quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:08 schreef BobRooney het volgende:
nog steeds niets op die kut site
was het nog gezellig in amsterdam zaterdag?quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:08 schreef STFU het volgende:
Ik als geëerd lid, ben trots om aan deze operatie te mogen deelnemen.
Welkom Bob,quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:08 schreef BobRooney het volgende:
nog steeds niets op die kut site
klinkt eik wel als een Novell certificeringquote:Op maandag 9 augustus 2004 13:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
WTF is de NTCE?
Oe! Dat klinkt spannendquote:Op maandag 9 augustus 2004 13:10 schreef DeSlager het volgende:
NTCE=NEDERLANDS TERREUR COMMANDO EENHEID
dat weten we tochquote:Op maandag 9 augustus 2004 13:10 schreef DeSlager het volgende:
NTCE=NEDERLANDS TERREUR COMMANDO EENHEID
Alles staat al op papier!quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:11 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Oe! Dat klinkt spannend
Maar doen jullie ook echt iets, of roepen jullie alleen maar dat jullie de wereld over gaan nemen?
Dat is dan mooi.quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:11 schreef BobRooney het volgende:
[..]
dat weten we toch![]()
ik wil je er graag op attenderen dat wij GEEN nazi-clubje zijn.quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:18 schreef Megumi het volgende:
Zal wel een soort neo nazi clubje zijn.
Ik zie alleen maar slotjes.quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:20 schreef DeSlager het volgende:
zoek maar op ntce op fok en je zal zien dat er al meerdere malen over gesproken is
Zie het eerder als anarchisten!quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Terroristen zijn het!
Wanneer de tijd rijp is!quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar slotjes.
Wanneer komt op deze een slotje?
![]()
Dat is in dit geval zo ongeveer hetzelfde.quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:25 schreef STFU het volgende:
[..]
Zie het eerder als anarchisten!
mee eens.quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is in dit geval zo ongeveer hetzelfde.
Vetquote:Op maandag 9 augustus 2004 13:31 schreef DeSlager het volgende:
maar binnenkort kennen jullie de ntce allemaal
quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:33 schreef DeSlager het volgende:
we vereeren de satan wel
Wat een bikkelquote:
Welnee, dat is het motto van de AIVD. Vandaar de drie zalmen in het logo.quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:31 schreef STFU het volgende:
[..]
mee eens.
De verklaring van NTCE, in dierentaal:
De NTCE is als een zalm die zich tegen de stroming doet verzetten, een feitelijke vorm van anarchisme.
Dan val ik af, ik ben ongeschikt als bloeddonor.quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:44 schreef STFU het volgende:
ook niet onbelangrijk om te weten:
De recrutant moet in staat zijn eventueel organen en bloed af te staan, ivm mogelijke slachtoffers in de strijd tegen de wereld.
Zodat deze op zeer korte termijn (onder toediening van 'speed & heroïne') weer voluit kan strijden.
Wij jou ook!quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:43 schreef Maximus.Proximus het volgende:
[..]
Welnee, dat is het motto van de AIVD. Vandaar de drie zalmen in het logo.![]()
Hmm, lekker trouwens zalm. Ik lust ze rauw![]()
je kan toch een long of een nier missen?quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan val ik af, ik ben ongeschikt als bloeddonor.
Nee, die heb ik nog hard nodig de rest van mijn leven.quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:46 schreef STFU het volgende:
[..]
je kan toch een long of een nier missen?
je bent geen echte dienaarquote:Op maandag 9 augustus 2004 13:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, die heb ik nog hard nodig de rest van mijn leven.
Ik dien mezelfquote:Op maandag 9 augustus 2004 13:48 schreef DeSlager het volgende:
[..]
je bent geen echte dienaar
Het zal je niet tegenvallen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:49 schreef engessa het volgende:
Ik heb me aangemeld. We zullen zien.
quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik dien mezelf.
Confronteer mij met mijn spelfouten in dit topic!!quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:56 schreef engessa het volgende:
Jullie hebben wel behoorlijk wat fantasie en een gebrek aan taalkunde. Wat een spel- en tikfouten...
als er maar geen internet is, zodat ze die verslagen hier niet kunnen postenquote:Op maandag 9 augustus 2004 13:56 schreef Sharkdoggie het volgende:
Kunnen jullie niet gewoon ff naar Soedan ofzo?
Dit is inderdaad een aktiepunt in onze agenda, momenteel eerst recruten werven om dan tot de Soedan-operatie te doen overgaan.quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:56 schreef Sharkdoggie het volgende:
Kunnen jullie niet gewoon ff naar Soedan ofzo?
Hehehe, een organisatie van anarchisten, jullie zien zelf zeker niet in dat dat nergens op slaat ?quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:31 schreef STFU het volgende:
[..]
mee eens.
De verklaring van NTCE, in dierentaal:
De NTCE is als een zalm die zich tegen de stroming doet verzetten, een feitelijke vorm van anarchisme.
Ik ben zo benieuwd naar de argumentatie die jou heeft doen besluiten dat bericht te doen aanmaken.quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:06 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Hehehe, een organisatie van anarchisten, jullie zien zelf zeker niet in dat dat nergens op slaat ?
quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:08 schreef STFU het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd naar de argumentatie die jou heeft doen besluiten dat bericht te doen aanmaken.
so tell me... why?
Check die nieuwsberichten eens zou ik zeggen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:57 schreef STFU het volgende:
[..]
Confronteer mij met mijn spelfouten in dit topic!!
Een anarchist wil zo min mogelijk organisatie, om jezelf dan te organiseren is dan een beetje counter-productive he.quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:08 schreef STFU het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd naar de argumentatie die jou heeft doen besluiten dat bericht te doen aanmaken.
so tell me... why?
mee eens!quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:25 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Een anarchist wil zo min mogelijk organisatie, om jezelf dan te organiseren is dan een beetje counter-productive he.
Dat is een bout spel.quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:15 schreef DeSlager het volgende:
we spelen alleen battlefield 1942
Niet doen joh, lijkt het net alsof je heel veel leden hebtquote:Op maandag 9 augustus 2004 14:47 schreef STFU het volgende:
Ik heb eens de DB geraadpleegd, en het bleek dat er nogal veel kinderen onze website hadden bezocht en zich hadden aangemeld, voor diegene die weten wat ik bedoel zal de aanmelding teniet worden gedaan.
overige aanmeldingen zullen op korte termijn een bericht + uitnodiging ontvangen.
Eventuele reiskosten kunnen/mogen worden gedeclareerd bij de NTCE.
Dat zeg ik, self-defeating, het hoogste wat je kan bereiken is dat je de ene organisatie met de andere vervangt, zonde van de moeite.quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:39 schreef STFU het volgende:
mee eens!
maar... om een plan correct te kunnen uitvoeren is er wel enigzins organisatie noodzakelijk.
Wij hebben meer leden dan dat jij haren op je hoofd hebt!quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:51 schreef Japppo het volgende:
[..]
Niet doen joh, lijkt het net alsof je heel veel leden hebt![]()
Zelfs me Opa heeft meer dan 182 haren op z'n hoofd.quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:54 schreef STFU het volgende:
[..]
Wij hebben meer leden dan dat jij haren op je hoofd hebt!
Ik weet het, maar nu doen ze weer serieus, gebruik de search even en je ziet het dat ze aan de eind van de topic met Heerder van NTCE hebben toegegven dat dit een grap was.quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:45 schreef Dementor het volgende:
Niet alleen je avatar is irritant maar ook je postgedrag.
Wat is jullie bedrijfsmissie? Ondernemingsplan aanwezig? Ik wil er misschien wel geld insteken!quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:51 schreef STFU het volgende:
[..]
Het zal je niet tegenvallen.
De NTCE verplicht niemand tot iets, alles is op vrijwillige basis.
Een bedrijf is commercieel, wat tegenstrijdig is met de NTCE. we zijn een organisatie.quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:27 schreef Xternal het volgende:
[..]
Wat is jullie bedrijfsmissie? Ondernemingsplan aanwezig? Ik wil er misschien wel geld insteken!
Waarom?quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:15 schreef STFU het volgende:
mondje dicht Operator82!
En wat gaan jullie doen met die wapens?quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:30 schreef STFU het volgende:
[..]
Een bedrijf is commercieel, wat tegenstrijdig is met de NTCE. we zijn een organisatie.
Momenteel wordt het wapentuig gekocht in de oostbloklanden, waaronder polen en voornamelijk rusland.
Verkenners krijgen het wapen: kalashnikow
De overige krijgen kalashnikov's (AK47)
Sluipschutters: Dragunov (SVD).
De wapens met haar technieken zijn enigzins achterhaald maar pasten binnen het budget.
zie eerdere reacties in dit topic.quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:34 schreef Xternal het volgende:
[..]
En wat gaan jullie doen met die wapens?
Omdat je een topic vervuiler bent.quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:32 schreef operator82 het volgende:
[..]
Waarom?
Mocht ik niet verklappen dat dit grap van jullie weer herhaald wordt?
Goh.
Sorry, ik zal het niet meer verklappen. :')
Dat vind ik 'te triest voor woorden, ons verlagen tot infantiele kutnerds met extra chromosoom die de reacties over ntce iin dit topic lezen "Goh" "Wauw" "Geweldig", waarna ze zonder hulpmiddelen eindelijk een harde hebben en God's zaad rijkelijk vloeit over hun toetsenbord.quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oeh! Ik heb een goed idee! We richten een anti-ntce-leger op! Wie doet er mee?
Dus?quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:37 schreef STFU het volgende:
[..]
Omdat je een topic vervuiler bent.
1 reactie is genoeg, maar jij besmeurt dit topic met allerlei onzinnige berichtgevingen die irrelevant cq niet relateren aan het onderwerp waartoe dit topic is geopend.
?quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:50 schreef STFU het volgende:
ik heb nooit gezegd dat je onze grap heb laten mislukken! je verzint het zelf!
Is het een grap dan?
Dragunovquote:Op maandag 9 augustus 2004 17:30 schreef STFU het volgende:
[..]
Een bedrijf is commercieel, wat tegenstrijdig is met de NTCE. we zijn een organisatie.
Momenteel wordt het wapentuig gekocht in de oostbloklanden, waaronder polen en voornamelijk rusland.
Verkenners krijgen het wapen: kalashnikow
De overige krijgen kalashnikov's (AK47)
Sluipschutters: Dragunov (SVD).
De wapens met haar technieken zijn enigzins achterhaald maar pasten binnen het budget.
Nee, je kan het daaruit niet afleiden!quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:09 schreef operator82 het volgende:
[..]
?
Kan ik hieruit afleiden dat je dus een kloon van Heerder bent? Want hij heeft datgene immers gezegd.
je krijgt zsm een faq-list en procedure voor de W&S toegemailed.quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:34 schreef LangeJan het volgende:
Ik heb mij ook aangemeld!
When do i get to kill people!!
Je spreekt jezelf tegen, kutkneus.quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:51 schreef STFU het volgende:
[..]
Nee, je kan het daaruit niet afleiden!
mee eens... remminton 700 ziet er ook wel geil uit:quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:01 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
Dragunov
Lijkt me toch een remmington 700 of een Sako TRG22 beter, goedkoper, lichter, mogelijk accurater te maken met minder kosten, onderhoudsarm, goedkope ammo etc etc.
Enne, die AK is leuk, weet jij er eentje te regelen uit polen?
geheel legaal bedoel ik dan hé?
eentje, geen 6.
Vanwege het feit dat?quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:55 schreef operator82 het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen, kutkneus.
en ook nog trompettisten, voor wanneer we in de aanval gaan!quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:42 schreef DeSlager het volgende:
we zoeken nog een componist voor het ntce lied
we zoeken ook nog vaandel dragers voor de verschillende onderdelen, PRACHTIGquote:Op maandag 9 augustus 2004 21:57 schreef STFU het volgende:
Tevens zoeken we ook nog trommelaars, die dienen te fungeren als zodanig afleidings mechanisme.
In theorie: Een schitterende baan voor de muziek liefhebbende soldaat.
In praktijk: Overlevingskans (13%).
Enfin... een ware uitdaging!
we zoeken meer in het type RAMBOquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:00 schreef buysman het volgende:
mischien wil kindercarden cop wel ?
kanonnenvoer hebben we ook nodig, dat lijkt me wel wat voor jouwquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:02 schreef buysman het volgende:
hmmm hebben we niet, sorry
Wellicht een funktie als bavianentrainer?quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:03 schreef DeSlager het volgende:
[..]
kanonnenvoer hebben we ook nodig, dat lijkt me wel wat voor jouw
Van jouw botten en beenderen maken we speren voor de bavianen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:05 schreef buysman het volgende:
mn botten zijn ms wel bruikbaar ja, ik ga er over denken!
Hallo. Ik kan jullie misschien helpen. Mijn tante werkt in een lab en heeft de beschikking over verschillende virussen waarmee we de bavianen kunnen laten muteren. Ook heb ik een neef die kerntechnologie bestudeert, misschien handig voor ballistische raketten met kernkop?quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:10 schreef STFU het volgende:
[..]
Wellicht een funktie als bavianentrainer?
KORT NIEUWSBERICHT:
De NTCE is bezig met het trainen en africhten van zelfgekweekte bloeddorstige bavianen.
De bedoeling is dan ook om deze bavianen geestelijk als lichemalijk te doen voorbereiden op een aanval.
Deze bavianen werken grotendeels zonder humaan toegevoegde hulpmiddelen (wapens) en gebruiken het dierlijk instinct om hun prooi te doen verscheuren.
Deze bavianen (BAT-Baboons: afgeleid van bloedrinkende vleermuizen) zullen in grote getalen worden gedropt (lees: met parachute) in verscheidene grote steden, om zich daar te vergrijpen aan onschuldige menschen.
Zeg tegen je tante dat ze een gen moet kweken zodat de bavianen 4 ogen hebben en 2 bekken, zodat ze alles sneller kunnen zien en kunnen bijten!quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:41 schreef kofkof het volgende:
[..]
Hallo. Ik kan jullie misschien helpen. Mijn tante werkt in een lab en heeft de beschikking over verschillende virussen waarmee we de bavianen kunnen laten muteren. Ook heb ik een neef die kerntechnologie bestudeert, misschien handig voor ballistische raketten met kernkop?![]()
Op deze foto wou de NTCE proberen hoe dichtbij ze konden komen bij JP.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 09:10 schreef DeSlager het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |