Nooitquote:Op maandag 9 augustus 2004 11:46 schreef SailingAce het volgende:
Lijkt me ook erg cool
Wanneer komt ie op de BOX?
Even off-topic. Moet je Xenogears hebben gespeeld om Xenosaga te kunnen gamen?quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:10 schreef Chocobo het volgende:
Wat me erg aantrekt is dat het niet helemaal futuristisch is,... zoals Xenosaga bv... wat overigens een prachtige game is maar het leveldesign is vrij hetzelfde.
Nope er zijn wel referenties naar xenogears maar deze game speelt zich echt duizenden jaren voor xenogears uit en dr komt niks bij wat je niet zou kunnen snappen..quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Even off-topic. Moet je Xenogears hebben gespeeld om Xenosaga te kunnen gamen?
Jij ookquote:Op maandag 9 augustus 2004 12:57 schreef pebbje het volgende:
*kwijl* Nog even geduld hebben pebbje.........![]()
quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:27 schreef Newien het volgende:
[..]
Nope er zijn wel referenties naar xenogears maar deze game speelt zich echt duizenden jaren voor xenogears uit en dr komt niks bij wat je niet zou kunnen snappen..
Heh lastquote:Op maandag 9 augustus 2004 12:15 schreef Newien het volgende:
[..]
Nooitsquare/enix maaktnix voor xbox
Zeker wetenquote:Op maandag 9 augustus 2004 13:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij ook![]()
quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:36 schreef Chocobo het volgende:
Key features vers van de Ubisoft site
Key features
One of the most breathtaking games on ps2:
Magnificent and epic graphics and cut scenes in a sci-fi world
Real time 3d and 360° camera rotation
Fully polygonal anime characters
Fantastic battle sfx
No loading time
Anime style
An open ended plot
Many side quests and storyline twists & turns
Real-time dynamic battle system
No random fights or hidden enemies
up to 3 characters fighting together
characters can move on the battlefield
guts meter system : like a fighting game
10 playable characters with personal attributes
Variety of gameplay
4 costumes per characters
A two player battle mode & co-op mode
1p vs 2p
1p, 2p vs computer
1p vs 2p vs computer
Dolby 5.0 surround sound
Original sound track composed by Mr Sakubara
A famous video game japanese composer
already composed the music for Star Ocean : the second story
valkyrie profile
ik ga met spellen bijna geen gevechten uit de weg, maar nu weet je tenminste wat je kan verwachten en kan je je sterkste groep tegen dat bepaalde soort vijand neerzetten en ik vergat met FFX altijd te healen na een gevecht als dat nodig wasquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen random gevechten is leuk, omdat je nu (als je veel moet lopen) de gevechten uit de weg kunt gaan. Je moet echter wel opletten dat je genoeg vecht om sterker te worden.
Ik las op IGN dat je gevechten wel kunt opzoeken als je daarvoor kiest. Verder heb je een mini-game waarbij je 300 doelen gesteld krijg die je tijdens gevechten moet halen (zoveel combo’s achter elkaar, een bepaalde vijand in één keer doden, etc).quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen random gevechten is leuk, omdat je nu (als je veel moet lopen) de gevechten uit de weg kunt gaan. Je moet echter wel opletten dat je genoeg vecht om sterker te worden.
Al die opties en extra'squote:Op dinsdag 10 augustus 2004 07:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik las op IGN dat je gevechten wel kunt opzoeken als je daarvoor kiest. Verder heb je een mini-game waarbij je 300 doelen gesteld krijg die je tijdens gevechten moet halen (zoveel combo’s achter elkaar, een bepaalde vijand in één keer doden, etc).
Level-up hoeren als ik zijn dus ook tevreden te houden.
PROESTquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:40 schreef CaptainMiller het volgende:
Ik wil hierbij Chocobo bedanken voor zijn heerlijke steun aan GAM en al zijn inzet
Je heerst
Ow, SO3 lijkt me ook
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
PROESTGijs,......... iedereen doet wat toch !
Ik hou alleen van RPG's en geef daar extra aandacht aan
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:28 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb hem sinds dinsdag.quote:Ik zit er nu een uur in , en het sfeertje vind ik iig heel cool. Beetje futuristisch daar hou ik wel van ipv dat medieval gedoe.
Ah daar ben ik nu aangekomen, maarja ik bedoelde meer het intergalactische aspect, dat je op meer planeten komt enzo, ipv zon dungeons&dragons setting, dus ja die 20 uur vermaak ik me welquote:Op donderdag 30 september 2004 21:12 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Heb hem sinds dinsdag.
Uh, dat wordt leuk dan de volgende 20 uurJe gaat namelijk naar een onderontwikkelde planeet.
Er zit geen FXII preview bij.
Erg hequote:Op maandag 4 oktober 2004 17:48 schreef peristilius het volgende:
Ik wil m ook
Waarom komt er toch zo veel uit
quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:32 schreef Ker_Plunk het volgende:
http://www.lerpg.com/wallpapers/starocean3/1.jpg
Playquote:Op maandag 4 oktober 2004 23:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hopelijk krijg ik hem volgende week. Bij play besteld
En jij ?
quote:Op maandag 4 oktober 2004 23:17 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Play
Serieus ? Wat stoer zeg !quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:06 schreef Tain het volgende:
2 uur gespeeld vandaag en ik vind het spel nu al beter dan ToS voor de Gamecube en dat is al een ontzettend goed spel.
Omgevingen zijn echt onwijs mooi, lekker veel diepte. Bijv vanuit de plek waar je begint kan je uit het raam kijken en zie je een mooi strand, helder blauw water en bossen. Het enige wat mist is de humor van ToS. Het is ook een stuk serieuzer uitgewerkt en door de intro zit je al meteen helemaal in het verhaal.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 08:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Serieus ? Wat stoer zeg !
Serieus is belangrijk.... vind ToS heel cool maar ik neem het idd niet zo serieus. Zoek wat meer drama zeg maarquote:Op donderdag 7 oktober 2004 08:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Omgevingen zijn echt onwijs mooi, lekker veel diepte. Bijv vanuit de plek waar je begint kan je uit het raam kijken en zie je een mooi strand, helder blauw water en bossen. Het enige wat mist is de humor van ToS. Het is ook een stuk serieuzer uitgewerkt en door de intro zit je al meteen helemaal in het verhaal.
drama genoegquote:Op donderdag 7 oktober 2004 08:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Serieus is belangrijk.... vind ToS heel cool maar ik neem het idd niet zo serieus. Zoek wat meer drama zeg maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
nee koop maar een ps2quote:Op donderdag 7 oktober 2004 08:50 schreef Rahl het volgende:
Komt deze niet op de box/cube/PC ?
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 08:47 schreef Tain het volgende:
[..]
drama genoegIk lees hem nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
verklap niet zoveel hoor, maarquote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik lees hem niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sold my Soul to Sony
Goed nieuws !quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:10 schreef pebbje het volgende:
Ben nu iets verder in het spel en het is werkelijk PRACHTIG gemaakt. Alleen vind ik soms de filmpjes wat lang duren met een heleboel geblaat terwijl ze niet veel info geven. Laat mij maar lekker knokken met nieuwe monsters
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:03 schreef Jebus het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sold my Soul to Sony
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |