Oowquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:00 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Speedyyyy, tijd is UTC !! 2 uur bijtellen
![]()
![]()
We kunnen denk ik nog wel wat krijgen!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:01 schreef plankie het volgende:
Zojuist in Leeuwarden 3 druppels regen gevoeld
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oowheb niks gezegt mijn vriend
Oke pappaquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:02 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
is goed jong![]()
Als het morgen nou eens nog een keer 30 graden wordt, dan kunnen we het wel eens leuk krijgen :pquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:10 schreef Grimli het volgende:
hier in Heerenveen nog steeds geen druppel regen. en we liggen zowat tegen die bui aan maar het lijkt net of verdwijnen de buien als ze hier in de buurt komen
in aldeboarn druppelde het net ffquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:10 schreef Grimli het volgende:
hier in Heerenveen nog steeds geen druppel regen. en we liggen zowat tegen die bui aan maar het lijkt net of verdwijnen de buien als ze hier in de buurt komen
De regen is onderwegquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:29 schreef Zowy het volgende:
In Assen nog steeds niks....rond half 10 een lekker briesje....en nu heb ik het weer bloedje heet
Ik weet het....maar nu, op dit moment, deze seconde...zou wel erg lekker zijnquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
De regen is onderweg
Dan zal friesland en groningen ook zeker wat gaan krijgenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:47 schreef Oom_Agent het volgende:
Ff snel vertaald( misschien wat rare zinnen, maar goed
)
Toenemend gevaar van onweerachtige zware regenval
Weer waarschuwing geldig tot woensdag 22:00 uur
In verband met een uitloper van een Atlantisch laag stroomt zeer vochtige lucht het land binnen.
In die lucht zijn bij de eerste onweersbuien van de Eifel tot omgeving Heinsberg ( bij Roermond) al
8 tot 25 liter water per vierkante meter gevallen.
In de nacht breiden de buien zich naar het oosten uit.
In de late nacht stijgt het gevaar en neemt de kans op onweerachtige zware regenval opnieuw toe.
Dan kunnen er neerslaghoeveelheden van zo'n 30 Liter per vierkante meter vallen in korte tijd, hierdoor kunnen overstromingen en volgelopen kelders niet uitgesloten worden.
Een verzwaring van deze waarschuwing behoort tot de mogelijkheden.
Overdag trekken de buien verder oostwaarts weg en kunnen er in de vochtige lucht nog enkele onweersbuien ontstaan.
Volgende update 04:00 uur.
Hier zeker 8!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:01 schreef plankie het volgende:
Zojuist in Leeuwarden 3 druppels regen gevoeld
En Drenthe niet?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan zal friesland en groningen ook zeker wat gaan krijgen
Ik heb mijn camera al kant en klaar staan
Jullie krijgen zo de volle ladigquote:Op woensdag 11 augustus 2004 00:05 schreef Zowy het volgende:
[..]
En Drenthe niet?
Tsss. mag hier ook wel eens een keer hoor
Mooie FOTO!!!!!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 00:11 schreef Oom_Agent het volgende:
Goed, ik ga slapen
Hier nog een leuk fotootje om te dromen !!
Trusteeeeeee
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |