Maar komt het dan door jouw vriend Bouma, Lee of Lucius dat PSV al zo lang en zo weinig goals tegenkriigt?quote:Op woensdag 24 november 2004 16:25 schreef methodmich het volgende:
Vind jij één van beiden al overtuigend dan? Pas als Alex eens een keer tegen een fatsoenlijke spits een redelijke wedstrijd speelt, wil ik er misschien over nadenken dat hij meer kan dan een beetje ballen in het wilde weg jagen en wat beuken tegen HCE-spitsjes. En Gomes is ook nog nimmer serieus getest he.
quote:Hij is goed he, onze kiep.
Zou ik erg jammer vinden, maar ik had al eerder opgemerkt dat Brazilianen bij PSV er voor de verkoop zijn. Gentenaar zou ik ook graag zien komenquote:Op donderdag 16 december 2004 15:54 schreef cultheld het volgende:
Ik bedenk me opeens, stel dat rijke Corinthians wil veel geld geven voor Gomes (laten we zeggen 8 miljoen euro). Dan moet PSV dat gewoon doen en Gentenaar transfervrij overnemen
Gomes is wel sympathiek ja, maar daar gaat 't niet om. Ooit meldt een grote club zich toch wel en nu is het ideale moment om te 'dealen'. Want Gentenaar is een hele goede keeper en als je die gratis kunt overnemen en voor Gomes een heleboel geld kunt vangen, dan ben je toch gek als je dat niet doet?quote:Op donderdag 16 december 2004 15:58 schreef okee6 het volgende:
[..]
Zou ik erg jammer vinden, maar ik had al eerder opgemerkt dat Brazilianen bij PSV er voor de verkoop zijn. Gentenaar zou ik ook graag zien komen
En daar komt nog bij dat Gentenaar beter is dan Gomes.quote:Op donderdag 16 december 2004 15:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gomes is wel sympathiek ja, maar daar gaat 't niet om. Ooit meldt een grote club zich toch wel en nu is het ideale moment om te 'dealen'. Want Gentenaar is een hele goede keeper en als je die gratis kunt overnemen en voor Gomes een heleboel geld kunt vangen, dan ben je toch gek als je dat niet doet?
Ik vind Gentenaar de beste keeper van de HCE.quote:Op donderdag 16 december 2004 16:20 schreef aldostuta het volgende:
[..]
En daar komt nog bij dat Gentenaar beter is dan Gomes.
Maar niet minder dan Gomesquote:Op donderdag 16 december 2004 16:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gentenaar is de meest overschatte keeper van de HCE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |