Ok 3 rondjes en ik ga een dag meehelpen in die winkel waar ze werktquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:26 schreef miss_bleu het volgende:
ik bied een halve smirnoff, een slipje, wat snotjes en wat condooms voor nikky!!!

ik hou wel van walnotenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:27 schreef Lucille het volgende:
Voor alle duidelijkheid, het maakt me niet meer uit met wie

Ik gooi er nog wat bh's bovenop!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:27 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ok 3 rondjes en ik ga een dag meehelpen in die winkel waar ze werkt

dat maakt jou toch nooit wat uitquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:27 schreef Lucille het volgende:
Voor alle duidelijkheid, het maakt me niet meer uit met wie

Hoe leuk wil je mij hebben?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:28 schreef pietje.puk het volgende:
[..]
ik hou wel van walnoten![]()
wil je nog wat leuks 'in return'?

quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:26 schreef miss_bleu het volgende:
ik bied een halve smirnoff, een slipje, wat snotjes en wat condooms voor nikky!!!
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:27 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ok 3 rondjes en ik ga een dag meehelpen in die winkel waar ze werkt

Wanneer gaan wij nu trouwen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:29 schreef laffer het volgende:
[..]
dat maakt jou toch nooit wat uit![]()

Kwartje?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:29 schreef Croupouque het volgende:
Ik ben vandaag lekker goedkoop,
want ik ben weer eens in zo'n 'ik ben zo zielig, niemand wil me hebben'-bui.
Ik ben dus snel tevree.

Verkochtquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:30 schreef MUUS het volgende:En ik bied vijf kamelen en een lama voor Johnny_Footballhero. 
Als begin..

Mag ik ook om geld toe vragen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:28 schreef Lucille het volgende:
Ik ben op dit moment ook ranzig en kokend en stomend. Ik bied mezelf dus maar aan.

eerst eens goeie seksquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:30 schreef Lucille het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij nu trouwen?

owkay een uitgekauwd kaugompje bied ik voor staticquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:31 schreef static het volgende:
Ik kies ook altijd de verkeerde topics uit.

Oh baby, now you're talkingquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:31 schreef laffer het volgende:
[..]
eerst eens goeie seks
![]()

Jij bent er!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:31 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Verkocht
![]()

zullen we samen met lucille trouwen??quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:31 schreef static het volgende:
Ik kies ook altijd de verkeerde topics uit.

haha, ik ben snel tevredenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:29 schreef Lucille het volgende:
[..]
Hoe leuk wil je mij hebben?

Vond ik nou ookquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:25 schreef MUUS het volgende:
Briljante OP.

verkocht!!!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:31 schreef Paxlie het volgende:
Ik bied een Dance Valley kaart voor nikky

Dealquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:34 schreef Shirley het volgende:
Ik bied een gebruikte tampon voor stinkie

Kutquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:33 schreef nikky het volgende:
verkocht!!!!

Ik heb hier nog een doosje lege cd's en wat frisse lucht. Moet je wel zelf je bier meenemen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:34 schreef Dirkh het volgende:
Wat ben ik waard?

Ik heb 3 polsbandjesquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:35 schreef nikky het volgende:
ik bied op miss-bleu
* mijn stringetje
* wat apennootjes
* een members polsbandje
* en een foto van gelly

quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:34 schreef Dirkh het volgende:
Wat ben ik waard?
Een partje van een cdquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:34 schreef Shirley het volgende:
What the hell, al mijn Backstreet Boys cd's voor heel #onz!

Geen knip voor je neus.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:34 schreef Dirkh het volgende:
Wat ben ik waard?

Je neemt de OP wel heel erg letterlijk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:35 schreef nikky het volgende:
* en een foto van gelly

wil je samen met static en ik trouwen??quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:32 schreef Lucille het volgende:
[..]
Oh baby, now you're talking

jij hebt geen stringquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:36 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik heb 3 polsbandjes
maar die bied ik niet, want die heeft ze al

Medelijdenbod: ik bied nat okselhaar van een oerang oetan voor Dirkh.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:34 schreef Dirkh het volgende:
Wat ben ik waard?

Wij hebben een deal!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:36 schreef engessa het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een doosje lege cd's en wat frisse lucht. Moet je wel zelf je bier meenemen.

ow?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:37 schreef nikky het volgende:
[..]
jij hebt geen string

quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je neemt de OP wel heel erg letterlijk.

ik hoop echt voor jou dat jij geen man bent die een string draagtquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:38 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ow?

Ik bied hoger!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:37 schreef MUUS het volgende:
[..]
Medelijdenbod: ik bied nat okselhaar van een oerang oetan voor Dirkh.
Oh laat iemand alsjeblieft met een beter bod komen..

Goed gegokt, ik draag strak zittende boxershortsquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:38 schreef nikky het volgende:
[..]
ik hoop echt voor jou dat jij geen man bent die een string draagt

Tis een eind fietsen naar Noord-Groningen hoor...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wij hebben een deal!

quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:39 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Goed gegokt, ik draag strak zittende boxershorts

Ik hoop dat jij wel strings draagt? Of draag jij oma onderbroeken?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:39 schreef nikky het volgende:
[..]

Maar ik ben allergisch voor angora.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik bied mijn koninkrijk voor een ieder die mij verkoeling kan bezorgen.
Een ijsco en een vinger voor MUUS.
Totdat die klaar is met die andere Johnny bied ik:
Een angoratrui voor Shirley
Een krat sterke drank voor Nouk
3 bierdopjes voor Yvonne
en wat ik hierna nog bedenk meld ik zo wel.

3 spaflesjes met malt bier? Weird.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:39 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik bied hoger!
3 Spaflesjes vol uilenzeik!

kamelen mag ook.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:36 schreef dingendoener het volgende:
Ik bied 3 tankstationhouders voor guidosaurus

Je kan ze ook als chips gebruiken. Meerwaarde is belangrijk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:41 schreef Dirkh het volgende:
Ik heb nog wel een paar gebruikte tissues. Ze zijn een beetje hard, maar dat mag de pret niet drukken.
Die wil ik wel ruilen voor een nacht wilde hardcore sex met Shaolin.

Neen, echte Oehoe zeik! Een zakje braakballen er gratis bij.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:41 schreef MUUS het volgende:
[..]
3 spaflesjes met malt bier? Weird..
Maar toch ben ik blij met je..

Een bank! Een echte, 3e hands bank, zo goed als nieuw!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:42 schreef MUUS het volgende:
Wat hebben mensen met mij en ijsjes?.
Waar is die voetballer? Bied eens hoger!.

Ah, da's al beter.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:43 schreef engessa het volgende:
[..]
Een bank! Een echte, 3e hands bank, zo goed als nieuw!
Maar dan wil ik eerst foto's van je tieten.

Plus een doosje anti-allergeen pillen dus.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:40 schreef Shirley het volgende:
Maar ik ben allergisch voor angora.

Oeh, oeh, oeh, oeh!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik bied mezelf voor MUUS

http://www.google.nl/search?q=tieten+muus&ie=UTF-8&hl=nl&lr=quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:45 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ah, da's al beter.
En mijn tieten ga je maar zoeken..

Hierowquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:42 schreef MUUS het volgende:
Waar is die voetballer?

Voor jou heb ik een schop in je ballen over.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:50 schreef Steve-O het volgende:.

strings natuurlijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:40 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij wel strings draagt? Of draag jij oma onderbroeken?

Pardon?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:50 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Hierow![]()
MUUS' eigendom.
Herstel; vooralsnog.

temptingquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik bied mezelf voor MUUS
Ik bied een heerlijke milkshake (met verse aardbeitjes) voor nikky
Ik bied een massage voor yvonne

*op hoger bod wacht*quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:51 schreef MUUS het volgende:
[..]
Pardon?.

Ik heb pruimen in de koelkast! Kan ik ook een mooie milkshake van maken en je gaat er goed van schijten!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:52 schreef nikky het volgende:
[..]
tempting

Ik bied hetgeen in het schaap heeft gezeten voor Wizarddragonquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:52 schreef Dirkh het volgende:
Ik bied een in verre staat van ontbinding zijnde schaap voor Yvonne

ik voor jou een flinke rochel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:50 schreef engessa het volgende:
[..]
Voor jou heb ik een schop in je ballen over.

word steeds beterquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:53 schreef Isabeau het volgende:
...mèt een stukje fameuze isabeau-appeltaart!(voor nikky dus hè)

Ja? een kaartje voor LL krijg ik dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:50 schreef JaWi het volgende:
Ik bied op Nouk.

Je hebt het hoogste bod op dit moment.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:53 schreef Steve-O het volgende:
[..]
ik voor jou een flinke rochel.

Ik heb al een teennagel op hem gebodenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:53 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik bied hetgeen in het schaap heeft gezeten voor Wizarddragon

Ja hallo, er is al een hele Isabeau voor me geboden en dan kom je met dat aan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:52 schreef greedkillingz het volgende:
Dagje toeren op de motor voor MUUS

Een kusje.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:53 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja? een kaartje voor LL krijg ik dan?

ja sorry ik heb geen tieten daar kan ik niet tegenopquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:54 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja hallo, er is al een hele Isabeau voor me geboden en dan kom je met dat aan?.
.
.

Daar bied ik een bakje van de stenen afgeraspt kaarsvet voor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:Wat snoei-afval uit de tuin voor Dakota 

Ik bied de film The Blob en 2 italiaanse ijsjes voor JFHquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:55 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Daar bied ik een bakje van de stenen afgeraspt kaarsvet voor.

Anders trap je me even op mijn hart, J_F.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:52 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
*op hoger bod wacht*
![]()

daar ging is dus net overheen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb al een teennagel op hem geboden

Ik bied een roze lingeriesetje mét kant aan, inclusief jarreltels.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:53 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik bied hetgeen in het schaap heeft gezeten voor Wizarddragon

Ik heb een pruimenmilkshake en bank geboden!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:56 schreef Isabeau het volgende:
Heb ik nikky en MUUS al?(en kan ik dan yvonne ook nog krijgen?)

Die massage wil ik welquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:56 schreef Isabeau het volgende:
Heb ik nikky en MUUS al?(en kan ik dan yvonne ook nog krijgen?)

gebruikt?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:57 schreef Dirkh het volgende:
Ik bied de string van die heks van mij voor Stinkie.

En zo'n goede OP hequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:57 schreef Chirma het volgende:
leuk topic

Ik heb nog wel een bank op het balkon staan. Mag ze zo hebben. Extra!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:57 schreef engessa het volgende:
Ik heb een pruimenmilkshake en bank geboden!

Een hele volle tas?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:56 schreef MUUS het volgende:Ik bied een tas met lege batterijen voor beaverhausen. 

Met of zonder Leffe als zijnde massageolie?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:57 schreef yvonne het volgende:
Die massage wil ik wel![]()

Ik doe er de vacht van Chirma bijquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:56 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik bied een roze lingeriesetje mét kant aan, inclusief jarreltels.

Ja sorry, dat had ik er bij moeten zeggen, het scheelt wel een kilo of drie. Het is een gebruikte.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:58 schreef stinkie het volgende:
[..]
gebruikt?

DEAL!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja sorry, dat had ik er bij moeten zeggen, het scheelt wel een kilo of drie. Het is een gebruikte.

Mijn bod was eerder en beter. Fuck off!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:58 schreef greedkillingz het volgende:
ik bied een tondeuse voor chirma

NEE! 6 illegale Irakezen bied ik extra!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:59 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik doe er de vacht van Chirma bij

het is bijna woensdagquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:28 schreef Lucille het volgende:
Ik ben op dit moment ook ranzig en kokend en stomend. Ik bied mezelf dus maar aan.

Nou, wees er dan maar gelukkig mee!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een bank op het balkon staan. Mag ze zo hebben. Extra!

Voor het snoei-afval?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:55 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Daar bied ik een bakje van de stenen afgeraspt kaarsvet voor.

echt pure peozie.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
En zo'n goede OP he![]()

Van je vader nog wel...wowquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:59 schreef MUUS het volgende:Ik bied wat navelpluis van mijn vader voor Mike! 

Alles is goed, als je die fleecetrui maar andoetquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met of zonder Leffe als zijnde massageolie?

wat schuift datquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:59 schreef Shirley het volgende:
[..]
Mijn bod was eerder en beter. Fuck off!

Ik bied er 2 ...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Een hele volle tas?.

quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik bied de film The Blob en 2 italiaanse ijsjes voor JFH![]()

quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Voor het snoei-afval?
Nou ja, whatever janks your chain mên.

Weet je wel hoe warm het isquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:00 schreef yvonne het volgende:
Alles is goed, als je die fleecetrui maar andoet![]()

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:58 schreef greedkillingz het volgende:
ik bied een tondeuse voor chirma

Adelante zijn we vergetenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:02 schreef MUUS het volgende:
Ik weet helemaal niet wie ik nu heb eigenlijk.. Of had. Of bijna heb.

The blob, cult.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik bied de film The Blob en 2 italiaanse ijsjes voor JFH![]()

z'n vriending zal wel weer tuihs zijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar is adelante eik gebleven?

quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:02 schreef MUUS het volgende:
Ik weet helemaal niet wie ik nu heb eigenlijk.. Of had. Of bijna heb.

bot of scherp?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:02 schreef Billy-Jean het volgende:
Ik bied een scheermesje voor Faithy !

Je zei, *een heleboel*quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
z'n vriending zal wel weer tuihs zijn..

ik bied de tieten van BMW3-dingesquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:59 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik doe er de vacht van Chirma bij

Woah, da's een hoop chocolade!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:01 schreef Jerruh het volgende:
100000 kilo cote d'or voor de tieten van MUUS, de rest bied ik wel als ik nieuwe choklaa heb!

sorryquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:02 schreef Chirma het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
*weer wegrent*

2 volle tassen met lege batterijen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:01 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik bied er 2 ...

Ik heb al genoeg van dat soort prehistorische etensresten in huis.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:02 schreef livEliveD het volgende:
Nou is dat even toevallig. Ik vind hier onder me stoel een broodje dat ik volgens mij 3 maanden terug had gesmeerd hierblijven broodje!. Er zitten wel wat mieren op en hij loopt ook zo te zien. Ik bied hem voor Isabeau

Heb je geen vissie meer?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:03 schreef stinkie het volgende:
Ik ben blut...

Voor zo'n bod blijf jij toch dicht bij je tieten?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:03 schreef MUUS het volgende:
[..]
Woah, da's een hoop chocolade!
Ik ga vaker tietfoto's posten..
Ik weet alleen niet of Isabeau me tietloos wil hebben..

als ik haar 14935 kilo pralines uit belgie bied, kraait er geen haan en ook geen isabeau meer naar!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:03 schreef MUUS het volgende:
[..]

quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je zei, *een heleboel*![]()

Bewust, yv, bewust.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Adelante zijn we vergeten![]()

* Op zeker speelt *quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
2 volle tassen met lege batterijen?
Denk niet dat MUUS daar over heen biedt..

ik bied een stambeeld van im Fortuyn voor greedkillingzquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:03 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
sorry![]()
![]()
![]()

En as ik dan verkoch ben. Ga je me dan ook kunstjes lere baas?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:56 schreef MUUS het volgende:
[..]
etc.

ik bood vooral op je tieten natuurlijk, geen tieten, geen Isaquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:03 schreef MUUS het volgende:

quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
2 volle tassen met lege batterijen?
Denk niet dat MUUS daar over heen biedt..

mmm, mezelf misschienquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je geen vissie meer?
Een kakkerlak?
IETS?

stel je niet aan muts!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ik bood vooral op je tieten natuurlijk, geen tieten, geen Isa

DEMN! tempting MUUS, very tempting!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:05 schreef MUUS het volgende:
[..]Drie tassen met lege batterijen en de vibo waar ze inzaten erbij! 

quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:05 schreef MUUS het volgende:
[..]Drie tassen met lege batterijen en de vibo waar ze inzaten erbij! 

nee, lekker....een vibo en lege batterijen! sadistquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:05 schreef MUUS het volgende:Drie tassen met lege batterijen en de vibo waar ze inzaten erbij! 

Duh! Daarvoor wil ik je hebben! To play with.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:05 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
En as ik dan verkoch ben. Ga je me dan ook kunstjes lere baas?

Ok ok. Ik heb volgens mij nog een oude kruiwagen in de schuur staan. Is dat wel voldoende?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb al genoeg van dat soort prehistorische etensresten in huis.

Hihihihihihihih,...xxxxxquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:05 schreef Billy-Jean het volgende:
Ik bied een sms bundel voor Yvonne !

Ik vind het zo fijn als mensen me begrijpen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
nee, lekker....een vibo en lege batterijen! sadist

Ik moet nog wat meer oefenen in hechten en dissectie. Kan dat met die 6 jongetjes?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:07 schreef livEliveD het volgende:
Ok ok. Ik heb volgens mij nog een oude kruiwagen in de schuur staan. Is dat wel voldoende?
Of moet ik 6 strakke jongens regelen voor een avondje eeehhh gymnastiek?

Ja, Italiaansquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:05 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
En as ik dan verkoch ben. Ga je me dan ook kunstjes lere baas?

Ik wil ze wel in hun natuurlijke omgeving hoor. Dus ik wil jou ook welquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:08 schreef MUUS het volgende:
Voorlopig willen mensen alleen maar mijn tieten hebben en de rest niet. Kwetsend wel..

Die bank was voor het geheel!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:08 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik vind het zo fijn als mensen me begrijpen..
Voorlopig willen mensen alleen maar mijn tieten hebben en de rest niet. Kwetsend wel..

quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:07 schreef The_Langolier het volgende:
Ik bied mijn teelballen voor een wilde nacht met jogy![]()

Als je je tieten thuis laat, bied ik wel een dode vlieg. (het is wel zo'n mooie groene)quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:08 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik vind het zo fijn als mensen me begrijpen..

Je scooter?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:08 schreef Jerruh het volgende:
ik bied hoog (ik verklap lekker niks) voor alles van MUUS behalve drtieten
.
.

Ok ik bied een blob voor je tieten jou. En wat hondenvoer als me hond het toelaatquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:08 schreef MUUS het volgende:

Gut wat scherpquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, Italiaans![]()

8eenzaam vingertje opsteekt*quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:09 schreef Stranger het volgende:
Ik heb nog een te volle asbak in de aanbieding, op wie valt er nog te bieden?

Ik bied tien lege viltstiften voor Blasphemer.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, Italiaans![]()

quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:07 schreef beaverhausen het volgende:
Ik bied 2 broodjes kroket van gisteren voor Timmah.

En jij vindt jezelf wel een volle asbak waard?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:10 schreef Jerruh het volgende:
[..]
8eenzaam vingertje opsteekt*

quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je scooter?

Eeehhhh ja tuuwk. Ik lag laatst 3 weken in coma ervan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet nog wat meer oefenen in hechten en dissectie. Kan dat met die 6 jongetjes?

SOLD!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:10 schreef Timmah het volgende:
[..]
![]()

Dat forum heeft ze toch al?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:11 schreef Seborik het volgende:
Een kam met oude haren, lippenstift, 5 hysterische schreeuwen en een forum voor yvonne.

nee maar met gebrek aan veel beter...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:11 schreef Stranger het volgende:
[..]
En jij vindt jezelf wel een volle asbak waard?

brommers kiek'n?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:11 schreef Jerruh het volgende:
[..]!
nee, want daarop neem ik dan MUUS mee naar de snackbaar voor een dineetje bij TL-knipperlicht!

Deal!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:12 schreef wizarddragon het volgende:
Ik bied:
een single van Steps 5,6,7,8 aan voor Nouk
een koude bamisoep zonder bami aan voor JohnnyKnoxville
een one night stand met Nate Berkus aan voor Shirley

ok thats it...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:12 schreef Shirley het volgende:
Een inlegkruisje met lichaamssappen van Riann voor HyperViper

En hoe kom jij daar aan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:12 schreef Shirley het volgende:
Een inlegkruisje met lichaamssappen van Riann voor HyperViper

Die kreeg ik van stinkie!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
En hoe kom jij daar aan?

tietenliedquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:13 schreef Seborik het volgende:
Ik heb vijf verstofte cassettebandjes van Kinderen voor Kinderen voor Isa.

Hoe kom je daar dan aan? Laat es zien!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:13 schreef Jerruh het volgende:
ik heb een eftelingfoto met isa voor isa.!

3 centimeter dingen boeien me niet zo ben ik bang. Heb je niks beters?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:13 schreef Chirma het volgende:
ik bied een stijve penis voor livEliveD

Wat voor meisje?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:15 schreef wizarddragon het volgende:
Ik bied een meisje aan voor Melanie_the_Miss.

daar probeer ik niet eens meer overheen te gaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:15 schreef Jerruh het volgende:
en ik bied yvonne een in leffe gedoopte remspoorslip van harrie aan, inclusief pubic hair.
bgeleverd met bijpassende charretelletjes en bonkjesensliertjesdetectorhouder

Inclusief complicaties.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik bied een ziekenhuispolsbandje (uniek!!) voor Dirkh.![]()

Om plezier mee te hebbenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:16 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wat voor meisje?![]()

Zonde man.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:Een half-opgevroten Bratwurst voor NiNi. (zelf saus naar believen toevoegen). 

hey, ik kan redelijk hechten hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:17 schreef Seborik het volgende:
Inclusief complicaties.

Ik bied hetzelfde, maar dan is seborik MUUS inclusief een set voorbinddildo's om ritueel in smerige dingen te steken en daarna af te fikken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:19 schreef MUUS het volgende:Ik bied een avond zuipen en schelden voor Seborik. 
Oh nee wacht, dat wil ik mét Seborik doen. Nou ja, never mind.

[voornoemde Bratwurst] is dan ook inmiddels koud. En een beetje opgederoogd en muffig ruikend.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:18 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Zonde man.

Je wil me maar wat graag hebben zegquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:21 schreef Shirley het volgende:
Een uit de vuilnisbak geviste half opgegeten Big Mac van 3 weken oud voor stinkie.

Zebrastrepen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:23 schreef Jerruh het volgende:
[afbeelding]
wie isa vind, bied ik mezelf aan (please isa, MUUS of vonne, raad als eerste...

Ja! Daar! Achter! Lichte broek, rood haar, en zwart vestje.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:23 schreef Jerruh het volgende:
[afbeelding]

eerst had ik er eentje met een cirkeltje rondom jouquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:23 schreef Isabeau het volgende:
LOL, die foto!! Gespot in de Efteling

Dat lijkt d'r meer op ja.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
[voornoemde Bratwurst] is dan ook inmiddels koud. En een beetje opgederoogd en muffig ruikend.

Die is het *wijst*quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:23 schreef Jerruh het volgende:
[afbeelding]

Dealquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:22 schreef NiteSpeed het volgende:
Wizzarddragon! Als ik je nou een verroest red bull blikje geef. WIl je dan seks met me hebben?

En een werthers echte voor Isa.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik...ik bied mijn laatste rolo voor Seborik![]()

Achteran tijgerbroekquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:23 schreef Jerruh het volgende:
[afbeelding]

Ik bied een elfde tuinslang voor yvonne.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Achteran tijgerbroek![]()

*bij yvonne op schoot springt*quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Achteran tijgerbroek![]()

dlenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:24 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja! Daar! Achter! Lichte broek, rood haar, en zwart vestje..

heavenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:24 schreef Seborik het volgende:
En een werthers echte voor Isa.

ja, dan kan ik je bij het grof vuil dumpen, normaal heb ik nooit zo'n volle zak. Net als jij.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:23 schreef stinkie het volgende:
[..]
Je wil me maar wat graag hebben zeg

Prima, MUUS komt ook en scheldt bij elk couplet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
heaven![]()
en gaan we dan saampjes naar KvK luisteren?

quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:26 schreef Chirma het volgende:
ik bied een slotje voor yvonne

Ik moet 'm weer eens leegschudden jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:26 schreef Shirley het volgende:
[..]
ja, dan kan ik je bij het grof vuil dumpen, normaal heb ik nooit zo'n volle zak. Net als jij.

ik bied 3cm aan zoethout voor livEliveDquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:27 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je was me voor

Dan doe ik er twee versleten Betamax-tapes bij.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:24 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Dat lijkt d'r meer op ja.
Ik ga d'r overheen met een doekje met oogvuil van de hond.

kan MUUS geil schelden?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:27 schreef Seborik het volgende:
Prima, MUUS komt ook en scheldt bij elk couplet.

uuh neequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:29 schreef engessa het volgende:
Vol?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |