ik heb hem al bijna 2 jaar dit is de eerste keer dat er wat aan de hand isquote:Op maandag 9 augustus 2004 18:56 schreef Ericjuh het volgende:
* MikeyMo heeft net een credit card aangevraagd
Laat jij dan ook hoeren komen?quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:15 schreef KonnieKipke het volgende:
ik heb dat ook eens gehad... gewoon CC opbellen en laten terugboeken!
Nou bij de creditcardmaatschappij zullen ze ook wel begrijpen dat hij niet 100x naar de hoeren is geweest op één dag.quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dit is nou precies de reden waarom ik geen creditcard wil.
Ik kan je er een leuk verhaal over vertellen. Een straatgenoot bestelde ooit een call girl. Hij betaalde met de creditcard. Toen hij later de afrekening kreeg bleek dat het hoerenbezoek niet één keer, maar wel honderd keer was afgeboekt. Wat kon hij er tegen doen? Niets, want er was geen bewijs.
Wat een onzin, bewijslast ligt namelijk bij de verkopende partij en niet bij de kopende. Dus laat die toko (destijds) maar bewijzen dat ze daadwerkelijk iemand 100x hebben gestuurd.quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dit is nou precies de reden waarom ik geen creditcard wil.
Ik kan je er een leuk verhaal over vertellen. Een straatgenoot bestelde ooit een call girl. Hij betaalde met de creditcard. Toen hij later de afrekening kreeg bleek dat het hoerenbezoek niet één keer, maar wel honderd keer was afgeboekt. Wat kon hij er tegen doen? Niets, want er was geen bewijs.
Juist ja, vooral omdat je per maand een afschrift krijgt.... Lijkt me stug dat iemand in één maand 100x een call girl besteldquote:Op maandag 9 augustus 2004 19:19 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Wat een onzin, bewijslast ligt namelijk bij de verkopende partij en niet bij de kopende. Dus laat die toko (destijds) maar bewijzen dat ze daadwerkelijk iemand 100x hebben gestuurd.
Je bent niet de enige: http://www.dvdforum.nl/forum/viewtopic.php?t=27037quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:54 schreef MikeyMo het volgende:
3 dagen achter elkaar is er 50,- afgeschreven door "Beltegoed Mobile" in Groningen.
Of je leest het topic even.quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:07 schreef Notoire_Gek het volgende:creditcards......zo lek als een mandje.
Dat is wel toevallig zegquote:Op maandag 9 augustus 2004 19:27 schreef epias het volgende:
[..]
Je bent niet de enige: http://www.dvdforum.nl/forum/viewtopic.php?t=27037
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |