Dat was ik.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Degene die het topic sluit moet het nieuwe openenZal ik?
Dat bedoel ik niet, nevermindquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dat was ik.Gieling was alleen eerder.
Ik fiets, zij met de treinquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Welke debielen gaan er nu in hemelsnaam met de fiets en de trein naar Utrecht.......
Tram is ongelijk aan trein.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:09 schreef gieling het volgende:
[..]
Ik fiets, zij met de trein
Tegenwoordig meer Rise Of Nations.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:16 schreef PBateman1978 het volgende:
de tram is nog 1000 keer erger.......
warcraft je nog een beetje Legolas ?
Ik was net ff naar de FRS in Delft geweest, uitverkochtquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:30 schreef pkwarts het volgende:
ben weer terug van door de regen lopen
enne GinaG, je kan hem gerust halen riddick!
ik zou liever ook niet naar utrecht gaan, maar ja ik werk er...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Welke debielen gaan er nu in hemelsnaam met de fiets en de trein naar Utrecht.......
ahum utrecht is ok hoor! Niet te groot, alles goed bereikbaar. Alleen HC en station sucktquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:02 schreef Tain het volgende:
[..]
ik zou liever ook niet naar utrecht gaan, maar ja ik werk er...
Stap jij maar eens op in de spits bij Ziekenhuis Ouderijn. Ze rijden met enkele trams, en als d'r 5 zitplaatsen vrij zijn, zijn het er veel. (Middagspits.)quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:19 schreef DinoPK het volgende:
Zo erg is de tram nou toch ook weer niet? Ja het stuk in Utrecht kan plezieriger kan inzittenden, maar in Nieuwegein en IJsselsteijn is het knap rustig. En dat ding is redelijk snel en schoon (Niet altijd.... :x)
Utrecht zelf is leuk om te winkelen maar je zou er maar wonen zeg, mij niet gezien.
HEY !quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:19 schreef DinoPK het volgende:
Zo erg is de tram nou toch ook weer niet? Ja het stuk in Utrecht kan plezieriger kan inzittenden, maar in Nieuwegein en IJsselsteijn is het knap rustig. En dat ding is redelijk snel en schoon (Niet altijd.... :x)
Utrecht zelf is leuk om te winkelen maar je zou er maar wonen zeg, mij niet gezien.
Ookal? Welke wijk?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
HEY !
Ik woon in Utrecht.....
kom in leusden wonenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:44 schreef DinoPK het volgende:
Ach Utrecht is altijd nog beter om te wonen dan Nieuwegein, hier is helemaal geen zak te doen eigenlijk. Op zich is Utrecht ook wel een leuk stadje, alleen helaas worden sommige wijken nogal verziekt door wat irritante jongelui.
Ik voel mijzelf er niet op mijn gemak, niet veilig, en dat is toch wel vereiste nummer 1 die ik stel aan mijn woonplaats.
(ik heb meerdere keren vervelende confrontaties gehad terwijl ik gewoon ergens liep (en helaas werden sommige vooroordelen daarin bevestigd), vandaar het niet veilig voelen).
quote:Rick \\ Zonde om het zo te verkloten Tjah... zegt:
thomas en ik halen de fietsen op achter de rabobank vandaan. staat daar een gloednieuwe duitse porsche carrera. wij lopen daarheen om ff te kijken. gaan daarvoor zitten en thomas haalt zo dat nummerbord er af. komt er security aangerend, wij allebij een andere kant op weg te rennen, hij links de dorpsstraat in en ik rechts. komt er allemaal politie op me afrennen dus ik ben maar gestopt omdat het toch geen zin had. ik in de boeien geslagen en mee naar het politiebureau, kwartiertje later komt thomas binnen. ik de halfe nacht op het politiebureau gezeten en wordt ondervraagt enzo, thomas wordt naar den burg vervoerd en ondervraagt omdat ze in de koog maar 2 computers hebben. half 6 mag ik weg en worden m'n ouders opgebeld, thomas smit en simon witte hebben op mij voor het politiebureau gewacht en samen fietsen we naar den burg toe. in den burg staat thomas te wachten hij moet die maandag naar het politiebureau terug komen. ik krijg nog te horen van HALT.
Ruben zegt:
w00t
Rick \\ Zonde om het zo te verkloten Tjah... zegt:
achteraf natuurlijk echt super dom :s
Ruben zegt:
omg
Ruben zegt:
whehehe
Ruben zegt:
Ruben zegt:
dude, for real![]()
![]()
ik heb er echt superveel spijt van
ik zie er de lol niet van in eigenlijk
Ruben zegt:
whehe
What Thequote:Op woensdag 11 augustus 2004 00:47 schreef -Mzraki- het volgende:
Ohja, hij krijgt nog te horen van Halt en ze hebben het, gelukkig, gelaten bij dat nummerbord
log:
[..]
En de vergoeding die jij krijgt isquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:52 schreef pkwarts het volgende:
[..]
kom in leusden wonen
groot dorp (26.000 inw), dus alles wat je nodig hebt is in de buurt, en voor veel modezaken enz ligt het centrum van amersfoort een kwartiertje met de fiets weg. verder is het een mooi groen dorp
als je je aanmeld voor een huis, graag referentienummer 21552 gebruiken
Zou de tribal versie van de GBA nog ergens te krijgen zijn?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:15 schreef GinaG het volgende:
[..]
En de vergoeding die jij krijgt is![]()
dat vraag je aan je zelfquote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:44 schreef GinaG het volgende:
[..]
Zou de tribal versie van de GBA nog ergens te krijgen zijn?![]()
anders quote je jezelf evenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:44 schreef GinaG het volgende:
[..]
Zou de tribal versie van de GBA nog ergens te krijgen zijn?![]()
Ik ben nog niet wakker sorryquote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:50 schreef Rahl het volgende:
[..]
anders quote je jezelf even
tribal GBA is hier nog wel te koop hoor
Zuilenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:14 schreef gieling het volgende:
[..]
Ookal? Welke wijk?
ik in lwd, ietsjes verderquote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:12 schreef Radjesh het volgende:
ik woon in Almere
25 min van utrecht![]()
tribal editie is de lelijkste gba van allemaal, platinum gba genomen en daar een paar stickers opgeplaktquote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:03 schreef mordradead het volgende:
hier is tribal gba ook nog wel te koop maar waarom die?? de nes editie is veeeel cooler
Yep, woon al 24 jaar in nieuwegein (ofzoiets..).quote:Op woensdag 11 augustus 2004 07:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
DinoPK, óók uit Nieuwegein?
Welke wijk ???quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:17 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Yep, woon al 24 jaar in nieuwegein (ofzoiets..).
Klotestadje heh
hoe maak ik ff snel een netwerk tussen win98 en winxp?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:16 schreef Tain het volgende:
[..]
tribal editie is de lelijkste gba van allemaal, platinum gba genomen en daar een paar stickers opgeplakt
ik snap er geen fuck meer van... de vorige keer lukte het in 1xquote:De wizard netwerk instellen is niet voltooid
Er is een fout opgetreden tijdens het configureren van het netwerk op deze computer.
U kunt het netwerk handmatig configureren of de wizard opnieuw uitvoeren, maar dan met andere instellingen
Ik twijfel idd tussen de NES editie of de Tribal. De NES editie is nog wel makkelijk te krijgenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:03 schreef mordradead het volgende:
hier is tribal gba ook nog wel te koop maar waarom die?? de nes editie is veeeel cooler
Nou ja zegquote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:16 schreef Tain het volgende:
[..]
tribal editie is de lelijkste gba van allemaal, platinum gba genomen en daar een paar stickers opgeplakt
linux installerenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:35 schreef mordradead het volgende:
[..]
hoe maak ik ff snel een netwerk tussen win98 en winxp?
GinaG heeft nu officieel geen smaak...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:38 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nou ja zeg![]()
Ik vind die zilveren tribal editie het mooiste![]()
bestanden/printen/internet.... linux alleen op mijn eigen pc hequote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:48 schreef Tain het volgende:
[..]
linux installeren
maar wat moet het netwerk doen? moeten ze elkaar alleen maar kunnen benaderen voor bestandsuitwisseling of ook allebei internetten
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:51 schreef Tain het volgende:
[..]
GinaG heeft nu officieel geen smaak...
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:14 schreef GinaG het volgende:
[..]
![]()
Je mag die bonnen ook delenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:27 schreef GinaG het volgende:
Heeft iemand wat voor leuk adventure spel zal ik voor de GBA kopen? heb nog 200 euro aan waardebonnen die op moeten![]()
Iemand ShellShock al eens gespeeld?
Mag, maar ik doe het lekker nietquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je mag die bonnen ook delen
Nee. Zoek het zelf maar uit. Egoïst.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:30 schreef GinaG het volgende:
[..]
Mag, maar ik doe het lekker niet![]()
geef es ff wat tips dan, voor GBA spelletjes
Hoi.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:27 schreef GinaG het volgende:
heb nog 200 euro aan waardebonnen die op moeten![]()
Ik heb na 21 jaar het gamen weer opgepakt, en ik ben helemaal verknocht aan HALOquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:35 schreef lizardtattoo het volgende:
Hoe adventure moet adventure zijn?
Adventure als in Broken Sword?
Of adventure als in Zelda?
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:41 schreef GinaG het volgende:
ik werk sinds kort bij de TU
meeting!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
hij studeert er geloof ikquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:43 schreef GinaG het volgende:
[..]
Is er iets![]()
Wat moet je daarmee nou mee?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:44 schreef pkwarts het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ach hij doet L&R dus we komen mekaar gelukkigquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:45 schreef pkwarts het volgende:
[..]
hij studeert er geloof ik
Nou, ik studeer op de TUquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:43 schreef GinaG het volgende:
[..]
Is er iets![]()
Hij vindt kinky om zich in dat soort te kleine wagentjes te kronkelenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Wat moet je daarmee nou mee?
TNquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, ik studeer op de TUWelke faculteit werk je?
Jij kan er gewoon in staan.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:48 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hij vindt kinky om zich in dat soort te kleine wagentjes te kronkelen![]()
Dat is een van de weinige facluteiten waar ik dan weer zelden komquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:49 schreef GinaG het volgende:
[..]
TN![]()
Is dat in de buurt van halte de HOVEn? Want bij dat studentencomplex volg ik bijles spaans bij een van de studenten daarquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is een van de weinige facluteiten waar ik dan weer zelden komZo af en toe een tentamen
Ik fiets ook nooit over de Mekelweg omdat ik in de richting van Delft Zuid woonGeen meet dus
Hou jij je kop es ffquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:49 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Jij kan er gewoon in staan.
![]()
Nou zeg... tis toch zoquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:52 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hou jij je kop es ff![]()
Dusquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:53 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Nou zeg... tis toch zo
Een beetje lief doen ja..!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:54 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dus![]()
geluktquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:06 schreef Tain het volgende:
al gelukt mordra?
anders in je verkenner \\pc1 tikken of \\pc2
en games.fok.nl komt in 2006 uit net voor de PS3
Tegen jou? When hell freezes overquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:54 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Een beetje lief doen ja..!
3 haltes verderquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:51 schreef GinaG het volgende:
[..]
Is dat in de buurt van halte de HOVEn? Want bij dat studentencomplex volg ik bijles spaans bij een van de studenten daar![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:57 schreef GinaG het volgende:
[..]
Tegen jou? When hell freezes over![]()
Ik woon vlak naast de tramhalte Bateau Noord.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Welke wijk ???
Nieuwegein hooligans
Steenwijk, boven in overijssel vlak bij meppel en heerenveenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:59 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik ben nog niet wakker sorryWaar ergens woon jij Rahl?
heerenveen is niet zo ver weg, daar moest ik vorig jaar nog sportenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:58 schreef Rahl het volgende:
[..]
Steenwijk, boven in overijssel vlak bij meppel en heerenveen
Kom je wel eens in de aula die kantine daar ?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
3 haltes verder![]()
Beetje te ver reizen voor een Tribal GBAquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:58 schreef Rahl het volgende:
[..]
Steenwijk, boven in overijssel vlak bij meppel en heerenveen
als het geld toch op moet weet ik nog wel een goed doelquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:00 schreef GinaG het volgende:
[..]
Beetje te ver reizen voor een Tribal GBA![]()
In de tentamen periodes soms, dan studeer ik in de UB. Lunch jij daar altijd danquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:59 schreef GinaG het volgende:
[..]
Kom je wel eens in de aula die kantine daar ?![]()
goedkoopste muis bij de mycom is 15 euro voor een logitech.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:56 schreef mordradead het volgende:
[..]
geluktkabel naar beneden getrokken, even aangesloten op zo'n opbouwdoosje (wel zo mooi en netjes) nu alleen nog alles netjes afwerken
nu nog even een leuke en goedkope optische muis op de kop tikken want een tp zuigt
Ja wel duur maar wel lekkerquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In de tentamen periodes soms, dan studeer ik in de UB. Lunch jij daar altijd dan
Het enige wat ik het goede doel kan doneren is een stevig schop onder de kontquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:02 schreef mordradead het volgende:
[..]
als het geld toch op moet weet ik nog wel een goed doel![]()
ik dacht investeer het in jezelf... naja, ga je gangquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:19 schreef GinaG het volgende:
[..]
Het enige wat ik het goede doel kan doneren is een stevig schop onder de kont![]()
Ook al aan gedacht maar ja ik ga het niet echt intensief gebruiken denk ik, meer voor lange trein/tram reizen. wat ik veel beter als studietijd kan gebruiken, maar goedquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:30 schreef Tain het volgende:
je kan natuurlijk ook nog even wachten en straks een Nintendo DS gaan halen
thuis heb ik een logitech mx700 en aan mijn laptop hangt een mx510quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:32 schreef mordradead het volgende:
heb jij draadloze muis?
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:34 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ook al aan gedacht maar ja ik ga het niet echt intensief gebruiken denk ik, meer voor lange trein/tram reizen. wat ik veel beter als studietijd kan gebruiken, maar goed![]()
En ik vraag me af of dat DS, ja wat nou de toegevoegde waarde is van dat tweede scherm...
En die zilveren tribal versie blijft nou eenmaal![]()
nokia ngage (1) dat is de bestequote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:34 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ook al aan gedacht maar ja ik ga het niet echt intensief gebruiken denk ik, meer voor lange trein/tram reizen. wat ik veel beter als studietijd kan gebruiken, maar goed![]()
En ik vraag me af of dat DS, ja wat nou de toegevoegde waarde is van dat tweede scherm...
En die zilveren tribal versie blijft nou eenmaal![]()
Ik heb alle boeken van Dennis Lehane gelezen, Alle boeken van Rober Goddard, alle boeken van Steve Martini, alles van Philip Margolin, alles Agatha Chirstie, alles van Martha Grimes.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Maar je kan ook boeken gaan lezen, doe ik nu ook in de trein
Ga Weis & Hickman lezen, goede boeken en ze hebben er nog veel geschreven ook.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:37 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik heb alle boeken van Dennis Lehane gelezen, Alle boeken van Rober Goddard, alle boeken van Steve Martini, alles van Philip Margolin, alles Agatha Chirstie, alles van Martha Grimes.Ik blijf aan de gang
![]()
Overigens de meeste heb ik nog gekocht ook![]()
carry sleequote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Ga Weis & Hickman lezen, goede boeken en ze hebben er nog veel geschreven ook.
Zijn dat van die hele macabere psychologische thrillers/detectives waar he heel naar van wordt? Anders hoef ik het niet namelijkquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Ga Weis & Hickman lezen, goede boeken en ze hebben er nog veel geschreven ook.
draadloos en een laptop is zowiezo niet echt handig, raak je de hele tijd je muis kwijt of laat je weer ergens liggen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:36 schreef mordradead het volgende:
deze ga ik wel kopen: http://www.norrod.nl/ws_a(...)iging=&scroll=1&vk=v
nu heb ik een draadloze optische oplaadbare muis.... KUTDING maar dat boeit verder niet.... op mijn eigen pc trouwens een razor boomslang
als jij er een zoontje van maakt dan wel jaquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:41 schreef Tain het volgende:
[..]
draadloos en een laptop is zowiezo niet echt handig, raak je de hele tijd je muis kwijt of laat je weer ergens liggen.
Welke draadloze optische muis heb je dan?
Nee Fantasy verhalen waren er in het boek wat ik nu aan het lezen ben uitvoerig werd beschreven hoe een reus met een boom in zijn hand een mannetje tot puin slaatquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:41 schreef GinaG het volgende:
[..]
Zijn dat van die hele macabere psychologische thrillers/detectives waar he heel naar van wordt? Anders hoef ik het niet namelijk![]()
gekregen van iemand, volgens mij lidlquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:41 schreef Tain het volgende:
[..]
draadloos en een laptop is zowiezo niet echt handig, raak je de hele tijd je muis kwijt of laat je weer ergens liggen.
Welke draadloze optische muis heb je dan?
ik moet af en toe vaak verhuizen op mijn werk, dan ben ik blij dat ik niet 10x heen en weer moet lopen omdat ik weer wat vergeten benquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:42 schreef GinaG het volgende:
[..]
als jij er een zoontje van maakt dan wel jaIk heb dat probleem niet hoor
![]()
Nee geen fantasy, liever fictie dat dicht bij de werkelijkheid is, en dan het liefst veel verkrachtingen, mishandeling, moord, gijzelingen etc. etc.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Nee Fantasy verhalen waren er in het boek wat ik nu aan het lezen ben uitvoerig werd beschreven hoe een reus met een boom in zijn hand een mannetje tot puin slaat
je muis is vaak naast je laptop toch? Of ''muis'' jij vanaf 3 meter afstand ofzoquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:43 schreef Tain het volgende:
[..]
ik moet af en toe vaak verhuizen op mijn werk, dan ben ik blij dat ik niet 10x heen en weer moet lopen omdat ik weer wat vergeten ben
je bent wat je leestquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:44 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nee geen fantasy, liever fictie dat dicht bij de werkelijkheid is, en dan het liefst veel verkrachtingen, mishandeling, moord, gijzelingen etc. etc.
I am sick, I know![]()
Oooh ja hoe kon ik die nou vergetenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:59 schreef pkwarts het volgende:
de halo boeken!!!!
al denk ik niet dat MC een grunt gaat verkrachten
Pandorra Tomorrow bedoel ikquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:21 schreef gieling het volgende:
ik heb hem al, en ik wil er vanaf
Dat wil je wel vaak hé?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:19 schreef GinaG het volgende:
[..]
Het enige wat ik het goede doel kan doneren is een stevig schop onder de kont![]()
Je bent een kickboxer of je bent het niet, schop onder de kont is niet echt kickboxen natuurlijkquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:06 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Dat wil je wel vaak hé?
sure, pak jij of ik het krukje?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:08 schreef GinaG het volgende:
[..]
Je bent een kickboxer of je bent het niet, schop onder de kont is niet echt kickboxen natuurlijkAls je wat anders wilt een lever stoot of een stoot tegen de Solar Plexus prima hoor
![]()
Jij smeekt erom hequote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:10 schreef pkwarts het volgende:
[..]
sure, pak jij of ik het krukje?
Ik ookquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:11 schreef GinaG het volgende:
[..]
Jij smeekt erom he![]()
ik daag je uitquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:11 schreef GinaG het volgende:
[..]
Jij smeekt erom he![]()
kleine mensen, grote spellenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
Halo maakt mensen agressief, dat is ook weer bewezen...
ik moet vaak werk laten zien aan baas, en dan vergeet ik dus altijd mijn muis te pakken dus die bungeld nu dus achter me aanquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:45 schreef GinaG het volgende:
[..]
je muis is vaak naast je laptop toch? Of ''muis'' jij vanaf 3 meter afstand ofzo![]()
Ik doe wat langer aan MUay Thai dan dat ik HALO speel hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
Halo maakt mensen agressief, dat is ook weer bewezen...
Achter de pc ben je natuurlijk de stoere manquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:14 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik daag je uit
achter de pc vandaan ben ik nog steeds bijna 40 cm langerquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:17 schreef GinaG het volgende:
[..]
Achter de pc ben je natuurlijk de stoere man![]()
Maar of je die grote bek hebt die je hier hebt, is nog altijd een tweedequote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:19 schreef pkwarts het volgende:
[..]
achter de pc vandaan ben ik nog steeds bijna 40 cm langer![]()
ik ben meestal heel stil als ik iemand tot moes slaquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:22 schreef GinaG het volgende:
[..]
Maar of je die grote bek hebt die je hier hebt, is nog altijd een tweede![]()
Ik heb ook ooit in Batau-Noord gewoondquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:57 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Ik woon vlak naast de tramhalte Bateau Noord.
Yeah yeah stoere praatjes mannetjequote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:25 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik ben meestal heel stil als ik iemand tot moes sla![]()
En toch loop ik 11 nov. over je heen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:17 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik doe wat langer aan MUay Thai dan dat ik HALO speel hoor![]()
In your dreamsquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:28 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
En toch loop ik 11 nov. over je heen.![]()
Yoshi's Island: Super Mario Advance 3 is wel aardig. Maar ik heb het gevoel dat veel goede GBA games gewoon SNES ports zijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:28 schreef GinaG het volgende:
[..]
Yeah yeah stoere praatjes mannetje![]()
Maar ff wat anders krijg ik nog tips voor leuke GBA games of wat![]()
Werk zequote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:30 schreef pkwarts het volgende:
hoe graag ik je nog zou afbekken GinaG, ga ik nu werken
Nee geen MARIO ik HAAT Marioquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:31 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Yoshi's Island: Super Mario Advance 3 is wel aardig. Maar ik heb het gevoel dat veel goede GBA games gewoon SNES ports zijn.
Street Fighter Alpha 3 op de GBA is ook leuk.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:32 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nee geen MARIO ik HAAT Mario![]()
ik ben alweer klaarquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:32 schreef GinaG het volgende:
[..]
Werk ze![]()
Ach wat erg nou, wat voor werk doe jequote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:39 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik ben alweer klaar
blijkt dat er geen werk meer was voor me. heb ik in totaal 2 uurtjes gewerkt dus
wat vakantiewerk voor me vader. niet erg moeilijk. iets met tekening namen in de database aanpassen. was alleen wat minder dan hij dacht. en ik typ een stuk sneller dan hemquote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:44 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ach wat erg nou, wat voor werk doe je![]()
Ik met een glaasje waterquote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Nee, gewoon op mijn werk met een colaatje
ook lekkerquote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:13 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik met een glaasje water![]()
Ja en net wat chippies erbijquote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
ook lekker![]()
ik heb een gebakje op vanmiddag, weddenschap gewonnen van onze marketing managerquote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:25 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ja en net wat chippies erbij![]()
Wat was de weddenschap, hey mensen mijn telefoon gaat voor het eerst vandaagquote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
ik heb een gebakje op vanmiddag, weddenschap gewonnen van onze marketing manager
win98 is superkut, windows 2000 en xp zijn juist een verademing, nu nog echt multitasking maken en het is helemaal feestquote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:29 schreef mordradead het volgende:
windows xp (pro) is superkut, ik ga nou maar weer 98 erop zetten
Hij had zoals gewoonljk een te grote mond voor Ajax - FC Utrecht, en hij zou gebak halen als Utrecht won...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:32 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat was de weddenschap, hey mensen mijn telefoon gaat voor het eerst vandaag![]()
He gatver voetbalquote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hij had zoals gewoonljk een te grote mond voor Ajax - FC Utrecht, en hij zou gebak halen als Utrecht won...
het probleem is dat ik de 1e 5a 10 minuten lekker snel kan internetten en daarna gaat d ehele pc raar doen.... vast explorer (die is trouwens sneller dan opera..... onder linux) dus maar ff mozilla en opera erop zettenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:36 schreef Tain het volgende:
[..]
win98 is superkut, windows 2000 en xp zijn juist een verademing, nu nog echt multitasking maken en het is helemaal feest
De andere Batau.. Zuid dus.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Welke wijk ???
Nieuwegein hooligans
Met wat ?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:34 schreef Tain het volgende:
[..]
gefeli homer
he, jou heb ik hier nognooit eerder gezienquote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Oh god.
Kleine wereld hehquote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
De andere Batau.. Zuid dus.![]()
Dino, dan ben ik de afgelopen dagen vaak dicht bij je huis geweest.(Werk.
)
Ik zit er niet mee. Ga niet uit, en sporten doe ik toch wel.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:21 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Kleine wereld heh
Ik ben er ook iets te vaak geweest voor mijn werk, huisman![]()
Ach leuk plaatsje wel dat Nieuwegein, alleen voor jullie jongeren is er niet zo heel veel te doen denk ik. Beginnende gezinnetjes zoals mijn situatie, daar is het wel leuk voor (al zijn er veel te weinig speeltuintjes maar nou begin ik echt als een oud wijf te klinken).
Ik ben voor je vakantie 4 keer langsgeweest ofzo.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:21 schreef capibar het volgende:
[..]
he, jou heb ik hier nognooit eerder gezien![]()
Fijne vakantie gehadquote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:17 schreef capibar het volgende:
* GinaG terug van vakantie
we hebben weer wat nieuwe slowchatters erbij zie ik![]()
Koop dan ook van die NES games erbij.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:16 schreef GinaG het volgende:
[..]
Met wat ?
Mensen ik ga voor de NES GBA, nu nog een leuk spel erbij![]()
ja relaxed man....quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:23 schreef GinaG het volgende:
[..]
Fijne vakantie gehad![]()
Ik heb nog een paar leuke foto's van luchten op vakantie.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:26 schreef capibar het volgende:
[..]
ja relaxed man....
alleen gister ziekelijk noodweer, de hele hemel zwart en alleen maar onweer en heeeeeeeeeeeeele harde regen, ik zat toen in de auto, en je kon alleen heel vaag de achterlichten van je voorganger zien.
en hoelang ben jij nou al in de sc?
Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Oh god.
En toch met dat weer rijden, bikkelquote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:26 schreef capibar het volgende:
[..]
ja relaxed man....
alleen gister ziekelijk noodweer, de hele hemel zwart en alleen maar onweer en heeeeeeeeeeeeele harde regen, ik zat toen in de auto, en je kon alleen heel vaag de achterlichten van je voorganger zien.
en hoelang ben jij nou al in de sc?
Je hebt geen idee, met wie je zit te slowchattenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:28 schreef GinaG het volgende:
[..]
En toch met dat weer rijden, bikkelIk zit hier sinds de laatste 3 topics
Waar ben je geweest trouwens
![]()
Welke danquote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Koop dan ook van die NES games erbij.![]()
Oow ok, dan kom ik er wel gauw genoeg achter denk ikquote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:29 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Je hebt geen idee, met wie je zit te slowchatten
Capibar post normaal 70 % van de slowchat's vol met alleen maar baggerpostsquote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:30 schreef GinaG het volgende:
[..]
Oow ok, dan kom ik er wel gauw genoeg achter denk ik![]()
GMTA.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:27 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook
Zelda en SMB natuurlijk.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:29 schreef GinaG het volgende:
[..]
Welke dan![]()
Dacht al. Wat is slowchat opeens weer leuk geworden. Maar nu is ie weer terug.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:31 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Capibar post normaal 70 % van de slowchat's vol met alleen maar baggerposts
Ik ga denk ik voor Zelda dan wat is SMBquote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:34 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Zelda en SMB natuurlijk.
Mario. Maar deze is echt leuk!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:35 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik ga denk ik voor Zelda dan wat is SMB![]()
Ja maar ik ben er tochquote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dacht al. Wat is slowchat opeens weer leuk geworden. Maar nu is ie weer terug.![]()
Jij ben de reden dat ik hier zit...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:36 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ja maar ik ben er toch![]()
Ik heb het diep van binnen altijd al gewetenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:37 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Jij ben de reden dat ik hier zit...
![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:38 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik heb het diep van binnen altijd al geweten![]()
Mooi, ik ook.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:07 schreef Rahl het volgende:
ik blijf hier
lulligquote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:11 schreef pkwarts het volgende:
ik heb deze week 3 boeken en 5 dvd's besteld. ALLES was op voorraad. en toeval, toeval, ALLES is nu 'in bestelling bij onze leveranciers'. je kan me niet vertellen dat alle 8 de artikelen uitverkocht waren tussen het moment van bestellen en bevestiging.
bij een beetje webwinkel wordt het toch wel automatisch doorgerekend of iets nog op voorraad is ja/nee?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:14 schreef Tain het volgende:
dat is kut ja, moet zo'n typgeit maar is opletten wat er wel of niet op voorraad is
wordt nog weleens wat dingen verkeerd ingevoerd kwa bestelling of verkeerd gepakt voor een bestellingquote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:15 schreef pkwarts het volgende:
[..]
bij een beetje webwinkel wordt het toch wel automatisch doorgerekend of iets nog op voorraad is ja/nee?
ze willen meestal niet zeggen dat het niet op vooraad is, omdat mensen anders niet willen bestellen, dus zetten ze gewoon "op vooraad neer" en als je erachter komt dat het niet op vooraad is zijn ze het gewoon "vergeten" te veranderen...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:15 schreef pkwarts het volgende:
[..]
bij een beetje webwinkel wordt het toch wel automatisch doorgerekend of iets nog op voorraad is ja/nee?
kwam het door mijn overtuigende speech?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:31 schreef gieling het volgende:
ik heb toch maar halo gekocht
Nee natuurlijk nietquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:22 schreef pkwarts het volgende:
[..]
kwam het door mijn overtuigende speech?
Lieve schat niet zo een lage eigendunk van jezelf hebbenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:29 schreef Sharkdoggie het volgende:
gaap
Ben wel beetje jaloers. De eerste keer is toch...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:28 schreef HomerJ het volgende:
IK ga morgen ook voor 't eerst Halo spelen
Heb ik niet, cutie.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:30 schreef GinaG het volgende:
[..]
Lieve schat niet zo een lage eigendunk van jezelf hebben![]()
Phew ik ben opgeluchtquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:31 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Heb ik niet, cutie.![]()
Heb je eigenlijk al Halo uitgespeeld? Of heb je nog steeds problemen met de grunts?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:32 schreef GinaG het volgende:
[..]
Phew ik ben opgelucht![]()
Op easy uitgespeeldquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:40 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk al Halo uitgespeeld? Of heb je nog steeds problemen met de grunts?
Hoe ver ben je nu met Heroic?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:42 schreef GinaG het volgende:
[..]
Op easy uitgespeeld
Op normal uitgespeeld
Ben nu bezig op Heroic![]()
Two betrayalsquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Hoe ver ben je nu met Heroic?
Die speel je toch binnen een half uurtje uit?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:48 schreef GinaG het volgende:
[..]
Two betrayals![]()
Neequote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:52 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Die speel je toch binnen een half uurtje uit?
Dat weten we. Maar het heeft wel iets schattigs.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:53 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nee![]()
I know that I suck at gaming![]()
Dat heb ik eerder gehoord over een level bij warcraft, kostte me 4 pogingen in totaal, de laatste keer in 1.5 uur. (Turtle, turtle turtle.)quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:52 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Die speel je toch binnen een half uurtje uit?
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:55 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dat weten we. Maar het heeft wel iets schattigs.![]()
respect dat je t toch blijft proberenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:53 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nee![]()
I know that I suck at gaming![]()
Neequote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:56 schreef gieling het volgende:
Het kam door jullie allebij
Pssst, gina, jij vooral hoor, ga je nu met me uit?![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:56 schreef Rahl het volgende:
[..]
respect dat je t toch blijft proberen
Je mag toch maar 1 sturen?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:59 schreef pkwarts het volgende:
heb ondertussen al 7 halo kaarten door de tpg laten verzenden
Als het goed is hoor ik binnen 14 dagen van de rechter, ik heb net met een goede vriend van mij gepraat die bezig is met zijn PhD in recht, hij zei dat met mijn onderbouwing etc. de rechter niet zomaar zal besluiten met uitzetting, hij kijkt ook naar het belang van de verhuurder (die wil mij eruit hebben om daarna meer huur te vangen enzo). Maar goed ik merk het welquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:58 schreef pkwarts het volgende:
wanneer is de uitspraak nou gina?
per klant. nu heb ik wel 7 email adressen en zogenaamd ook 7 mensen in dit gezinquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:01 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Je mag toch maar 1 sturen?
Fraudeurtjequote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:02 schreef pkwarts het volgende:
[..]
per klant. nu heb ik wel 7 email adressen en zogenaamd ook 7 mensen in dit gezin
halo kaarten wie? wat? waar?????quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:59 schreef pkwarts het volgende:
heb ondertussen al 7 halo kaarten door de tpg laten verzenden
en in het ergste geval, en je raakt je plaats kwijt, kan je me gewoon bellen hoor.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:01 schreef GinaG het volgende:
[..]
Als het goed is hoor ik binnen 14 dagen van de rechter, ik heb net met een goede vriend van mij gepraat die bezig is met zijn PhD in recht, hij zei dat met mijn onderbouwing etc. de rechter niet zomaar zal besluiten met uitzetting, hij kijkt ook naar het belang van de verhuurder (die wil mij eruit hebben om daarna meer huur te vangen enzo). Maar goed ik merk het wel![]()
Ipv dat jij jouw bed aan mij aanbiedt en jij gewoon op de grond slaapt ofzoquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:04 schreef pkwarts het volgende:
[..]
en in het ergste geval, en je raakt je plaats kwijt, kan je me gewoon bellen hoor.
kom ik wel een doos brengen![]()
haarlem.....?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:10 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ipv dat jij jouw bed aan mij aanbiedt en jij gewoon op de grond slaapt ofzo![]()
Op zich is het een goede schop onder mijn kont om direct naar Haarlem te verhuizen iets wat ik al jaren wil, thanks voor het duimen![]()
Wat is er nu weer mis met Haarlemquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:15 schreef pkwarts het volgende:
[..]
haarlem.....?
ik laat geen vreemden in mijn bed slapen. wie weet wat ze allemaal meenemenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:10 schreef GinaG het volgende:
Ipv dat jij jouw bed aan mij aanbiedt en jij gewoon op de grond slaapt ofzo![]()
niks. maar het is nou ook weer niet zo bijzonder dat je er al jaaaren zou willen wonen..... liggen je roots er ofzo?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:15 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat is er nu weer mis met Haarlem![]()
Daarom mag jij ook op de grond slapenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:16 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik laat geen vreemden in mijn bed slapen. wie weet wat ze allemaal meenemen
na een tijdje zou ik mijn bed wel weer terugwillen. ben een harde ondergrond niet echt gewend.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:17 schreef GinaG het volgende:
[..]
Daarom mag jij ook op de grond slapen![]()
Lijkt me een leuke stad om te wonen, woon al 24 jaar in Den Haag en het wordt voor mij tijd om weg te gaan zeg maarquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:17 schreef pkwarts het volgende:
[..]
niks. maar het is nou ook weer niet zo bijzonder dat je er al jaaaren zou willen wonen..... liggen je roots er ofzo?
Ben jij nou een manquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:19 schreef pkwarts het volgende:
[..]
na een tijdje zou ik mijn bed wel weer terugwillen. ben een harde ondergrond niet echt gewend.
zo wil ik echt heel graag na studeren het land uit. ok, ik ben nog maar 17, dus het kan nog veranderen, maar mijn hele leven wil ik al graag naar het buitenland. engeland, duitsland, us. het kleine van Nederland is op de een of andere manier niet aan mij besteedquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:19 schreef GinaG het volgende:
[..]
Lijkt me een leuke stad om te wonen, woon al 24 jaar in Den Haag en het wordt voor mij tijd om weg te gaan zeg maar![]()
een man met behoeftesquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:20 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ben jij nou een man![]()
Wat wil je gaan studeren dan? Ik heb een jaar in London gewoond was fantastischquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:21 schreef pkwarts het volgende:
[..]
zo wil ik echt heel graag na studeren het land uit. ok, ik ben nog maar 17, dus het kan nog veranderen, maar mijn hele leven wil ik al graag naar het buitenland. engeland, duitsland, us. het kleine van Nederland is op de een of andere manier niet aan mij besteed
engeland en duitsland zijn te koud, ik ga wel op de bahama's wonen ofzoquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:21 schreef pkwarts het volgende:
[..]
zo wil ik echt heel graag na studeren het land uit. ok, ik ben nog maar 17, dus het kan nog veranderen, maar mijn hele leven wil ik al graag naar het buitenland. engeland, duitsland, us. het kleine van Nederland is op de een of andere manier niet aan mij besteed
elektrotechniek. waarschijnlijk in twentequote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:22 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat wil je gaan studeren dan? Ik heb een jaar in London gewoond was fantastisch![]()
Als je een echte vent ben dan waardeer je die harde vloerquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:22 schreef pkwarts het volgende:
[..]
een man met behoeftes
en 1 daarvan is een lekker warm bed in de winter en een lekker koel bed in de zomer
dan kom je alsnog in een klein pokke landje. australie is ook een optie.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:23 schreef capibar het volgende:
[..]
engeland en duitsland zijn te koud, ik ga wel op de bahama's wonen ofzo![]()
je zou toch zeeziek in mijn bed worden en je houdt ook nog een halve meter overquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:24 schreef GinaG het volgende:
[..]
Als je een echte vent ben dan waardeer je die harde vloer![]()
Ik lig graag ruim dus dat komt goed uitquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:25 schreef pkwarts het volgende:
[..]
je zou toch zeeziek in mijn bed worden en je houdt ook nog een halve meter over
*kras kras kras*quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:19 schreef pkwarts het volgende:
[..]
na een tijdje zou ik mijn bed wel weer terugwillen. ben een harde ondergrond niet echt gewend.
Man, Hastings heeft een subtropisch klimaat. Ik kan het weten.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:23 schreef capibar het volgende:
[..]
engeland en duitsland zijn te koud, ik ga wel op de bahama's wonen ofzo![]()
kan je nou niet gewoon een eigen matras meenemen?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:27 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik lig graag ruim dus dat komt goed uit![]()
Ok dan slaap jij op die matras op de grond, neem ik pablootje (mijn teddybeer) mee houdt hij je gezelschap dealquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:29 schreef pkwarts het volgende:
[..]
kan je nou niet gewoon een eigen matras meenemen?
Hastings is waar (ik moet direct denken aan de domme detective partner van Hercule Poirotquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Man, Hastings heeft een subtropisch klimaat. Ik kan het weten.(Ben er met flinke rode armen en een rode nek vandaan gekomen.
)
ik heb geen flauw idee waar dat zoogdier van je is geweest, dus die mag je houdenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:30 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ok dan slaap jij op die matras op de grond, neem ik pablootje (mijn teddybeer) mee houdt hij je gezelschap deal![]()
Leer je geschiedenis eens.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:31 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hastings is waar (ik moet direct denken aan de domme detective partner van Hercule Poirot)
Zeg jij scheld Pablo uitquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:33 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik heb geen flauw idee waar dat zoogdier van je is geweest, dus die mag je houden
maar voor de rest, deal (je hebt nog niet gezien hoe klein mijn slaapkamer is, staat alleen een bed en een nachtkastje)
Wat voor geschiedkundige feiten hebben zich daar afgespeeld danquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Leer je geschiedenis eens.
I rest my case.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:35 schreef GinaG het volgende:
Hij ligt (bijna) altijd naast mij hoor in bed![]()
Nou ja zeg heb je smetvrees ofzoquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:39 schreef pkwarts het volgende:
[..]
I rest my case.
lekker puhquote:"Verzonden": Het betreffende artikel wordt vandaag aan je verzonden en kan je uiterlijk overmorgen vanaf 12:00 afhalen en betalen in onze winkel.
Engelandquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:22 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik heb een jaar in London gewoond
Inderdaad daar heb je groot gelijk inquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:42 schreef gieling het volgende:
[..]
Engeland![]()
![]()
gelukkig nietquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:40 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nou ja zeg heb je smetvrees ofzo![]()
Geeft niet, London is qua uitgaanquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:44 schreef mordradead het volgende:
ik vind engeland maar een kutland.... volgens mij is het daar koud, veel regen, lelijke mensen en het stinkt daarnee ik ben er nog nooit geweest
Wat heb je dan tegen Pabloquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:45 schreef pkwarts het volgende:
[..]
gelukkig niet
ja en ze maken grapjes over je naam vaginaquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:46 schreef GinaG het volgende:
[..]
Geeft niet, London is qua uitgaan![]()
de sfeer, de verschillende culturen. En dan dat ooh zo sexy engelse accent, de manier waarop ze mijn naam uitspreken
![]()
![]()
ik heb een fobie voor teddyberenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:47 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat heb je dan tegen Pablo![]()
Lieve schat Gina is niet mijn echte naamquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:48 schreef mordradead het volgende:
[..]
ja en ze maken grapjes over je naam vagina
flauw ik weet het
Heeft eentje je ooit aangevallen danquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:49 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik heb een fobie voor teddyberen![]()
dat hebben die engelsen natuurlijk verzonnen, die bleekschetenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:49 schreef GinaG het volgende:
[..]
Lieve schat Gina is niet mijn echte naam![]()
Ik wou net weer eentje naar mezelf sturen maar zag bij betalingwijze geen 'gratis bezorgen' meer. Moet ik nu koekjes weggooien ofzo?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:02 schreef pkwarts het volgende:
[..]
per klant. nu heb ik wel 7 email adressen en zogenaamd ook 7 mensen in dit gezin
jaquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:49 schreef GinaG het volgende:
[..]
Heeft eentje je ooit aangevallen dan![]()
en dat is een subtropisch klimaatquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Maar goed, ik ben de kwaadste niet:
[afbeelding]
waar kan je dat doenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:51 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik wou net weer eentje naar mezelf sturen maar zag bij betalingwijze geen 'gratis bezorgen' meer. Moet ik nu koekjes weggooien ofzo?
http://www.tpgpost.nl/voo(...)_versturen/index.jspquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:52 schreef mordradead het volgende:
[..]
waar kan je dat doen
is mij nog niet overkomen. raar.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:51 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik wou net weer eentje naar mezelf sturen maar zag bij betalingwijze geen 'gratis bezorgen' meer. Moet ik nu koekjes weggooien ofzo?
Sinds het lezen van ''It'' (van Stephen King) heb ik het ook wel aardig gehad met clownsquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:52 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ja![]()
waar ik wel een echte schijthekel aan heb zijn clown en zwarte pieten. die gasten mogen van mij echt op minstens 100m blijven.![]()
In Southampton groeien er palmbomenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:52 schreef capibar het volgende:
[..]
en dat is een subtropisch klimaat![]()
![]()
![]()
Spaar je nog specifieke kaarten of nietquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:57 schreef Sharkdoggie het volgende:
Leuk. Ik spaar postcards en zag dat het vanaf 50 stuks 79 cent per stuk is. Lees ik opeens in de
ben je toevallig ook een donkere toren fan?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:53 schreef GinaG het volgende:
[..]
Sinds het lezen van ''It'' (van Stephen King) heb ik het ook wel aardig gehad met clowns![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:55 schreef mordradead het volgende:
in de lokale intratuin ook
Na het lezen van dat korte verhaal ''Children of the corn'' kon ik 2 weken niet slapen, toen dacht ik nou laat maar zittenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:59 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ben je toevallig ook een donkere toren fan?![]()
(houd wel van Stephen King boeken, net eentje van mijn zus gekregen en uitgelezen; vlucht naar de top)
psv gekekenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
![]()
WHOAHAHAHA
Die is echt briljant![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |