Op donderdag 2 september 2004 15:01 schreef ELPablo het volgende:quote:
Zo zeg mouzzer, AONO is verre van leuk, maar jij kan er ook wat van!
Waarom je ons hier voortdurend om de oren slaat met irrelevante quotes en verkooppraatjes van Liam Howlett begrijp ik werkelijk niet. In Muziek topics als deze is het de bedoeling je eigen mening te verkondigen, lijkt me, en niet alleen die van een muzikant. Stel je voor dat onze eigen mening er niet meer toe zou doen, dan zouden we volstaan hier alleen nog interviews te copy-pasten en slaafs te berusten in de mening van de muzikant. Ik zie een topic als dit juist als een uitgelezen kans om voor eigen criticus te spelen.
Jij VINDT AONO verre van leuk, klein verschilletje
![]()
En de quotes zijn relevant als ze een goed zou lezen. Iemand wil een kwijlende Keith zien, ik geef aan dat Keith bezig is voor de live show dus er gewoon nog bij zit dus relevant, net als alle andere dingen die ik neerzet zijn ze van toepassing op de post, lees ze nog maar eens na. Iedereen mag zijn mening hier verkondigen hte is tenslotte een forum. Maar dat jullie jullie mening ondersteunen met beweringen die gewoon niet kloppen daar mag dan weer niks van gezegd worden? Mensen die denken te weten waarom dit album gemaakt is, hoe Liam en de rest van de band denkt etc en dat klopt niet met de werkelijk mag er daar dan opeens niks van gezegd worden. Mag je niet de visie van een artiest posten, wat hij met zijn muziek bedoelt, waarom hij een andere richting heeft gekozen, hoe de band daadwerkelijk in elkaar zit En mag je dat ook niet ondersteunen met zijn eigen uitspraken?
Als iemand denk te weten wat jij met iets bedoelt, de reden achter iets wat je gedaan hebt denkt te weten en dat gaat verkondigen overal. Dan wil jij toch ook dat diegene weet wat er werkelijk achter zit, je werkelijke denk/handelwijze?
Oftewel je mag hier lekker kritiek geven maar ojee als er iemand tegenin gaat.
Tuurlijk is alles wat Liam of welke artiest zegt verkooppraatjes, alles voor het geld. he, het waarom van een plaat doet er niet toe blijkbaar. Ik heb mijn mening allang verkondigd en vind het ook niet het sterkste werk maar ik snap wel waarom het deze plaat is geworden.
quote:
Goed, hier is zodiakk al uitgebreid op ingegaan. AONO is natuurlijk geen letterlijke kopie van FOTL maar de geest van dat album waart er nog volop rond. Dezelfde schreeuwerigheid van toen is ook nu weer te horen, daarom omschreef ik het als een opgewarmd kliekje. AONO deed me gewoon denken aan kleffe, oude, bekende, opgewarmde kost.
Zodiakk noemde het egotripperij (typisch dat je dat wel weglaat hier) pas een post later ging hij er met een duidelijke onderbouwde mening op in, zoals jij nu doet. Ik hoor er juist een hele nieuwe kant van Prodigy in, tuurlijk heeft het elementen van FOTL het is tenslotte Prodigy, maar opgewarmde restjes vind ik het absoluut niet eerder een nieuw gerecht met oude en nieuwe ingredienten. Denk dat dit gerecht aan het begin staat van een nog veel meer lekkers, met zowel oude als nieuwe ingredienten. Maar er moet absoluut wat meer afwisseling in de mix.
En nu maar eens zien wat het 20 November tijdens de nieuwe liveshow gaat worden, eindelijk geen festival(hitjes)sets meer maar ouderwetse clubtour! (zonder originele Firestarter
![]()
)