Waar?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Ligt daar nou een vijl Luc?
Ohhh ik zie het al, ff foto vergroot, is een hamerquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:41 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Waar?
denkdat hij de blauwe schroevendraaier bedoeltquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:41 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Waar?
Jah, dat was dan denk ik wel de goedkoopste andere optie geweest ja. Ik heb maar een SP1 aangeschaftquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Romius:
Dan regel je toch gewoon een 2e hands bak.. van sloopblok ofzo.
dat is de dodemans knop voor onwillige onderdelen Rietquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:43 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
In het midden onderin, met dat oranje handvat
Stiekem zelf proberen te vlakken he....
Nog betere oplossingquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:44 schreef Romius het volgende:
[..]
Jah, dat was dan denk ik wel de goedkoopste andere optie geweest ja. Ik heb maar een SP1 aangeschaft![]()
Als je de kop van die hamer over het hoofd ziet, dus alleen het oranje gedeelte met het gedeelte daaronder ziet, lijkt het net een vijlquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:44 schreef RB het volgende:
[..]
dat is de dodemans knop voor onwillige onderdelen Riet
En die knop is toch regelmatig gebruikt!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:44 schreef RB het volgende:
[..]
m'n buren vonden het een mindere oplossing, d'r schijnt nog weleens wat te trillen in huis daar, als ik voorbij rijdtquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:45 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nog betere oplossing
Zullen hem bij het monteren wel vaker gebruikenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:47 schreef ZX9R het volgende:
[..]
En die knop is toch regelmatig gebruikt!![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:44 schreef RB het volgende:
[..]
Ik vrees dat ie verhuisd is vandaag.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:49 schreef RB het volgende:
[..]
Zullen hem bij het monteren wel vaker gebruiken![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:48 schreef ZX9R het volgende:
Riet, tsjek de modjes oorlog eens aan het eind van je topic!
Fok Motorclub [SC Deel 70]
Mooi manquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:48 schreef Romius het volgende:
[..]
m'n buren vonden het een mindere oplossing, d'r schijnt nog weleens wat te trillen in huis daar, als ik voorbij rijdt![]()
Moet bij mij ook nog.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:51 schreef RB het volgende:
Zal zometeen eens als lijkenschouwer gaan werken bij mijn plof en ze wegwassen![]()
![]()
het zijn maar Friese vliegenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:52 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Moet bij mij ook nog.
Ook van helm en pak!
Wat zitten er veel op. Poehee....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |