En dank u.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:20 schreef hellmondunited het volgende:
ok, 2-1!
smolders word de nieuwe sensatie in de eredivisie!
Forget it. Degelijke speler, zeker voor RBC. Maar geen potentiėle topper, noch topscorer.quote:Smolders word de nieuwe sensatie in de eredivisie
Medetopscorer op dit momentquote:Op zaterdag 11 september 2004 22:04 schreef tha_dark het volgende:
Onze held:
[afbeelding]
Tim Smolders
Ik had het voorspeld, leuk dat het uitkomt!quote:Op zondag 12 september 2004 11:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Medetopscorer op dit moment
Zelfs twee man van RBC op die lijst (TT 670), volgens mij is dat nog nooit voorgekomen..
zie je nou wel, ik had wel gelijk!!!!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:20 schreef hellmondunited het volgende:
ok, 2-1!
smolders word de nieuwe sensatie in de eredivisie!
ook qua dordrecht zat ik er niet ver langsquote:Op maandag 13 september 2004 17:05 schreef methodmich het volgende:
Hellmondunited heeft er kijk op!
dat doelpunt van hem tegen vitesse was ook een lekkere zegquote:Op maandag 13 september 2004 17:11 schreef gras het volgende:
Door de prestaties van die Belg lijken de gruwelijke goals van Pius Ikedia een beetje onder te sneeuwen. Wat een fantastische jongen, die Pius toch! Z'n doelstelling is 10 goals dit seizoen, ik denk warempel dat 'ie het nog gaat halen ook.
Ja, onder andere. Daar droopt gewoon de pure klasse vanaf. Je zou haast denken dat 'ie van Ajax vandaan kwam.quote:Op maandag 13 september 2004 17:19 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
dat doelpunt van hem tegen vitesse was ook een lekkere zeg
dat laatste dacht ik dan weer nietquote:Op maandag 13 september 2004 17:22 schreef gras het volgende:
[..]
Ja, onder andere. Daar droopt gewoon de pure klasse vanaf. Je zou haast denken dat 'ie van Ajax vandaan kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |