omdat het helemaal niet gepland was en een beetje huiverig was voor de reactie van haar vriendquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 09:57 schreef miss_dynastie het volgende:
LadyS, waarom heeft ze het dan zo lang verborgen gehouden
Hij wist het ook niet?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:00 schreef LadyS het volgende:
[..]
omdat het helemaal niet gepland was en een beetje huiverig was voor de reactie van haar vriend
Ze wil nl. niet samenwonen en hij is wat traditioneler ingesteld...
Dat is het kort samengevat... Het precies hoe en waarom weet ik ook niet
quote:
Bepaalde mensen is nog wel iets anders dan je eigen vriendquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:03 schreef Luchtbel het volgende:
Euh ik moet eerlijk zeggen dat ik het tot week 25 ook verborgen heb weten te houden voor bepaalde mensen
Jah dat had ik nog nie gelezenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Bepaalde mensen is nog wel iets anders dan je eigen vriend
Ah, okee. Dat verduidelijkt het wel jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:05 schreef LadyS het volgende:
Ailani is van een andere vader
Maar goed, haar precieze redenen weet ik ook niet, maar ik was dus wel even verbaasd
Mijn hemel, wat moet zij met zichzelf in de knoop hebben gezeten zeg, wat sneuquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:05 schreef LadyS het volgende:
Maar goed, haar precieze redenen weet ik ook niet, maar ik was dus wel even verbaasd
Leuk hè, Brighteyesquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:04 schreef Brighteyes het volgende:
*zucht*Ik kreeg net een mailtje van mijn zusje. Die hebben vanmorgen weer een echo gehad van mijn as neefje of nichtje. Zo leuk om te lezen!
Was het alvast maar kerstmis!
-edit: verkeerde veronderstellingquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mijn hemel, wat moet zij met zichzelf in de knoop hebben gezeten zeg, wat sneu
ja, is ook sneuquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En nu? Wat zegt haar vriend, of weet hij het nog niet?
ik had hem wel gelezenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:08 schreef Rewimo het volgende:
[..]
-edit: verkeerde veronderstelling
Moeilijk hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:08 schreef LadyS het volgende:
[..]
ja, is ook sneuZe heeft er wel erg mee gezeten, als ik het goed begrepen heb.
hij weet het nu wel hooren waar ze bang voor was is niet gebeurd... hij wil niet per se samenwonen.. (geloof ik)
O, okeequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:13 schreef LadyS het volgende:
[..]
ik had hem wel gelezenen ik denk wel dat ie klopt...
Nou idd zeg! Ik zou me toch heel onprettig gevoeld hebben.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
van hun samen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Moeilijk hoor
Heb je eigenlijk foto's van Ailani en Amber?
Dat bedoel ik toch ookquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou zeg! Ik zou met toch heel onprettig gevoeld hebben.
En jammer dat je dan toch niet helemaal lekker hebt kunnen genieten van de eerste tijd van de zwangerschap.
Maar goed, een broertje of zusje voor ailani dus!
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:16 schreef LadyS het volgende:
[..]
van hun samen?
nee, nu je het zegt, die heb ik nietdie ga ik binnenkort maar eens maken
Ja, zo bedoel ik het ook te zeggen, sorry, komt mss een beetje vreemd over.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik toch ook
Zij zijn met kerst uitgerekend? Ik ook ongeveer. Mijn zus kan ook al niet wachten tot het zo ver isquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:04 schreef Brighteyes het volgende:
*zucht*Ik kreeg net een mailtje van mijn zusje. Die hebben vanmorgen weer een echo gehad van mijn as neefje of nichtje. Zo leuk om te lezen!
Was het alvast maar kerstmis!
Jep, 24 December!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:39 schreef texelonia het volgende:
[..]
Zij zijn met kerst uitgerekend? Ik ook ongeveer. Mijn zus kan ook al niet wachten tot het zo ver is
handig als je jezelf inlogt als je op een andere pc zit te fokkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Moussy
Sterkte
Ik ben meteen gaan kijkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:06 schreef Lois het volgende:
mous doet je 538 mail het nog wel? Ik heb je 2 kaartjes gestuurd
Dat is lekker hé! Ik heb er het hele weekend ook al ingezeten. Veel plezier!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:46 schreef clauwheee het volgende:
Wij gaan straks naar mn zus en ze vertelt me net dat ze een zwembad(je) hebben opgezetDie van Sugie is natuurlijk supergaaf maar ik kan straks in elk geval ook lekker een beetje afkoelen!!!!
Gaaf!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:06 schreef Lois het volgende:
Iris heeft net 2 stapjes los gezet !!!![]()
Ze staat al een paar dagen los, echt lang nu ook en ik stak uitnodigend mijn armen uit. Ze liep zo naar me toe
![]()
Als het nou een jong lekker ding was, dan had ik het niet erg gevondenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:51 schreef Luchtbel het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:06 schreef Lois het volgende:
mous doet je 538 mail het nog wel? Ik heb je 2 kaartjes gestuurd
Iris heeft net 2 stapjes los gezet !!!![]()
Ze staat al een paar dagen los, echt lang nu ook en ik stak uitnodigend mijn armen uit. Ze liep zo naar me toe
![]()
Het moet ergens mee beginnenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:54 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Als het nou een jong lekker ding was, dan had ik het niet erg gevonden
jah, ik dacht echtquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:55 schreef Rewimo het volgende:
SylvanaSta je wel raar te kijken inderdaad
Misschien slaapt ie naakt, moest ie nodig poepen, dacht ie waarom zou ik een onderbroek aan doen?, zag de krant en wilde die gaan lezen tijdens het poepen...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
jah, ik dacht echten om half 7 's ochtends is het nog niet zo heel heet, dus hij had best ff wat aan kunnen trekken, of het was gewoon een vieze pedo die het leuk vind om zulke dingen te doen
hahaquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:00 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Misschien slaapt ie naakt, moest ie nodig poepen, dacht ie waarom zou ik een onderbroek aan doen?, zag de krant en wilde die gaan lezen tijdens het poepen...
hier is het nog droog, maar van mij mag het hier ook wel ff flink gaan regenenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:07 schreef Syrena het volgende:
Het regent!!Het regent !!
En flink ook ! (Zuid-Limburg)
En ik zit met de laptop op bed voor de TV !![]()
wasdrogerquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:12 schreef Luchtbel het volgende:
Ik wil geen regen
Ik wil droge was!
dan hoop ik ook voor je dat het nog ff droogblijftquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:17 schreef Luchtbel het volgende:
Die heb ik nie
gefeliciteerd met je schoonmoederquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:42 schreef babyfeet het volgende:
hier regent het ook echt lekker hoor ben er wel blij mee
en we gaan vanavond uit eten want mijn schoonmoeder is jarig en we wilde buiten eten maar als het zo blijft word het toch binnen
Jammer van die stick!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:24 schreef Brighteyes het volgende:
Midget Golf gaat niet door!
Danielle Steelquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:12 schreef Rewimo het volgende:
Mijn nieuwe review staat online: Boek: Danielle Steel - Beschermengel [afbeelding]
Het kanaal zit er nog tussen hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:56 schreef Lois het volgende:
Als het bij jou al regent Rewimo, kan het hier nooit lang meer droog blijven.
*snel was en speelgoed gaat binnen halen*
Ach, ik kan altijd nog struikelen en even heel venijnig het vel van zijn schenen schoppen!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:35 schreef Rewimo het volgende:
Jammer van die stick!
Het hoeft niet perse naar binnen hoor, het droogt ook zo weer in het zonnetje. Ik vind het alleen frisser om het eventjes op te rollen en in de garage te gooien. Het is echt ideaal dat gras, we zijn er zo blij mee. Iris kruipt er lekker op in de rondte en als ze valt valt ze nog wel hard maar ze heeft geen schaafwonden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:12 schreef bixister het volgende:
ah Lois, jullie hebben ook kunstgras. (wij nog steeds niet, nog niet van gekomen). maar dat moet dus naar binnen als het regent? wat goed trouwens dat Iris al loopt!![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:07 schreef Syrena het volgende:
En ik zit met de laptop op bed voor de TV !![]()
![]()
Je krijgt je zin, het giet hierquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:13 schreef LadyS het volgende:Kom maar op met die regen
![]()
Hangt er vanaf wie er komen vanavond . . .quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:20 schreef Luchtbel het volgende:
Oooh oooh zou het erg zijn als de visite vanavond geen frisdrank heeft
Heb je dat nog nooit uitgedoktert tijdens de zwangerschap ??quote:Ik snap niet hoe de regenhoes van de kinderwagen werkt
Je ziet het nu . . .quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:24 schreef Luchtbel het volgende:
neeuh dat doe ik wel ff dach ik
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:28 schreef Luchtbel het volgende:
Nee het regent dus al, k.tzooi
Bel je ze ff met de mededeling dat als ze wat te drinken willen hebben, na acht uur komen of zelf meebrengen . . .quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:32 schreef Luchtbel het volgende:
Weet ik niet
Had je gewoon kunnen zeggen hoor, ik bijt nietquote:ja maar ik heb geen zin om te praten
Ik dacht dat je dat wel doorhadquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:36 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Bel je ze ff met de mededeling dat als ze wat te drinken willen hebben, na acht uur komen of zelf meebrengen . . .
[..]
Had je gewoon kunnen zeggen hoor, ik bijt niet![]()
geef het maar aan mij, hier is het nog gewoon droogquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:46 schreef Luchtbel het volgende:
Ja maar die regen van mij mag nu wel helemaal naar jullie, ik wil eruit!!!
jaaahquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:19 schreef daniman het volgende:
dus het wordt weer wat aangenamer weer?
Zo te zien heb jij zowat alles al binnen, nu alleen nog maar een huisje/schuurtje/kartonnen doosjequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:57 schreef Syrena het volgende:
Hier is het wel redelijk afgekoeld. Ben ff gaan shoppen met mijn moeder, we voelden ons erg opgeslotenEn nu heb ik eindelijk de wc-bril met stenen erin gekocht van bij de Xenos.
Die wil ik al zo lang. En verder nog wat houten pollepels, glazen bakjes etc.
En morgen moeten we weer, dekbedovertrekken halen die ze voor ons hebben weggelegd bij de Hema! (Die uit hun boekje, Ibiza).
Doe es een foto . . .quote:En toen nog bij Piet Kerkhof een kewle spijkerbroek en trui gescoord![]()
Ik loop altijd gewoon op schoenen of slippersquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:21 schreef Sylvana het volgende:
[..]
jaaahAlleen ik hoop wel dat het tijdens me krantenwijk droog is, anders heb ik iever het weer van van de week, lekker om 5 uur 's ochtends op me korte broek en t-shirt kranten bezorgen, dat vond ik wel lekker
Komt nog, denk ik (als de wind zuidelijk is . . .)quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:37 schreef moussy het volgende:
HIer is alleen maar wat miezer-regen gevallen![]()
Watjequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:39 schreef Syrena het volgende:
Ik heb net een zak friet + frikadel + bitterballen op, dus geen foto's![]()
quote:Ik kan wel een mooie maken voor in het buikentopicNaaaaaaahhhhhh
Hier niet meer . . . het is gelijk weer warm (en nog steeds wel donker) . . .quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:56 schreef Rewimo het volgende:
Het giet hier, zaaaaaaaaaaaaaaalig
kun je ff wat meer over bodypumpen vertellen, want ik zit er over te denken om 2 keer fitnessen in de week om te ruilen voor 1 keer fitness en 1 keer bodypumpquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:39 schreef Syrena het volgende:
Ik heb net een zak friet + frikadel + bitterballen op, dus geen foto's
Ik kan wel een mooie maken voor in het buikentopicNaaaaaaahhhhhh
Oja, laat me eraan denken dat ik vrijdagavond moet bodypumpen.... *yak*
haha... tja als je het weer nou eens kon bestellen...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:21 schreef Sylvana het volgende:
[..]
jaaahAlleen ik hoop wel dat het tijdens me krantenwijk droog is, anders heb ik iever het weer van van de week, lekker om 5 uur 's ochtends op me korte broek en t-shirt kranten bezorgen, dat vond ik wel lekker
jaaa, dat zou handig zijnquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:19 schreef daniman het volgende:
[..]
haha... tja als je het weer nou eens kon bestellen...
ik heb het hier nog altijd naar mijn zinquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:34 schreef Rewimo het volgende:Roemeniman
Hoe vind je het daar?
Ik snap hem nu pasquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:37 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik loop altijd gewoon op schoenen of slippers
LOLquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:37 schreef moussy het volgende:
[..]
hahaquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:37 schreef moussy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:56 schreef Lois het volgende:
Ik had gisteren trouwens ook pleisterspray gekocht, dat leek me wel handig als de kinderen een wondje hebben. Gisteren mijn benen onthaard, wat altijd gepaard gaat met wondjes bij mij, en ik kon het meteen even uitproberen op mezelf. (doen wij met alles voor we het de kids geven).
Nou dat wil je nietdat deed toch eventjes allemachtig zeer!
![]()
Das niks dus voor de kinderen vond ik.
Klinkt als een gezellig vakantieoordquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:56 schreef Sylvana het volgende:
me broer belde trouwens nog vanuit de kliniek, zijn eten wordt op de gram af afgewogen en dat moet hij dan ook perse opeten, hij mag niet meer of minder eten dan dat er op zijn bord ligt
He, die moet ik ook eens proberen!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:42 schreef Lois het volgende:
Vervelend is dat he Sylvana als iemand je vertrouwen zo beschaamd.
Ik heb trouwens een goede remedie gevonden tegen de jeukende muggebulten bij Eva (ze kan niet tegen azaron e.d.) nl. zinkoliezalf. Dat stopt de jeuk waardoor ze het niet meer kapot krapt en het ontsmet iets waardoor de krentebaard minder kans krijgt. Ze heeft vandaag voor het eerst een muggebult gehad die niet is uitgelopen in een krentebaardplek.
Da's een mooi dingetje. Koste zeker een hoop ??quote:Op woensdag 11 augustus 2004 00:13 schreef Brighteyes het volgende:
Even showen hoor.
Ik heb zondag eindelijk 'mijn roos' opgehangen. Wilde ik al hebben sinds ik hem zag, maar eerst even sparen, toen auto regelen, toen nog een goed boor, en nu hangt hij eindelijk.
[afbeelding]
Viel nog wel mee, althans, 99 euro is niet goedkoop, maar het is IKEA, ik denk dat als je dit een soort van echt design wil, dat het dan vele malen duurder is.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 00:18 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Da's een mooi dingetje. Koste zeker een hoop ??
Vertel mij wat. Ik heb dit begin jaar (of was hetnou vorig jaar ??) nog zoiets gezien wat heel mooi was, koste wel ff 600 euro of zo . . .quote:Op woensdag 11 augustus 2004 00:27 schreef Brighteyes het volgende:
Viel nog wel mee, althans, 99 euro is niet goedkoop, maar het is IKEA, ik denk dat als je dit een soort van echt design wil, dat het dan vele malen duurder is.
Haha! Dat zal best. Maar het was voor mij juist de combi met het geborstelde aluminium van de lijst en de grootte (1,40 x 1.00) die het hem deed!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 03:56 schreef moussy het volgende:
Mooi BE!!
durf het bijna niet te vertellen, maar een week of twee geleden lag zoiets (zonder lijst en ff kleiner) bij de action voor 9,95
Dat dacht ik welquote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:27 schreef moussy het volgende:
Rewimo, foto?
It's raining...it's raining lalalalaquote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:40 schreef danosa het volgende:
Wat voor weer is het bij jullie?
Ik zit nu op mijn werkquote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:41 schreef moussy het volgende:
Het mag ook als ie niet aan staat hoor
Ja hèquote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:57 schreef Brighteyes het volgende:
Hij is gaaf Rewimo!
Wowquote:Op woensdag 11 augustus 2004 00:13 schreef Brighteyes het volgende:
Even showen hoor.
Ik heb zondag eindelijk 'mijn roos' opgehangen. Wilde ik al hebben sinds ik hem zag, maar eerst even sparen, toen auto regelen, toen nog een goede boor, en nu hangt hij eindelijk.
[afbeelding]
He, wat leuk!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:35 schreef LadyS het volgende:
wij hebben ook zoiets..
We hadden die vand e Ikea ook gezien en wilde die graag hebben, maar hij was ons net iets te duur... Toen zagen we deze bij de Leen Bakker:
[afbeelding]
Das wel een goed idee natuurlijk.. waarom heb ik daar toendertijd niet aan gedachtquote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
He, wat leuk!
Ik vond hem ook heel duur hoor, maar gelukkig was ik vorige maand jarig, dus ik heb bijdrages hiervoor gevraagd!
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:01 schreef Rewimo het volgende:
BE, vergeet ik helemaal te zeggen dat ik je roos mooi vind
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:01 schreef Rewimo het volgende:
BE, vergeet ik helemaal te zeggen dat ik je doos mooi vind
mag ik haar vasthoudenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:06 schreef LadyS het volgende:
* miss_dynastie heeft zin in de meeting![]()
![]()
![]()
lekker met Amber pronken![]()
![]()
Ik hoop dat wij kunnen komen...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:06 schreef LadyS het volgende:
* beefcake heeft zin in de meeting![]()
![]()
![]()
lekker met Amber pronken![]()
![]()
dat mag welquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
mag ik haar vasthouden![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:58 schreef Bluezz het volgende:
Moussy ook hier eenvoor jou op 'onze' moeilijke dag...
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:08 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik hoop dat wij kunnen komen...
Dat hoop ik ook jahquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:08 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik hoop dat wij kunnen komen...
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:09 schreef LadyS het volgende:
[..]
dat mag wel
Kan je zien hoe lief ze is
Alleen neem ik deze keer geen Ailani mee danquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het ziet er hoopvol uit! Het hoesten gaat beter, het zijn nu hoestbuien, geen hoestaanvallen meerquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:10 schreef Rewimo het volgende:
Hoop ik ook, beefcake, hoe is het nu?
Dat snap ik wel, het zal al een hele onderneming worden met Amber alleenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:13 schreef LadyS het volgende:
[..]
Alleen neem ik deze keer geen Ailani mee dan
alhoewel dat wel leuk zou zijn, maar wel errug druk
Dat klinkt alweer een stukje beterquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:14 schreef beefcake het volgende:
[..]
Het ziet er hoopvol uit! Het hoesten gaat beter, het zijn nu hoestbuien, geen hoestaanvallen meerVanmorgen heeft hij nog overgegeven, maar net niet.
We gaan alleen zaterdagquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:16 schreef Rewimo het volgende:
Nee, wij zijn in Roosendaal. Maar hoe laat ga je zondag terug?
Nee, dat lukt dan niet helaas... Maar als we naar Burgers gaan, gaan we vanaf mijn huis, dus dan kunnen we ze meenemenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:18 schreef LadyS het volgende:
[..]
We gaan alleen zaterdag
Je hebt mail!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Beef, wil je me je adres mailen? Ik wil graag een kaartje sturen aan Dylan!!! jij mag em wel voorlezen hoor![]()
Nou, laten we dat dan maar afsprekenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, dat lukt dan niet helaas... Maar als we naar Burgers gaan, gaan we vanaf mijn huis, dus dan kunnen we ze meenemenHelp me aub wel herinneren tegen die tijd *zeef is*
En Dylan heeft morgen post, als het goed is handig, zo'n brievenbus dichtbijquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:21 schreef beefcake het volgende:
[..]
Je hebt mail!
Voor die tijd loopt Amber nog niet hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:22 schreef LadyS het volgende:
[..]
Nou, laten we dat dan maar afspreken
En ik hoop dat ik het zelf nog wel weet tegen die tid![]()
Hier zijn ook al wat kaartjes over en weer gegaan. Er staat 1 per persoon, maar in de praktijk is het 1 per e-mailadresquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:25 schreef moussy het volgende:
Je kan nu gratis een kaartje versturen via TPG. Ik heb er 1 van de kinderen naar mn ouders gestuurd en het werkt
hij is alleen beschadigd aangekomen, dus TPG heeft ook mail van mij![]()
Ik zag het jaquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:26 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb even maatregelen genomen zodat we het niet vergeten (zie meetingtopic)
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:10 schreef Rewimo het volgende:Jelief
Ik kan je zowat zien als ik uit het raam kijk
Kom maar even langsquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:39 schreef Jelief het volgende:
kn iemand mij even een schop onder mijn kont geven ik moet nog wat boodschapjes doen en eigenlijk ook nog strijken(lekker met dit weer), maar ik heb geen zin!
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:16 schreef ikikke het volgende:
Door Karin en Jessicaa ben ik ook begonnen met de Weight Watchers (door hun verhalen erover). Ben inmiddels in week 5 en in totaal al7 kg kwijt
Hardstikke goed Karin !![]()
Je moet inloggenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:11 schreef easy-going het volgende:
Luchtbel, Beefcake en andere MacDonalds liefhebbers........hebben jullie het AD gezien vandaag???
ik weet niet of het linkje werkt http://www.ad.nl/artikelen/Gezondheid/1092118151178.html
7 kilo in 5 weken?? Jeutje daar ben ik al 6 maanden voor bezigquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:16 schreef ikikke het volgende:
Door Karin en Jessicaa ben ik ook begonnen met de Weight Watchers (door hun verhalen erover). Ben inmiddels in week 5 en in totaal al7 kg kwijt
Hardstikke goed Karin !![]()
Noem eens iets wat niet duurder is geworden na de invoering van de euro?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:30 schreef Zabb het volgende:
Ja, vooral de McNuggets zijn volgens mij duur, maar ze hebben ook wel goedkopere producten.
Maar dat dat door de euro komt vind ik een wel erg snelle conclusie.
Even wat knip en plak werk uit een vorig speeltuinbankje..quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:37 schreef bixister het volgende:
coolbabe, Piet is sinds een paar dagen ook ineens flink te grazen genomen door een paar muggen en die bulten zijn ook enorm & vuurrood. maf he. voorheen had hij nauwelijks last van muggebulten. Lois, vanaf welke leeftijd mogen ze Azaron hebben? maar die zink-olie-zalf is een goede tip!
knap hoor Karin & ikikke!![]()
en easy-going, ik hoorde er iets over op de radio, iemand die ook een maand lang bij de Mac gegeten had (net als die journalist in de VS geloof ik) en er juist van was afgevallen!
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:21 schreef Luchtbel het volgende:
Kan ik ff gauw wat vragen?
Mag Jolie muggenstift op? Of is dat slecht, iemand enig idee?
Ze is nu 2 keer gestoken en ik 30 keer
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 10:20 schreef Jonnetje het volgende:
Luchtbeeeeeeeeeeeeel!!!!!!!!!!!!!
Volgens mij mag ze Prrrikweg van VSM en AUTAN-acute wél op...
Ik ben pas een "onderzoek" gestart, omdat ik ook iets voor Wilyan wou hebben. Het arme ventje is laatst in één nacht helemaal lek geprikt. Maar de meeste merken en soorten mogen pas vanaf 24 maanden.
Prrrikweg is er in een roller (vind ik de makkelijkste) met een citronella geurtje en AUTAN-acute is er in een spray. Zelf vind ik de spray vrij onhandig omdat er zoveel in één keer sprayen uit komt..
Ik heb laatst zelfs nog een mailtje naar S.C. Johnson & Son (AUTAN) gestuurd..
Hello,
I've just bought AUTAN acute (also know as AUTAN Bite-ease) I bought it because my 15months old son is suffering from mosquito-bites.. But I can't find any information about usage for childeren????
Can you please help me, and inform me about this matter?
Het antwoord..
Dear Mrs Riedstra,
We've received from our colleagues in the US your question regarding the
Autan Acute Afterbite product and wish to inform you of the following.
There is absolutely no problem for using this product onto the skin of
children more especially if he is 15 months old.
That is the reason why there are no safety, or danger claims mentionned on
pack related to the use on young children.
As with any other product it is simply recommended to keep it out of reach
of children, because this is not a toy.
Best regards,
Nou, ik denk dat niet alles duurder geworden is door de euro, maar door de maatschappij. De euro is op een heel ongelukkig moment ingevoerd.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Noem eens iets wat niet duurder is geworden na de invoering van de euro?
Een Happy Meal kostte 4 gulden 95. Ik weet niet precies wat het nu kost, maar beslist meer dan de tegenwaarde van dat bedrag in euro's...
Ja maar daar klopt niets van, dat dat verdubbeld is. Mijn ouders hebben een horecabedrijf en krijgen vaak deze kritiek, terwijl ze bij de invoering van de euro de prijzen niet meer verhoogd hebben dan normaal (jaarlijkse inflatie).quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:28 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij geldt het niet specifiek voor de horeca, maar voor alles. Ik kocht voor de invoering van de euro mijn gebruikelijke deodorant voor f 5,89. Meteen na de invoering van de euro kostte hij EUR 5,89...De prijzen zijn na de invoering van de euro veel meer gestegen dan de tegenwaarde van de inflatie (wat gebruikelijk zou zijn).
Er zijn wel bedrijven waar het wel gebeurd hoor. Maar petje af voor je ouders dat zij daar boven staan!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:44 schreef Zabb het volgende:
[..]
Ja maar daar klopt niets van, dat dat verdubbeld is. Mijn ouders hebben een horecabedrijf en krijgen vaak deze kritiek, terwijl ze bij de invoering van de euro de prijzen niet meer verhoogd hebben dan normaal (jaarlijkse inflatie).
Er zijn er altijd een aantal die het voor de grote groep kapot maken. Dat is met zoveel dingen zo!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Er zijn wel bedrijven waar het wel gebeurd hoor. Maar petje af voor je ouders dat zij daar boven staan!
Ja, kleding is ook redelijk duur. En bloemen enzo dan!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:58 schreef Jonnetje het volgende:
Ja kleding........ Dat is ook zo erg....
Tegenwoordig is een simpel leuk shirtje écht niet onder de 19,95 te krijgen.. Da's dus zo'n 40 piek..
Terwijl ik in het gulden-tijdperk dat zelfde bedrag (f19,95) betaalde voor een écht leuk shirtje..
En dan over broeken maar niet te spreken..
Oh wat erg Clauwheee! Het is hier (bij mijn ouders) redelijk dicht in de buurt en ik heb er ook al meerdere dingen van gehoord!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:11 schreef clauwheee het volgende:
Hoi![]()
Onze vakantie loopt heel anders dan gepland...we hebben gister het verschrikkelijke bericht te horen gekregen dat de nicht van mn vriend is vermoord en haar dochtertje wordt vermist
Hier het nieuwsbericht: Dochtertje (2) vermoorde vrouw vermist
Je denkt altijd dat zoiets je deur voorbij gaat, maar dit is voor ons ff harde realiteit. We zijn er kapot van en weten in het kader van het onderzoek weinig, maar vermoeden natuurlijk het één en ander. En het arme meiske....ik kan er nog niet bij..het is zo onwerkelijk allemaal....
Ik ben![]()
Ik ben![]()
Ik ben![]()
En..en..en...
![]()
Vriendlief en ik gaan niet verder lezenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:29 schreef Rewimo het volgende:
Doe dat maar niet, Clauwheee... Iedereen heeft makkelijk praten, maar het is jullie nachtmerrie![]()
Ik heb begrepen dat ze haar ex verdenken en dat hij er mogelijk met het meiske vandoor is gegaan?
Mijn broer zit in een pharme bio-researchkliniek, waar hij medicijnen gaat testen die nog ontwikkeld worden, hij heeft dus geen eetstoornisquote:Sylvana ik heb iets gemist denk ik. Heb je een broer die opgenomen is met een eetgebrek?
Ja hadden wij ook net gevonden...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:49 schreef Jonnetje het volgende:
[censuur/vul zelf maar iets in..] Clauwhee.....
Ik ben er stil van.. Heel veel sterkte..
zag ik net op nieuws.nl:Veertig tips over vermist meisje Goor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |