quote:Kosheen? Das koel. Ik heb namelijk een kaartje (net als 3 vrienden) voor 20 november
Op zondag 26 augustus 2001 17:09 schreef SHARKYKING het volgende:
Nee,dan speelt k's choice.
5 & 6 oktober speelt faithless in de heineken music hall,net zo als op 20 november. Puntje: Alle concerten zijn al uitverkocht. Nieuwtje voor de gene die een kaartje hebben, de special quest is Kosheen!!
sorry. wou ik ff kwijt
Nu ben ik nog blijer met m'n kaartje!!
Wie gaat er nog meer volgende week naar Faithless?
Ik ga zelf 5 okt en heb er ontzettend veel zin in. Heb pas vorige week me kaartje geregeld, kon hem van iemand over kopen voor normale prijs. En ben echt super blij, omdat ik te laat was voor gewone verkoop.
Wordt volgens mij echt super avond. Eerst Kosheen dan Faithless en daarna naar Earth in de Melkweg omdat Sister Bliss daar nog draait.
Ik ga overigens 5 oktober en heb de kaartjes al maanden in huis!
Ik heb zin in, maar weet alleen nog niet zo goed wat ik ervan moet verwachten. Heb ze een paar jaar geleden als slot-act op Pinkpop gezien en dat was geweldig. Ze wisten een goeie sfeer te creeren. Maar ik vraag me af of het nu heel anders zal zijn, het laatste album bevat nogal wat rustige nummers, vind ik.
Hopen dat er nog wat te swingen valt met wat gouwe ouwe, zoals 'Insomnia', 'Salva Mea', 'Take the long way home' en 'God is a DJ'.
Met 'We come 1', 'Muhammed Ali' en 'Tarantula' zullen ze natuurlijk ook wel heel wat voetjes van de vloer krijgen.
Heb er zin in!!!
quote:Wees gerust ik zal een uitgebreid verslag doen van hoe leuk het was.
Op donderdag 04 oktober 2001 23:20 schreef Machiel het volgende:
Forumpi lul niet man! Faithless weet altijd een gigantische sfeer neer te zetten maak je daar geen zorgen om ze zullen echt niet alleen maar de rustige nummers van Outrospective spelen hoorHeb ze helaas nog niet live gezien en heb ook geen kaartjes dus hoop dat ze nog wel een keer naar Nederland komen..
quote:Daarom zijn ze ook gaan voetballen.
Op vrijdag 05 oktober 2001 11:56 schreef zodiakk het volgende:
Ik vind Faithless maar vreselijk saaie muziek maken.
quote:Wou je mij uitnodigen?
Op vrijdag 24 augustus 2001 15:40 schreef Berekind het volgende:
Heeft iemand toevallig nog een kaartje over voor een van de concerten van Faithless in Amsterdam
quote:Ik zie je daar! Hoe kan ik je herkennen? Lijk je echt op een Freggel?
Op vrijdag 05 oktober 2001 14:46 schreef stepster het volgende:
Nog een paar uurtjes!!! (voor iedereen die vanavond al gaat!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |