Knaken vragen! Uitmelken!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:06 schreef Bluezz het volgende:
Je zal er maar wonen....
Na eerst afgelopen vrijdag in shownieuws te zijn geweest, daarna een artikeltje in het AD, dan nu ook in de Aktueel te zien.... mijn huis!
Een fotograaf (bleek ook utregter te zijn) en een journalist belden net aan of ze ook van binnen wat plaatjes mochten schieten.
Vooral de wc en het kleinste slaapkamertje (dat waarschijnlijk babykamertje van Marco is geweest), en een doorkijkje door de kamer waren erg belangrijk.
En boven op de overloop wilden ze het "kneuterige" kleine vastleggen![]()
![]()
Ze mailen mij de foto's door, vóór publikatie mag ik dan een blik werpen.
Volgende week verschijnt het artikel.
![]()
Die grap maakte ik ook, toen ze vroegen of ik ook op de foto wilde.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:09 schreef twi het volgende:
Leuk! Hollands eigen Graceland
Enneh, die Aktueel had twee vliegen in een klap, of zijn er alleen foto's van het huis genomen?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:13 schreef vegeta het volgende:
En bluezz als je nu ook nog is wist van welk voetbal elftal die coach was geworden zonder het mij te vragen. Dan was ik nog blijer geweest.![]()
![]()
Dat kwam niet eens bij me opquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:16 schreef DIGGER het volgende:
En je hebt die lui toch wel laten dokken he, ze verdienen overal immers dik aan.
Daar woonde hij vanaf zijn 8e jaar, en daar kende de fotograaf hem dan ook van.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Wie gaat er dan ook in Oog in Al wonen
Over 2 jaar is het hier geslooptquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:45 schreef JaWi het volgende:
Over 2 jaar is je huis goud waard.
Goed planquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:49 schreef JaWi het volgende:.
Laten we met z'n allen een actie beginnen.
Ik alleen de straat.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:14 schreef SCH het volgende:
Ik weet waar dat huis woont
Er staat een schoteltje bij de deur knulquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:08 schreef vegeta het volgende:
Hmmmmm,laat ik ook maar is langs komen bij bluezz wil wel is weten waar marco van basten geboren is.Bluezz kom morgen wel even langs dan oke.
Mij laat je toch geen geld betalen he?![]()
Da's toch melk voor de katten?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er staat een schoteltje bij de deur knul
In een mailtje.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:16 schreef Eilanden het volgende:
Bluezz ... is het een straat in Zuid-Amerika?
Ding Dongquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In een mailtje.
Geen zin om heel fok! aan de deur te krijgen
Da's inderdaad erger dan de lezers van Aktueel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In een mailtje.
OK, dan kom ik nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In een mailtje.
Je hele behang gaat verkleuren van het geflitsquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:46 schreef golfer het volgende:
Mag ik je handtekening, Bluezz?
ANWB-bordje op de muur maken met de tekst "dit is het geboortehuis van San Marco", bussen Japanners rondleidingen geven en toegangsprijzen heffen.
Ach joh, het wordt toch geslooptquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:47 schreef VoreG het volgende:
Je hele behang gaat verkleuren van het geflits.
Ik wist wel dat ie in dat buurtje geboren was, wist alleen niet dat het precies het huis van Bluezz was.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:57 schreef popolon het volgende:toevallig.
Maar dat golfer dat niet wist zeg, als Ajacied
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ie in dat buurtje geboren was, wist alleen niet dat het precies het huis van Bluezz was.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:31 schreef popolon het volgende:
En wat is het meest ongustigste geval eigenlijk? Een asbest plaat erop en klaar?
heh, gefeliciteerd, eindelijk dusquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]En een enkeltje Bloemendaal erboven op
T.z.t. open ik daar wel een topic over danquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:44 schreef VoreG het volgende:
Je vangt er toch wel voor? Lijkt me onlogisch dat ze je huisje slopen en je nergens "plaatsen"
Of post het gewoon in Hoolsquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
T.z.t. open ik daar wel een topic over dan
Nee.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:00 schreef SCH het volgende:
Wist jij eigenlijk dat het zijn embryo huis was - of kwam je daar nu achter???
De (oorspronkelijke) huizen zijn van 1908, verbouwd/gerenoveerd/huizen gedeeld, in de jaren zeventig, toen hij al geboren was.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:10 schreef okee6 het volgende:
Waren ze er 100% zeker van, er is natuurlijk veel verbouwd he
Leuke authentieke straat Bluezz
Xien is wel door de Aktueelboulevardpers stiekum gekiektquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:13 schreef SCH het volgende:
Komt Xien ook op tv?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die grap maakte ik ook, toen ze vroegen of ik ook op de foto wilde.
"alleen in mijn nakie op het middenblad".
Die koppen![]()
![]()
De gemeente Utrecht toont wel vaker geen enkel respect voor zijn historie en zijn inwoners, dus bereid je maar voor op een flinke strijd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:59 schreef JaWi het volgende:
De gemeente Utrecht kan en mag niet zomaar het geboorthuis van Marco van Basten slopen.
Again lezen zenderquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:48 schreef Againzender het volgende:
Oog in Al? Heb 18 jaar aan de andere kant van de A2 gewoond
Geinig dat je nu precies in dat huis blijkt te wonen
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:58 schreef Sport_Life het volgende:
Trouwens Oog in Al heeft wel een klote afrit van de snelweg zeg (vanaf richting Urecht) reed met rijlessen altijd de verkeerde baan op. (heb beetje moeite met borden lezen vanwege slechte ogen)
Heb een bril/lenzen maar dan nog zie ik (te) slecht.. T is niet da tik niks zie ofzo maar van afstand lezen heb ik moeite mee. (kon bij praktijkexamen ook niet dat nummerbord lezen vantevorenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:01 schreef Againzender het volgende:
Lezen is inderdaad moeilijk![]()
Maar het blijft grappig dat er nu zo'n hype rond je huis is. Doe er je voordeel mee als er gesloopt gaat worden. Als de gemeente je weg wilt hebben hebben ze daar hele vervelende truukjes voor namelijk.
offtopic:
[..]
Het is zo ongeveer de oudste snelwegafrit in dit land, en wat dacht je van een bril
Foto van mijn plee, van het kamertje van mijn oudste zoon (daar staat bij : marco's slaapkamer).... ik kom niet meer bij echt!quote:de bewoonster was met enige overredingskracht bereidt om ons binnen te laten
1.. het grauwe steegje is een straat/poort wat heel erg groen isquote:We bellen aan op nr .... .
Zou er worden open gedaan?
We hebben geluk.
Na enige overredingskracht is de bewoonster bereid een rondleiding in het bovenhuisje te geven.
Ze wil echter niet met naam en toenaam in het artikel genoemd worden, laat staan dat er een foto van haar gemaakt mag worden.
Wat we al bevroedden wordt bewaarheid. Het huisje is klein. Het toilet en de douche zijn in de keuken ondergebracht. Een onsmakelijk idee.
Bak je net met veel zorg een snitzel, zit in dezelfde ruimte iemand de porseleinen pony te temmen. En geen afzuigkap om de atmosfeer te zuiveren....
Over schnitzels gesproken: uit de armoedige woning (....) kunnen we wel afleiden dat Marco niet is grootgebracht met biefstukjes, varkenshaasjes of zwezerik. Hij is opgegroeid met een speklapje, een hema-worstje en een balletje gehakt. Half-om-half welteverstaan, met extra veel fijngekruimeld beschuit voor het volume.
Via een ultra steile trap komen we aan bij het slaapkamertje van Marco (...).
Dit is de plek waar hij in zijn pyamaatje heeft gedroomd van een grote voetbalcarrière.
We kijken uit het raam. Het troosteloze uitzicht op een grauw steegje moet een grote inspiratiebron voor hem zijn geweest om zich via het voetbal naar een florrisanter bestaan te knokken.
Als ik dat zo lees, ben jij blij als je daar weg bent.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:01 schreef Bluezz het volgende:
Stukje uit het artikel overgetiept voor de liefhebbers :
[..]
1.. het grauwe steegje is een straat/poort wat heel erg groen is
2. ik ga me niet verdedigen
Voor mij is het ook een tijdelijk oplossing dat huis, het is best gezellig nu, maar we poepen echt niet op het gasfornuis hoorquote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:07 schreef pfaf het volgende:
Als ik dat zo lees, ben jij blij als je daar weg bent.
kun je ze niet ff scannen anders mot ik weer naar de winkelquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:20 schreef Bluezz het volgende:
De aktueel is uit
http://www.aktueel-online(...)ezeweek/dezeweek.php
4 pagina's gelul whoehahahaha![]()
![]()
[..]
Foto van mijn plee, van het kamertje van mijn oudste zoon (daar staat bij : marco's slaapkamer).... ik kom niet meer bij echt!
Ja, midden in de keuken staat mijn porseleinen Bonfirequote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:11 schreef Eilanden het volgende:
Porseleinen pony in je keuken? Dus je zit op paardrijden Bluezz?
Oog in al is niet bepaald de utregse ghettoquote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:08 schreef DIGGER het volgende:
Het klinkt alsof het feit dat Marco er gewoond is ook echt het enige argument tegen sloop is wat er te vinden valt.
Bluezz woont in een Ghetto, kun je in Hools mooi mee rappen
Lief kamaugurkje, ik woon niet in Oog in Al.. net daarbuitenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:20 schreef kamagurka het volgende:
Oog in al is niet bepaald de utregse ghetto
Loemboektoe ?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lief kamaugurkje, ik woon niet in Oog in Al.. net daarbuiten
Ken uw buurt
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:32 schreef SCH het volgende:
Goed stuk, klopt helemaal
Verwend stuk vreten die 'redacteur' dat 'ie dit zo vreemd vindtquote:Het huisje is klein. Het toilet en de douche zijn in de keuken ondergebracht. Een onsmakelijk idee.
Bak je net met veel zorg een snitzel, zit in dezelfde ruimte iemand de porseleinen pony te temmen. En geen afzuigkap om de atmosfeer te zuiveren....
Volgens een biografie over Van Basten van Bert Voskuil (uit 1995) is Van Basten geboren in de Surinamestraat 39 bis in Utrecht.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:15 schreef golfer het volgende:
Hij is geboren in de Weltevredenstraat in Utrecht (om de hoek wel ongeveer) en daar woont Bluezz niet.
Ik weet ook niet hoe betrouwbaar dit verhaal is.quote:De baby wilde niet komen. Toen is vader Van Basten op de buik van zijn vrouw gaan zitten om te helpen met persen. Zo heeft hij zijn kind mee ter wereld geduwd.
De baby woog 6,5 pond en was zo'n 53 cm lang. En hij werd Marcel genoemd.
Marcel werd na enkele weken Marco genoemd, omdat oma Van der Borg, een echte Friezin, geen raad wist met zo'n vreemde Franse naam. Zij noemde het jochie steeds maar Mazzel.
Purhepsquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:09 schreef SCH het volgende:
Praat golfer niet een beetje voor zijn beurt???
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:15 schreef golfer het volgende:
Zal ik jullie "de grap" even verklappen waar al die elkaar achterna lopende journalistjes ingestonken zijn?
Het is een aktie geweest van een buurman tegen de sloop van die huizen, maar Marco is daar HELEMAAL NIET eens geboren.
Hij is geboren in de Weltevredenstraat in Utrecht (om de hoek wel ongeveer) en daar woont Bluezz niet.
Die domme journalisten zijn er allemaal ingetuind en volgen elkaar als makke schapen nu naar Bluezz haar huis.
Niet betrouwbaar want nummer 39bis bestaat helemaal niet in de Surinamestraat.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 09:35 schreef mbn het volgende:
Volgens een biografie over Van Basten van Bert Voskuil (uit 1995) is Van Basten geboren in de Surinamestraat 39 bis in Utrecht.
Ik weet ook niet hoe betrouwbaar dit verhaal is.
Links zeker!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:00 schreef MaxPower het volgende:
Ga iedereen maar weer bellen dat je hebt zitten liegen, leugenaar!
Zijn eerste plasje was natuurlijk in zijn luierquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:58 schreef SCH het volgende:
Het ik gvd aan iedereen verteld dat ik op de wc heb gezeten waar marco zijn eerste plasje deed![]()
Ik wou dat het waor wásquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:20 schreef keeper het volgende:
Marco van Basten is in Amsterdam geboren, dat weet toch iedereen.
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |