Afgezien van het feit dat je aanbod nogal obscuur klinkt zo zonder contactinformatie...quote:Op maandag 14 november 2005 03:12 schreef Blackheart het volgende:
MissyMyrjam, mij vriendin en ik zijn freelancers als het op kledij en speeltjes aankomt. Ik ga niet zeggen dat we veel ervaring hebben.Maar we zijn wel entousiast en maken spul op wens.
Oh, dit geld voor alle anderen ook.

Ik kende die site nog niet, maar heb 'm gister even uitgeplozen, staat veel op zeg! Alleen een beetje jammer van de namen van sommige speeltjes, zoals de 'liefdes-grot' en de 'Blimpy' (voorbinddildo). Zeg schat zal ik Blimpy er eens bijpakken?quote:Op maandag 14 november 2005 11:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als ik iets wil hebben, check ik gewoon een stuk of tig sites en kijk ik welke site het betreffende product het goedkoopst heeft. Ik vind Mince trouwens een fantastische site.

Dat is/was toch ook een adverteerder op Fok?quote:Op maandag 14 november 2005 13:06 schreef jorjor het volgende:
Ik bestel meestal bij www.x-toys.nl.
deze online erotiekshop verkoopt veel erotische producten die je bij andere shop niet kan vinden, en de service is er ook prima!
Echt een aanrader!![]()

http://www.eroticglass.nl/mediacenter/ ziet er ook wel leuk uit, maar ze hebben natuurlijk wel maar 1soort productquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mail and Female vind ik inderdaad ook een tof bedrijf. Die recensies zijn handig.

ik vind latex/rubber/lak kleding altijd vreeeeselijk leuk, maar ook vreselijk duurquote:Op maandag 14 november 2005 03:12 schreef Blackheart het volgende:
MissyMyrjam, mij vriendin en ik zijn freelancers als het op kledij en speeltjes aankomt. Ik ga niet zeggen dat we veel ervaring hebben.Maar we zijn wel entousiast en maken spul op wens.
Oh, dit geld voor alle anderen ook.

Huh? Misschien moet je eens naar een goeie winkel.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vind latex/rubber/lak kleding altijd vreeeeselijk leuk, maar ook vreselijk duur
en het is vaak toch wel alleen verkrijgbaar in hele kleine maatjes

]leuke sitequote:Op zondag 20 november 2005 19:27 schreef SuperJERK het volgende:
Jullie vergeten de beste winkel met prijsgarantie!
http://www.eroware.nl
Levert super snel!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |