Nee, nog net niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:55 schreef Patrick281 het volgende:Wie is u .. een keukenprins?
Blijkbaar kunnen alle biefstukken wel tegen een lang vuurtje ..![]()
![]()
Herstel.... je kwam weeeeeeeeeeeeeer in de mijnequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik dacht nergens aan, maar ondeugend zit weer in mn MSN
blocken die hap!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:53 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Herstel.... je kwam weeeeeeeeeeeeeer in de mijne![]()
![]()
Maar deze blijven altijd heerlijk zacht..quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:48 schreef hollander172 het volgende:
Eten is belangrijk genoeg om er veel tijd in te steken, de nederlandse mentaliteit van alles kapot koken en dat een maaltijd noemen ligt me niet zo.![]()
Moggûhquote:Op woensdag 11 augustus 2004 05:38 schreef ZX9R het volgende:
Moggûh![]()
Ik zag dat het huiten nat was. Het heeft geregend
Misschien wel 5 druppels per m². Joepie
En dit zijn geen tijden !
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 08:05 schreef ploderus het volgende:
[..knip..]Bij 3.54min is een stukje Snake Hunter![]()
quote:Op dinsdag 10 Augustus 2004 om 22:53 schreef DarfElf (moderator) het volgende:
topickicken om te vragen hoe het gaat?
leest dan echt niemand het beleidstopic?
kappen ermee dus en slotje.
Er ligt één of andere cobra-achtige slang op het circuit. De eerste coureur raast er met een noodvaart langs waarbij de conbra een dreigende houding aanneemt naar die coureur, kortom, hij kijkt naar de wegrijdende coureur terwijl hij zijn kop een stuk de lucht in heeft. Dan komt er plotseling een tweede coureur door die bocht die (ongemerkt?) met zijn kneedownende knietje een flinke oplawaai aan de slang geeftquote:Op woensdag 11 augustus 2004 08:08 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Droog en weer fietsen ..
vandaag wel regenpak en laarzen meegenomen..
[..]
.. wie kent hem niet ..
..leg uit.![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 08:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 08:20 schreef ploderus het volgende:Welk topic gaat dat om?
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 08:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
iets over een Fok! orgiemeeting ..
doe eens ff een linkje.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 08:34 schreef Patrick281 het volgende:Topic is nu dicht dus jij kan je niet meer inschrijven.
![]()
Hmm balen. Misschien organiseer ik dan wel gewoon mijn eigen orgie. Op een ander forum misschien.. Maar welke dan.. Denk dat het tweakers wordt, daar zullen veel kandidaten inschrijvenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 08:34 schreef Patrick281 het volgende:Topic is nu dicht dus jij kan je niet meer inschrijven.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |