quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:54 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]
ik moest net grasmaaienquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:57 schreef Fly-or-Die het volgende:
wat heb jij gebruikt?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.cool verzonnenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:00 schreef Pool het volgende:
Sindsdien worden de vrouwen op het gras en dus niet meer in hun hol geneukt?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mooiquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:53 schreef Bosbeetle het volgende:
kut - voetbal
nee vertel !quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:01 schreef BlackDraco het volgende:
Ken je trouwens ook het tegelveeg verhaal? die is heel mooiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij, voor die...erm....jeweet wel?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:59 schreef Dirkh het volgende:
Ik ga vanavond gras maaien. In een keer krijg ik die drang.
Ik zag je naam staan en zong in gedachte: Als het gras twee kontjes hoog is.....quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:07 schreef stinkie het volgende:
[..]
Jij, voor die...erm....jeweet wel?
Vertel eens over je jeugd...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:53 schreef Bosbeetle het volgende:
Lang geleden [...] kut spel als voetbal moet ontstaan
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zag je naam staan en zong in gedachte: Als het gras twee kontjes hoog is.....
zie sig!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:14 schreef Mad-Eleine het volgende:
[..]
Vertel eens over je jeugd...
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:19 schreef Renmaestro het volgende:
Wat een toeval.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik heb vanmiddag het gras gemaaid.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Na afloop voelde ik me helemaal warm van binnen vanwege mijn prestatie.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.een nobele bezigheidJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nog maar 4 weekjes hequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zag je naam staan en zong in gedachte: Als het gras twee kontjes hoog is.....
Maar wel een kas vol wietplanten?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:23 schreef Markster het volgende:
wij hebben geen grasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, helaasquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:24 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Maar wel een kas vol wietplanten?
*buigingetje maaktquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:26 schreef dingendoener het volgende:
mooi mooi mooi *aplauduseert*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop