Fokkiequote:We zijn dus nog op zoek naar een passende achternaam voor het pas getrouwde stel... Ideeën zijn altijd welkom...
quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:28 schreef Sharkdoggie het volgende:
Wie?
Olga en Martyquote:Op maandag 9 augustus 2004 13:28 schreef Sharkdoggie het volgende:
Wie?
quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:29 schreef Marty26 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank je wel natalie.quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:29 schreef Natalie het volgende:
[..]
Olga en Marty![]()
Nogmaals gefeliciteerd
Enne, veel plezier tijdens jullie huwelijksreis!!!
Dank je, Nataliequote:Op maandag 9 augustus 2004 13:29 schreef Natalie het volgende:
[..]
Olga en Marty![]()
Nogmaals gefeliciteerd
Enne, veel plezier tijdens jullie huwelijksreis!!!
quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:28 schreef Sharkdoggie het volgende:
Wie?
quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:29 schreef Marty26 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:31 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dankje wel Mutzquote:Op maandag 9 augustus 2004 13:27 schreef MutZ het volgende:
Zojuist hebben Marty en Olga elkaar op IRC het ja-woord gegeven... Omdat niet iedereen daarbij was, hier alsnog het verslag:
We zijn dus nog op zoek naar een passende achternaam voor het pas getrouwde stel... Ideeën zijn altijd welkom...
quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:39 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Dankje wel Mutz![]()
quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:40 schreef engessa het volgende:
Sex in de huwelijksnacht schijnt nooit zo goed te zijn als verwacht word. Veel plezier vannacht dus.
Kijk eens ff een paar posts boven je...quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Vraag ik me nog steeds af wie.quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
Kijk eens ff een paar posts boven je...![]()
Maar... maar... Dit huwelijk is absoluut geen onzin...quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:50 schreef HeatWave het volgende:.
Crew die naamtopics opent in GC.
---> ONZ
toch.
2 users van FOK!... Eentje is zelfs crew... En het is geen verspilling...quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Vraag ik me nog steeds af wie.
Nooit van gehoord
Waarom verspil je daar een topic aan?
Het begrip huwelijk is onzinnigquote:Op maandag 9 augustus 2004 13:52 schreef MutZ het volgende:
[..]
Maar... maar... Dit huwelijk is absoluut geen onzin...
zelfs crewquote:Op maandag 9 augustus 2004 13:53 schreef MutZ het volgende:
[..]
2 users van FOK!... Eentje is zelfs crew... En het is geen verspilling...
Een openbare chat mét toestemming van de personen aanwezig op dat moment. Bovendien is het de #fok chat.quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:54 schreef Sp4wN het volgende:
Chatlogs mogen niet gekopieeert worden!!
Wel als er toestemming gegeven is...quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:54 schreef Sp4wN het volgende:
Chatlogs mogen niet gekopieeert worden!!
Goed punt...quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het begrip huwelijk is onzinnig.
ook daarover zijn de meningen verdeeldquote:Op maandag 9 augustus 2004 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het begrip huwelijk is onzinnig.
Het werd dus gelijk een scheiding ?quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:56 schreef Stranger het volgende:
Ik ben een keer niet op komen dagen op mijn eigen irc-bruiloft.
Scheiden terwijl je nog niet eens getrouwd bentquote:Op maandag 9 augustus 2004 13:59 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Het werd dus gelijk een scheiding ?
Schaam je!!!quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:56 schreef Stranger het volgende:
Ik ben een keer niet op komen dagen op mijn eigen irc-bruiloft.
Ik heb uiteindelijk gefaket dat ik die dag opgenomen werd in een psychologische instelling, alwaar ik 2 maanden moest verblijven, en ben inderdaad 2 maanden niet op die chat geweest.quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:59 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Het werd dus gelijk een scheiding ?
Metquote:Op maandag 9 augustus 2004 14:01 schreef MutZ het volgende:
[..]
Schaam je!!!
Met wie was het trouwens??
Misschien zelfs wel een eigen kanaal.quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:03 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Als ik elke keer een topic kon/mocht openen over irc-gebeurtenissen dan zou ik een eigen forum krijgen.
Droom jij maar verder knul.quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Misschien zelfs wel een eigen kanaal..
En krijg jij eindelijk je emailadresquote:Op maandag 9 augustus 2004 14:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Misschien zelfs wel een eigen kanaal..
Na die "grap" laatst met Inso hoef ik niet eens meer bij die c:rew.quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:12 schreef Dirkh het volgende:
En krijg jij eindelijk je emailadres
Maar dat komt omdat #onz een regelrechte orgie van overspeligen is.quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:03 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Als ik elke keer een topic kon/mocht openen over irc-gebeurtenissen dan zou ik een eigen forum krijgen.
Grap en Inso in een zin.quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Na die "grap" laatst met Inso hoef ik niet eens meer bij die c:rew..
Neucken?quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat #onz een regelrechte orgie van overspeligen is.
Is niet altijd zo leuk als het lijkt.quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat #onz een regelrechte orgie van overspeligen is.
Mits tietenquote:Op maandag 9 augustus 2004 14:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Neucken?
Ja, he bah, dat geneuk ook altijd.quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:19 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Is niet altijd zo leuk als het lijkt.
quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, he bah, dat geneuk ook altijd.
Je slikt niet?quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:26 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tja naja we zijn #dig papa en Mamma dat wel.quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:41 schreef devzero het volgende:
Marty was toch in ondertrouw met Troel? Of mag die de webcam vasthouden bij de huwelijksnacht![]()
* wimmel_1 gaat ff webserver in elkaar klussen met een dialer erop en vervolgens camsessie streamen ....... GELD,GELD, GELD ... Pecunia, Dinero...Money......quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:41 schreef devzero het volgende:
Marty was toch in ondertrouw met Troel? Of mag die de webcam vasthouden bij de huwelijksnacht![]()
Ik vond het jammer dat je er niet wasquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:24 schreef LWaS het volgende:
gefeliciteerd
you can't have everythingquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:27 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ik vond het jammer dat je er niet was
Jammerquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:15 schreef LWaS het volgende:
[..]
you can't have everything
Wat was er nou weer mis met de taart danquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:00 schreef devzero het volgende:
nou ja, de taart was toch niet lekker en het bruidspaar was niet aanwezig
Die was op de andere feest locatie, wie gaat er nou een huwelijksfeest op 5 verschillende plaatsen houdenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:02 schreef Marty26 het volgende:
Wat was er nou weer mis met de taart dan![]()
quote:En tja als je net getrouwd ben heb je wel wat beters te doen
Ja sommige dingen moet je prive halenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Die was op de andere feest locatie, wie gaat er nou een huwelijksfeest op 5 verschillende plaatsen houden
[..]
Nou wimmel en ik hebben uren naar de webcam gekeken maar er gebeurde geen zak![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:04 schreef LWaS het volgende:
was de sex goed?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |