quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
PROESTGijs,......... iedereen doet wat toch !
Ik hou alleen van RPG's en geef daar extra aandacht aan
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:28 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb hem sinds dinsdag.quote:Ik zit er nu een uur in , en het sfeertje vind ik iig heel cool. Beetje futuristisch daar hou ik wel van ipv dat medieval gedoe.
Ah daar ben ik nu aangekomen, maarja ik bedoelde meer het intergalactische aspect, dat je op meer planeten komt enzo, ipv zon dungeons&dragons setting, dus ja die 20 uur vermaak ik me welquote:Op donderdag 30 september 2004 21:12 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Heb hem sinds dinsdag.
Uh, dat wordt leuk dan de volgende 20 uurJe gaat namelijk naar een onderontwikkelde planeet.
Er zit geen FXII preview bij.
Erg hequote:Op maandag 4 oktober 2004 17:48 schreef peristilius het volgende:
Ik wil m ook
Waarom komt er toch zo veel uit
quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:32 schreef Ker_Plunk het volgende:
http://www.lerpg.com/wallpapers/starocean3/1.jpg
Playquote:Op maandag 4 oktober 2004 23:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hopelijk krijg ik hem volgende week. Bij play besteld
En jij ?
quote:Op maandag 4 oktober 2004 23:17 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Play
Serieus ? Wat stoer zeg !quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:06 schreef Tain het volgende:
2 uur gespeeld vandaag en ik vind het spel nu al beter dan ToS voor de Gamecube en dat is al een ontzettend goed spel.
Omgevingen zijn echt onwijs mooi, lekker veel diepte. Bijv vanuit de plek waar je begint kan je uit het raam kijken en zie je een mooi strand, helder blauw water en bossen. Het enige wat mist is de humor van ToS. Het is ook een stuk serieuzer uitgewerkt en door de intro zit je al meteen helemaal in het verhaal.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 08:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Serieus ? Wat stoer zeg !
Serieus is belangrijk.... vind ToS heel cool maar ik neem het idd niet zo serieus. Zoek wat meer drama zeg maarquote:Op donderdag 7 oktober 2004 08:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Omgevingen zijn echt onwijs mooi, lekker veel diepte. Bijv vanuit de plek waar je begint kan je uit het raam kijken en zie je een mooi strand, helder blauw water en bossen. Het enige wat mist is de humor van ToS. Het is ook een stuk serieuzer uitgewerkt en door de intro zit je al meteen helemaal in het verhaal.
drama genoegquote:Op donderdag 7 oktober 2004 08:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Serieus is belangrijk.... vind ToS heel cool maar ik neem het idd niet zo serieus. Zoek wat meer drama zeg maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
nee koop maar een ps2quote:Op donderdag 7 oktober 2004 08:50 schreef Rahl het volgende:
Komt deze niet op de box/cube/PC ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |