abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 augustus 2004 @ 18:46:26 #126
81627 TheActraiseR
It's all just temporary
pi_21539183
Heb m gister gekocht! vind wel een lekker cdtje hoor.

Was eigenlijk stiekem al heeel lang uit aan het kijken naar t nieuwe album.
En nu ik m heb ist wel ff wennen, maar na een paar keer luisteren is t gewoon lekker raggen met the prodigy!

En ik ben me zweetbandje alweer kwijt :p

Vond m toch al best gay met dat roze logotje, dus boeiend :d
"Dit was de eerste dag van de rest van m'n leven"
Wii code : 7612-9726-5535-7543 , stuur aub berichtje als je me toevoegd.
pi_21549179
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 18:04 schreef Laton het volgende:

[..]

Sinds ze geen service, sfeer of verstand van muziek hebben.
ik heb ooit 's gelezen dat de mediamarkt gewoon verlies draait op die cd's (of op z'n minst alleen quitte speelt) om mensen naar hun winkels te lokken...een soort reclame-actie zeg maar voor de rest van hun artikelen...maarja niet alles wat je leest is waar natuurlijk
pi_21554947

[ Bericht 100% gewijzigd door Seborik op 26-08-2004 13:11:28 (Doe niet zo mal met dat layoutverneuken.) ]
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 27 augustus 2004 @ 11:54:16 #129
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_21575538
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 21:06 schreef mouzzer het volgende:

Als je een review aankondigd in dit topic dan neem ik aan dat je dit topic ook even doorleest voor je je review post, staat genoeg keer in dat medusha's path veel langer is op het echte album dan op de slechte promo. Maar de hele review is gewoon slecht geschreven en staat vol met fouten,
[quote]

heb je helemaal gelijk in.

[quote]
enige wat nog meevalt is dat er wel over de tracks zelf gesproken wordt wat groot deel van de reviews geeneens doen.
Elke track los bespreken staat ook zo onpr... oh nee zal maar niks zeggen voordat ik weer ruzie krijg.

En jammer dat mevrouw de reviewster tot dusver niet de moeite genomen heeft om de fouten er uit te halen.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 14:38:59 #130
95046 keitel
waarvan akte...
pi_21578934
heb een liedje gehoord op stubru.

... nee... 't is gedaan, Liam
Ontvang nu gratis een sociaal stigma van Hanenwurger.
pi_21582694
wat een gezeik zeg, het is een goede cd, en het is misschien niet de beste, maar het is anders, kennelijk hebben mensen moeite met verandering.
als je verwachtingen hebt van iets, is het altijd minder dan wanneer je dat niet hebt, ik wist niet van een nieuw album en ineens hoorde ik het, en ik vond het vet.
Can't fix it? Fuck it!
Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
pi_21583233
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 17:56 schreef MrSkyline het volgende:
wat een gezeik zeg, het is een goede cd, en het is misschien niet de beste, maar het is anders, kennelijk hebben mensen moeite met verandering.
als je verwachtingen hebt van iets, is het altijd minder dan wanneer je dat niet hebt, ik wist niet van een nieuw album en ineens hoorde ik het, en ik vond het vet.
Geen moeite met verandering, wel moeite met slechte kwaliteit van het gebodene.
underground forever baby
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 19:01:18 #133
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_21583781
quote:
Wat een onzin zeg.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 19:07:02 #134
95046 keitel
waarvan akte...
pi_21583896
indd, geen moeite met verandering, integendeel. veel van mijn favoriete bands veranderden hun stijl per album. de verandering moet wel goéd zijn...
Ontvang nu gratis een sociaal stigma van Hanenwurger.
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 20:39:40 #135
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_21585883
dus ik em luisteren, bij 3voor12

maar ik vind em nog maar zozo.. niet echt uitspringend ofzo.. beetje cheesy zelfs hier en daar, je kan wel horen dat ie net met nieuwe aparatuur aan het werken is..

misschien waren m'n verwachtingen wel te hoog hoor...

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 20:41:09 #136
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_21585920
quote:
hoi, ik ben fan van orbital
orbital heeft elk album weer een andere stijl en daar heb ik elke keer hoge verwachtingen over

ik vind orbital goed.

wacht, dit klopt niet met jouw stukje..

▀█▀ █ █▀█▀█
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 21:08:53 #137
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_21586642
quote:
Hangtieten, spataders en vetbulten...jawel, mensen, verandering alom.

T'is gewoon een KUT-album.
Klaar uit.
...dass wir fliegen.
pi_21586709
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 21:08 schreef De-oneven-2 het volgende:

[..]

Hangtieten, spataders en vetbulten...jawel, mensen, verandering alom.

T'is gewoon een KUT-album.
Klaar uit.
Jij vind het een kut-album. Nadruk op jij. Ik vind het geen kut-album, nadruk op ik. Het is dus geen kut-album, nadruk op kut.
9
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 21:16:08 #139
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_21586826
Dat album ligt bij jou over 2 maanden ook alleen nog maar stof te happen,
haaahaha.
...dass wir fliegen.
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 21:17:57 #140
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_21586883
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 21:11 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Jij vind het een kut-album. Nadruk op jij. Ik vind het geen kut-album, nadruk op ik. Het is dus geen kut-album, nadruk op kut.
9
vooral die 9 maakt het verhaal mooi af

maar ik ben het met je eens.. veel mensen zeggen vaak: het is een goed / slecht album, dat meisje, die jongen is lelijke / knap

ik vind wordt niet vaak meer gebruikt tegenwoordig.

maar ik betrap me erzelf ook wel eens op dat ik een mening opleg.. helaas..

▀█▀ █ █▀█▀█
pi_21587126
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 21:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat album ligt bij jou over 2 maanden ook alleen nog maar stof te happen,
haaahaha.
Ik heb hem net als veel hier al 2 maanden zoiets? Ik draai hem zo nu en dan, vooral als ik vrijdags vrij ben van werk en ik naar huis rij, en zin heb om hard muziek te draaien. Deze van prodigy klinkt dan niet verkeerd in de auto. Er zullen ongetwijfeld cd's zijn die ik vaker ga draaien, maar deze van prodigy gaat wat mij betreft zeker niet stof happen.
9
pi_21587220
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 21:17 schreef timbob het volgende:

[..]

vooral die 9 maakt het verhaal mooi af :')

maar ik ben het met je eens.. veel mensen zeggen vaak: het is een goed / slecht album, dat meisje, die jongen is lelijke / knap

ik vind wordt niet vaak meer gebruikt tegenwoordig.

maar ik betrap me erzelf ook wel eens op dat ik een mening opleg.. helaas..
Dat klopt.
Wat ook zo is, in de tijd dat jilted het album van prodigy op dat moment was, was het gewoon het album van prodigy op dat moment. Dat het zo'n goed album is, kun je eigenlijk pas later bepalen. Veel nummers van jilted skip ik net zo hard als een paar nummers van aono, net als ik bepaalde nummers van fat of the land skip.
Ik bedoel te zeggen, ik vind het nu nog veel te vroeg om al een totaal oordeel te geven over het album. Het is nog te nieuw voor mij om echt voor m'n gevoel te zeggen wat ik van het album vind. Maar omdat ik bepaalde nummers van het album best graag luister, kan ik zeker niet spreken over een slecht album.
pi_21587230
Ik ben er uit.....
Morgen toch maar even kopen. Het was misschien even wennen, maar deze cd wil ik als Prodigy fan toch echt niet missen.

Top cd'tje!
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_21601238
De overgang van Experience naar Jited werd door vele ravers ook niet gewaardeerd. Het is gewoon een kwestie van smaak. Ik heb het album nu zo'n 2 maanden en hij wordt steeds beter, ook mijn favoriete nummer van de plaat veranderd constant. Het is een echte groeiplaat.

Sinds gister ligt de single van Girls in de winkels. 2 track cardsleeve en een 3 track digipack. Extra tracks zijn More Girls (bonustrack op japanse import, bij vlagen Nine Inch Nails achtig) en Under my Wheels (original mix). Hele andere versie dan op AONO staat, stuk rustiger en meer oosterse geluiden, ik vind de versie op AONO beter.

Dit is een goeie omschrijving van AONO:
Negative emotional outbursts over the lack of new hits like "Firestarter" or another revival of the rave ideology should be left aside as nobody wants a fucking rerun. Liam Howlett definetly didnt fail to meet the expectations, in case you didnt have any that were previuosly mentioned. But if you're looking for a new TFOTL OR MFTJG, you're in for a dissapointment. The Prodigy have always been Liam plus dancers and vocalists, and this type of formation is more than visible on this album. It all sounds like a lonely solo album from a well-known hit maker who decided to take a break and played a few beats just for himself without the intent to rule the world again.

Without a doubt, with all the steps forward and backward, AONO is simply Prodigy. Maybe not the best in their discography but with a great desire to change and with the next album, when the expectations are not so high, delivers a more convincing album. In the meantime, nothing is lacking on this album.

Deze quote klopt ook wel:
Liam Howlett returns with an album that sounds glorious at neighbour-baiting volume.

[ Bericht 15% gewijzigd door mouzzer op 28-08-2004 17:36:52 ]
pi_21601591
leuk hoe we voor eeuwig door kunnen zeveren over subjectieve intepretatie's.
underground forever baby
pi_21601705
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 17:36 schreef Laton het volgende:
leuk hoe we voor eeuwig door kunnen zeveren over subjectieve intepretatie's.
Okee wat leuke quotes van liam dan:

- They call me Liam 'impatient' Howlett cos I suffer from ADD (attention deficit disorder). I cannot concentrate for long and I get easily bored. I get angry when my equipment refuses to do what's in my head and yea I trashed some instruments in my studio cos I got angry.

- I remember the first and the last gig. Everything in between was a rush of drugs.

- I gave this guy from a clock shop 500 quid to hire his shop for an hour.Told him to sync all the clocks including the security alarm. There I recorded the bells from wake up call. I didn't sample pink floyd cos they are rich enough.

- I once punched the mixing guy onstage cos the sound sucked. Then I realised that it's better to have a bad mixer instead of a knocked ou mixer.

-The original script for the girls video was this: 3 naked women walking into this club. Black oil is coming out their skin. Men who look at them turn into dust. In the end the women have sex which each other. I refused it cos it would turn out as another provocative song.

-I test my new songs on Nats daughter. When she hates it, it's a good song. When she get's scared of it, it's a brilliant song.

[ Bericht 10% gewijzigd door mouzzer op 28-08-2004 17:49:35 ]
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 22:58:11 #147
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_21608781
Dit album staat productietechnisch als een huis laten we wel wezen.

Wel is Liam een beetje van richting verschoven naar Electropunk. Dat is toch allemaal wat minder catchy, hitgevoelig en sexy dan Big Beat of Rave. Dat is ook de reden dat hij veel mensen tegenvalt. Mensen hadden er iets anders van verwacht. Het is een album wat zeer goed is maar niet bij iedereen in de smaak valt.
pi_21613336
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 22:58 schreef Hexagon het volgende:
Dit album staat productietechnisch als een huis laten we wel wezen.

Wel is Liam een beetje van richting verschoven naar Electropunk. Dat is toch allemaal wat minder catchy, hitgevoelig en sexy dan Big Beat of Rave. Da

is ook de reden dat hij veel mensen tegenvalt. Mensen hadden er iets anders van verwacht. Het is een album wat zeer goed is maar niet bij iedereen in de smaak valt.
Zeer goed in ogen van een berg muzikaal ongeschoolde debielen en punk fans.
underground forever baby
pi_21614191
Je moet tegenwoordig muzikaal geschoold zijn om een album goed te vinden?
  zondag 29 augustus 2004 @ 12:11:33 #150
81627 TheActraiseR
It's all just temporary
pi_21615373
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 05:12 schreef Laton het volgende:

[..]

Zeer goed in ogen van een berg muzikaal ongeschoolde debielen en punk fans.

Wat vind jij dan zeer goede muziek? en wat doe je dan in dit topic überhaubt?
"Dit was de eerste dag van de rest van m'n leven"
Wii code : 7612-9726-5535-7543 , stuur aub berichtje als je me toevoegd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')