Precies.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:31 schreef Litpho het volgende:
Op zich is direct je eigen major-label oprichten wel een ambitieuzer plan.
schade aan de feestlocatie wordt gegarandeerdquote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:42 schreef Bimmel het volgende:
![]()
Tevens boekbaar voor feesten en bruiloften.
Het epileptische dansensemble stelt zich niet aansprakelijk voor welke schade voort komend uit euforisch dans-spasmatisme aan de boedel, familieleden en huisdieren dan ook
roddelpraat doen wij niet aanquote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:04 schreef againstthegrain het volgende:
Hoorde ik daar een gerucht over de allereerste getrashte hotelkamer?
Nou, ik zal je het meeltje even forwarden; ik denk dat je stijl achterover zult slaan.quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:27 schreef bukgeit het volgende:
We zouden toch te duur geweest zijn.
He, voor een kop koffie en een rol pepermunt had ik 't al gedaan....quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:27 schreef bukgeit het volgende:
We zouden toch te duur geweest zijn.
Sell-outquote:Op maandag 23 augustus 2004 15:05 schreef Bimmel het volgende:
[..]
He, voor een kop koffie en een rol pepermunt had ik 't al gedaan....
Om maar te zwijgen over het opdoen van een uiterst ongothische huidskleur. In dit visuele tijdperk wil het oog ook wat tenslottequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:17 schreef Z het volgende:
Wordt het trouwens niet eens tijd dat we een tijdje bij een guru in India gaan wonen ofzo? Een guru op Bora Bora lijkt me ook prima trouwens. Beetje verlichten allemaal en wat inspiratie opdoen enzo...
We zijn even op sabbatical, maar over twee weken hebben we volgens mij weer een hele dosis optredens staan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:05 schreef bigshadow het volgende:
He mannen, ik heb net jullie eerste album gekocht en echt geweldig![]()
Maar wanneer beginnen jullie aan de clubtour, en kan ik de cd dan ook laten signeren?
Groetjes, een fan van het eerste uur!
Ik heb mijn slaapzak al gepakt voor een nachtje bij de voorverkoopadressenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:08 schreef belsen het volgende:
[..]
We zijn even op sabbatical, maar over twee weken hebben we volgens mij weer een hele dosis optredens staan.
Respect!
Ik sta perplex en lig nu voor mijn brievenbus te wachtenquote:Op woensdag 1 september 2004 15:28 schreef bukgeit het volgende:
Beste bigshadow,
Het door alle bandleden gesigneerde schudei is naar je onderweg.
Nogmaals respect,
Comets For Tilly
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |