quote:Posted bij ook_gek:
* ook_gek heeft s,nachts een boot op de zee zien varen. telt dat ook
quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:35 schreef Tjabbo het volgende:
ah heerlijk
een maagdelijke chat
Tot zover de maagdelijkheid.quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]hoi
Waar blijft dat wat je me had belooftquote:Op maandag 9 augustus 2004 14:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]hoi
En je auto?quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:54 schreef PeuRac het volgende:
Zit ik me rot te zoeken naar de knoppen van de zonwering van de serre, blijkt het met een afstandsbediening te gaan(de serre is afgebouwd toen ik op vakantie was)
Ik zal ff een paar foto's zoeken, ik heb er nog geen gemaakt, maar mn ouders wel.quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:01 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
En je auto?
ervaringen! foto's ook wel, maar we willen horen hoe hij veurt!quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zal ff een paar foto's zoeken, ik heb er nog geen gemaakt, maar mn ouders wel.
Ik heb nog niet kunnen rijdenquote:Op maandag 9 augustus 2004 15:04 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ervaringen! foto's ook wel, maar we willen horen hoe hij veurt!
Maak je eigen topic
quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb nog niet kunnen rijden![]()
![]()
Ik kan de sleutels niet vinden, net als de sleutels van mn vaders auto, welke ervoor staat.![]()
![]()
Ik maak een topic als ik terug ben van het Flevo festival volgende week. (waar ik NIET met de auto heen ga - of course)
*schrik*quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:44 schreef Fugie het volgende:
boe![]()
Zie je wel. ik dacht het al. je hebt hem gewoon niet.quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb nog niet kunnen rijden![]()
![]()
Ik kan de sleutels niet vinden, net als de sleutels van mn vaders auto, welke ervoor staat.![]()
![]()
Ik maak een topic als ik terug ben van het Flevo festival volgende week. (waar ik NIET met de auto heen ga - of course)
moet je ook niet in de spiegel kijkequote:Op maandag 9 augustus 2004 16:46 schreef MutZ het volgende:
[..]
*schrik*
Kom vanavond maar op MSN heb ik je wat leuks te vertellenquote:Op maandag 9 augustus 2004 15:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zal ff een paar foto's zoeken, ik heb er nog geen gemaakt, maar mn ouders wel.
WTF???? Hoe heb je me in godsnaam herkent??quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:54 schreef BazzoS het volgende:
robbie, was jij vandaag op de fiets met een paar sandalen aan je voeten? in doetinchem vlakbij casa rossa?
connecties enzoquote:Op maandag 9 augustus 2004 17:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
WTF???? Hoe heb je me in godsnaam herkent??
Whehehe eng is dat he als iemand je gezien hebt en jij die persoon nietquote:Op maandag 9 augustus 2004 17:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
WTF???? Hoe heb je me in godsnaam herkent??
gewoon et nummer van die belg dusquote:Op maandag 9 augustus 2004 18:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Whehehe eng is dat he als iemand je gezien hebt en jij die persoon niet
Kreeg van de week van een onbekend nummer een smsje.
Je was leuk aan het dansen op dat podium. Kleue armani broek had je aan en leuke witte blouse.
Best eng om te horen. Zeker als je bijna niet kan zien dat het een armani broek was
Weet nu nog niet wie het is en het nummer word niet beantwoord![]()
Denk je nou echt dat ik een nummer uit belgie niet kan herkennen?quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:19 schreef BazzoS het volgende:
[..]
gewoon et nummer van die belg dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |