
nog maar 4 weekjes hequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zag je naam staan en zong in gedachte: Als het gras twee kontjes hoog is.....
Maar wel een kas vol wietplanten?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:23 schreef Markster het volgende:
wij hebben geen gras
Nee, helaasquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:24 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Maar wel een kas vol wietplanten?
*buigingetje maaktquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:26 schreef dingendoener het volgende:
mooi mooi mooi *aplauduseert*
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:30 schreef Nouk het volgende:
Leuk verhaal BB! En verrassend einde.
Komt ie...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee vertel !
whahaaaaaquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:15 schreef BlackDraco het volgende:
[..]
Komt ie...
origineel heet ie trouwens het tegelmaaiveeg grindtegel verhaal
Er was eens een gezinnetje, heel doorsnee (man die de auto elke zaterdag wast en vlees op zondag snijd, vrouw doet huishouden etc). Die hadden nooit zin in grasmaaien dus haalden ze alle gras eruit en legden er tegels in. Nooit hebben ze er iets aan gedaan. Met als gevolg, de sahara voor de deur. Hun dochter van 4 dacht: daar kan ik tunnels doorheen graven, helaas stuitte ze op een probleem, het stortte in, dus dacht ze: ik ga tegelmaaien! Ze pakte de tegelmaaier (een soort grasmaaier maar dan anders) en begon de tegels te maaien. Eerst met grote moeite, later kreeg ze er handigheid in. Het zand en de stukken tegel vlogen in het rond. Nou je raad het al, haast geen tegel te bekennen meer, zo'n dunne laag lag er nog maar. Ze besloot te kopen:
1 bezem
30 cirkelzagen
40 zakken cement
50 zakken grind
60 liter water (bij de plaatselijke waterputboer)
Ze begon alles te mengen en verdeelde dat over de gehele oh zo grote tuin waarin je kon verdwalen. Ze begon gleuven te maken met de cirkelzaag zodat het tegels leken, na een aantal gleuven echter moest ze de volgende cirkelzaag gebruiken want die ze gebruikte was bot geworden, dit had ze al voorzien en begon verder te zagen. Tot slot door al dat gestuif lag er nogal wat stof en zand op de tegels. Je raad het al, ook dat had ze al voorzien. Ze pakte de bezem en begon als een razende te vegen. Dit alles duurde 26 uren, 13 minuten en 8 seconden en staat dan ook in het guiness book of records vermeld als het wereldrecord "tegelmaaien-tuinbetegelen-grindtegelmaken-tegelvegen". Dit record is nog nooit verbroken.
misschien moet ik mijn kunstgras bij mij studentenkamer ook maar eens maaienquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:20 schreef BlackDraco het volgende:
Heb zojuist trouwens lekker in de regen staan tegelmaaien, ze groeiden iets te hard die tegels, rotdingen
nee zo heeft de tegelzifter het achtergelaten !quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:26 schreef BlackDraco het volgende:
check die tegel rechts onderin de hoek! Hebbe jullie geen tegelmaaier ofzo?
goeie tip !quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:36 schreef BlackDraco het volgende:
Koop een tegelmaaier en wiek (zo'n ding van een molen) dat ding plat dan
whehe dank jequote:Op woensdag 11 augustus 2004 08:20 schreef SpoilerMan het volgende:
tof gras-topic!
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:23 schreef BlackDraco het volgende:
vandaar al die koeien hier
nee ik had het gewoon in mn eerste reactie gezetquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:27 schreef BlackDraco het volgende:
lol en daarom moet je hier een beetje gaan smiliespammen?
quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:23 schreef tuut84 het volgende:
gewoon omspitten die bende. dan hoef je ook niet meer te maaien
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:09 schreef cerror het volgende:
de brutaliteit [afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |