kennen wij elkaar niet van een ander forum?quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:59 schreef p-etr-a het volgende:
Ik ben vriendelijk
Ja, volgens mij welquote:Op maandag 9 augustus 2004 15:00 schreef bugeye het volgende:
[..]
kennen wij elkaar niet van een ander forum?daar ben je wat vriendelijker
quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:01 schreef Xlarge het volgende:
in het keldertje gaan ze ook heel vriendelijk doch een beetje anders met elkaar om
weet nietquote:Op maandag 9 augustus 2004 15:01 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja, volgens mij welWaarom vind je me daar vriendelijker?
Ik doe hier én daar goed m'n bestquote:Op maandag 9 augustus 2004 15:06 schreef bugeye het volgende:
[..]
weet niet
waar is daarquote:Op maandag 9 augustus 2004 15:07 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik doe hier én daar goed m'n best
quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:11 schreef Lucille het volgende:
Lief he, die mensen in DIG :')
zou zelf niet wete waarom iemand de huid zitte volscheldequote:Op maandag 9 augustus 2004 14:56 schreef EL_REY het volgende:
ik denk niet hier! Maar juist in [DIG]
hoe stom je ook wat post daar, keer op keer behandelen ze je volwaardig en zeggen ze netjes tegen je dat je ergens anders moet wezen. bijv. [Slowchat deeltje 13] DIG over de 1 miljoen posts!!!
ik bied een vollleybalnet aan, normaal gesproken zou ik allang de huid zijn volgescholden, maar niet daar! daar verwijzen ze me keurig door naar het juiste subforum. Waar zitten volgens jullie de vriendelijkste mensen?
Ik ken jou ook van een ander forumquote:Op maandag 9 augustus 2004 15:00 schreef bugeye het volgende:
[..]
kennen wij elkaar niet van een ander forum?daar ben je wat vriendelijker
Laat dat ons ook eens voelenquote:Op maandag 9 augustus 2004 15:20 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ik ken jou ook van een ander forum
Btw ik ben ook vriendelijk![]()
En nog veel meerquote:Op maandag 9 augustus 2004 15:14 schreef MUUS het volgende:
In C&H zijn ze ook lief.
Hoi L_Aquote:Op maandag 9 augustus 2004 15:20 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ze wijzen je in ieder geval altijd de weg met hun UTFSquote:Op maandag 9 augustus 2004 15:11 schreef Lucille het volgende:
Lief he, die mensen in DIG
Hoi p-ert-aquote:Op maandag 9 augustus 2004 15:22 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Hoi L_A
Hoe?quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:21 schreef BarBaar het volgende:
[..]
Laat dat ons ook eens voelen
voorbeeld?quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:34 schreef Lucille het volgende:
Oh ja, ik ben vandaag niet vriendelijk in DIG.
even u zoeken,quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:20 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
inderdaad. en zijn soms wel echt huiltopicsquote:Op maandag 9 augustus 2004 15:32 schreef Jordy-B het volgende:
in Digital Corner ben ik alleen vriendelijk als iemand 'n beetje z'n best heeft gedaan op z'n topic (vantevoren google'en, bijvoorbeeld). Of als je op 'n kilometer afstand al kan zien dat iemand 'n ongelofelijke newbie is.
Check mijn posthistory maar.quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:34 schreef EL_REY het volgende:
[..]
voorbeeld?
je hebt nog 8 slotjes op een rij gehaaldquote:Op maandag 9 augustus 2004 15:38 schreef Lucille het volgende:
[..]
Check mijn posthistory maar.
Opmerkingen, feedback etc. voor het PTA forumquote:Op maandag 9 augustus 2004 15:37 schreef operator82 het volgende:
In PTA, vooral de hoofd van slowchat Ook_gek, die blijft maar vriendelijk hoe je ook probeert tegen hem.![]()
quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:38 schreef Lucille het volgende:
[..]
Check mijn posthistory maar.
quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:41 schreef bugeye het volgende:
Ik ben altijd vriendelijk, maar soms kan ik echt heel erg [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] zijn!!!![]()
Denk vast dat ie een engeltje isquote:Op maandag 9 augustus 2004 15:42 schreef EL_REY het volgende:
[..]
![]()
ehm ja waarschijnlijk denk ie datquote:Op maandag 9 augustus 2004 15:43 schreef BarBaar het volgende:
[..]
Denk vast dat ie een engeltje is
ach ja, ik moest het zeggenquote:Op maandag 9 augustus 2004 15:44 schreef EL_REY het volgende:
[..]
ehm ja waarschijnlijk denk ie dat![]()
Oppassen, ik weet waar je huis woontquote:Op maandag 9 augustus 2004 15:44 schreef EL_REY het volgende:
[..]
ehm ja waarschijnlijk denk ie dat![]()
waardan?quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:45 schreef BarBaar het volgende:
[..]
Oppassen, ik weet waar je huis woont
Ik denk Tilburg. Zit ik in de goeie richting EL???quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:54 schreef EL_REY het volgende:
waardan?
nee, het is in het hartje van ons schone nederland: AMERSFOORT....quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:55 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Ik denk Tilburg. Zit ik in de goeie richting EL???
Daar kom je dus idd nooitquote:Op maandag 9 augustus 2004 14:57 schreef Xlarge het volgende:
ik denk bij OUD , ik ben er wel nog nooit geweest , maar ik kan me voorstellen dat het daar zo gemoedelijk er aan toe gaat
Damn, dan zat ik uit de richting. Ik denk: Sport en Mediamarketing = Speco in Tilburg. vandaar.quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:55 schreef EL_REY het volgende:
nee, het is in het hartje van ons schone nederland: AMERSFOORT....
quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:55 schreef EL_REY het volgende:
[..]
Dacht ik al ja!quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:55 schreef EL_REY het volgende:
[..]
Goede gok, maar ik zit op de Hogeschool van Utrecht, Sem!quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:58 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Damn, dan zat ik uit de richting. Ik denk: Sport en Mediamarketing = Speco in Tilburg. vandaar.
he, waar heb je gewerkt?quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:00 schreef BarBaar het volgende:
[..]
Dacht ik al ja!
Heb er een tijdje gewerkt.. en ik rook je al
Waarom?quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:58 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Daar ben ik weleens geweest!
Defensie.. aan de stadsring...quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:00 schreef EL_REY het volgende:
[..]
he, waar heb je gewerkt?
Verschillende redenen eigenlijk, maar ik krijg soms uitnodigingen voor dingen die daar worden georganiseerd, of ik ga er voor de lol eens heen, het is namelijk niet zo ver weg.quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:01 schreef EL_REY het volgende:
[..]
Waarom?![]()
prins bernhard kazerne?quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:01 schreef BarBaar het volgende:
[..]
Defensie.. aan de stadsring...
Neuh, gewoon in een kantoor.. tis een afdeling met alleen maar burgers enzo..quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:03 schreef EL_REY het volgende:
[..]
prins bernhard kazerne?
Sport en Eventmanagementquote:Op maandag 9 augustus 2004 16:00 schreef EL_REY het volgende:
Goede gok, maar ik zit op de Hogeschool van Utrecht, Sem!
waar dan precies? waar werk je nu dan?quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:04 schreef BarBaar het volgende:
[..]
Neuh, gewoon in een kantoor.. tis een afdeling met alleen maar burgers enzo..
wat goed, en heb je daar nu ook werk in gevonden?quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:04 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Sport en Eventmanagementheb ik ook gedaan.
Als onderdeel van HEAO-CE in Arnhem.
Pff, geen idee verder.. was er gedetacheerd voor 3 maandjes...quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:05 schreef EL_REY het volgende:
[..]
waar dan precies? waar werk je nu dan?
Neequote:Op maandag 9 augustus 2004 16:05 schreef EL_REY het volgende:
wat goed, en heb je daar nu ook werk in gevonden?
hoi plaatsgenoot,quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:55 schreef EL_REY het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:09 schreef bugeye het volgende:
[..]
hoi plaatsgenoot,
wij zijn tenminste aardig
oh! geen vacatures of geen zin?quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:08 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Neeen mijn klasgenoten ook niet echt
oh, ik heb echt geen idee waar dat zou moeten zijn geweest? wat lag er dichtbij?quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:08 schreef BarBaar het volgende:
[..]
Pff, geen idee verder.. was er gedetacheerd voor 3 maandjes...
Vacatures op het gebied van SEM zijn echt niet te vinden hier in deze regio.quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:13 schreef EL_REY het volgende:
oh! geen vacatures of geen zin?
Van Gogh.. de friettokoquote:Op maandag 9 augustus 2004 16:14 schreef EL_REY het volgende:
[..]
oh, ik heb echt geen idee waar dat zou moeten zijn geweest? wat lag er dichtbij?
Nee, elrey, daarmee probeer je de modjes van PTA te aanspreken, je moet zelf de users hebben.quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:39 schreef EL_REY het volgende:
[..]
Opmerkingen, feedback etc. voor het PTA forum
we gaan het gewoon proberen![]()
het is veel randstad, hoor ik steeds vaker....quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:15 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Vacatures op het gebied van SEM zijn echt niet te vinden hier in deze regio.Daarom kiest iedereen maar voor verder studeren of een standaard CE baan.
ik probeerde ook_gek te bereiken!quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:17 schreef operator82 het volgende:
[..]
Nee, elrey, daarmee probeer je de modjes van PTA te aanspreken, je moet zelf de users hebben.![]()
klopt.quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:17 schreef EL_REY het volgende:
het is veel randstad, hoor ik steeds vaker....
mag ik?quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:15 schreef Marczilla het volgende:
Ik ben een van de vriendelijkste mensen op Fok "no doubt about that"![]()
Wie wil me aanraken???![]()
Tuurlijkquote:Op maandag 9 augustus 2004 16:20 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
mag ik?
Whehehehehe.................ssssssssssssssssst..................niet doorvertellen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:23 schreef TheDeadGuy het volgende:
je zal wel heel lelijk zijn anders wordt het echt ongeloofwaardig
en de hoofdletter Pquote:Op maandag 9 augustus 2004 16:24 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Whehehehehe.................ssssssssssssssssst..................niet doorvertellen.
Maar ik ben idd zoals je zelf al zegt.........een toffe peer met de hoofdletter T
P.........tja.........ik leg graag de nadruk op mijn tofheid........en de P van peer is bijzaak. Had net zogoed een toffe appel/banaan/nectarine kunnen wezen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:26 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
en de hoofdletter P
nee jij bent niet mis man.....tering
* Marczilla noteert: wat wil ik later worden? Marczillaaaaaaa
* TheDeadGuy noteert druk *pen* *pen*quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:28 schreef Marczilla het volgende:
[..]
P.........tja.........ik leg graag de nadruk op mijn tofheid........en de P van peer is bijzaak. Had net zogoed een toffe appel/banaan/nectarine kunnen wezen.
Ik ben raak..........whehehehe
Marczilla zijn is a Hell of a Job..............don't underestimate that.
hoevel moet dat kosten?quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:45 schreef mcDavid het volgende:
ik ga ff in alle subfora een volleybalnet aanbieden, om te kijken hoe ze reageren
geef alsjeblieft links naar die topics, die ga ik zeker volgenquote:Op maandag 9 augustus 2004 16:45 schreef mcDavid het volgende:
ik ga ff in alle subfora een volleybalnet aanbieden, om te kijken hoe ze reageren
neej het was andersom tochquote:Op maandag 9 augustus 2004 16:49 schreef Marczilla het volgende:
*Vol bewondering naar TheDeadGuy kijkt.......
* EL_REY ook!quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:50 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
geef alsjeblieft links naar die topics, die ga ik zeker volgen
Ik bewonder jou omdat je mij bewondert...............ofzo/enzoquote:Op maandag 9 augustus 2004 16:51 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
neej het was andersom tochhuh nou snappik ter geen appelflap meer van
![]()
sapperdeflap wat een toetsstand
topickiller?quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:04 schreef TheDeadGuy het volgende:
ooooow ja ik word ook zo sloom van dit weer
Tuurlijk reageert PTA vriendelijk...quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:19 schreef EL_REY het volgende:
Ook pta reageert vriendelijk! is onzin dan het enigste forum wat echt fucked up is?
In R&Pquote:Op maandag 9 augustus 2004 14:56 schreef EL_REY het volgende:
ik denk niet hier! Maar juist in [DIG]
hoe stom je ook wat post daar, keer op keer behandelen ze je volwaardig en zeggen ze netjes tegen je dat je ergens anders moet wezen. bijv. [Slowchat deeltje 13] DIG over de 1 miljoen posts!!!
ik bied een vollleybalnet aan, normaal gesproken zou ik allang de huid zijn volgescholden, maar niet daar! daar verwijzen ze me keurig door naar het juiste subforum. Waar zitten volgens jullie de vriendelijkste mensen?
Goedeavond vriendelijke manquote:Op maandag 9 augustus 2004 16:18 schreef EL_REY het volgende:
[..]
ik probeerde ook_gek te bereiken!
Daar zitten alleen maar mensen die labiel zijn en alleen maar willen horen wat ze willen. Ze leven in een droom wereld daar.quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:06 schreef Blinky het volgende:
[..]
In R&P
goede avond meneer, mag ik ook een vriendelijke reactie van u?quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Goedeavond vriendelijke man![]()
Maar natuurlijk mag u dat.quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:10 schreef bugeye het volgende:
[..]
goede avond meneer, mag ik ook een vriendelijke reactie van u?
wilt u een glaasje water? Volgens mij heeft u het warkm. U zucht zoquote:Op maandag 9 augustus 2004 20:15 schreef TheDeadGuy het volgende:
wel fijn zo he, jongens en meisjes.....
zucht
Sorry, kan ik zo snel niet vinden.quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:23 schreef TheDeadGuy het volgende:
* ook_gek pakt het aan
nou, nu het zo vriendelijk vraagt, ik zou ook wel een koekje lusten....zo een met chocola en een nootje
ja volgens mij bent u het wel hoor.....
Maar natuurlijk is dat goed. U mag zo lang blijven als dat u zelf wilt.quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:28 schreef TheDeadGuy het volgende:
Nou dat zou er ook wel ingaan, vindt u het erg als ik hier even mijn teder derier neervlij? ik ben toch wel echt een beetje vermoeid door al het gekrakeel hier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |