Kan jij Hiddink vertellen dat communicatie bij verdedigers belangrijker isquote:Op zondag 29 augustus 2004 16:21 schreef methodmich het volgende:
Zoetebier kan niks aan die NAC-goals doen. Slot werd zo vrij gelaten door de goede organisator Alex.
quote:Op maandag 30 augustus 2004 17:02 schreef methodmich het volgende:
Van Dijk is niet veel slechter dan Gomes hoor.
quote:Op maandag 30 augustus 2004 17:02 schreef methodmich het volgende:
Van Dijk is niet veel slechter dan Gomes hoor.
Je hebt nu nog gelegenheid deze uitspraken terug te nemen. Zo niet, dan ben je geen Frederikstad award waardquote:Op maandag 30 augustus 2004 17:38 schreef methodmich het volgende:
Die ene wedstrijd?
In competitieverband jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:11 schreef methodmich het volgende:
http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40054/sc=a6eab0
Rob van Dijk keepte één wedstrijd voor PSV.
Nee, alles gaat over CL voetbal. En Zoetebier reicht nicht, dat ist einfach ja klar !quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:17 schreef methodmich het volgende:
Daar gaat het ook om natuurlijk.
Nope, maar ook tijdens de oefenwedstrijden die hij gespeeld heeft, ging hij een aantal malen opzichtig de fout in. In Turkije tegen Besiktas was het zo dramatisch dat Coe toen zelfs een helft extra mocht keepenquote:Op woensdag 1 september 2004 15:21 schreef methodmich het volgende:
Nou, ik kan me toch echt niet herinneren dat Van Dijk een CL-duel heeft gekeept vorig seizoen?
Volgens mij ook nog een bekerduel, maar daar ben ik niet geheel zeker van. Hij was iig te matig om een contractverlenging te krijgen en Zoetebier als 2e keeper achter Gomes is een stuk zekerder iig.quote:Op woensdag 1 september 2004 15:38 schreef methodmich het volgende:
Okee, maar meer dan 1 competitieduel heeft ie dus niet gekeept.
Geloof me, als er statiegeld op hem had gezeten hadden ze hem nog voor die ene wedstrijd teruggebrachtquote:Op woensdag 1 september 2004 15:38 schreef methodmich het volgende:
Okee, maar meer dan 1 competitieduel heeft ie dus niet gekeept.
Van Dijk had nog een contract voor een jaar, maar hij was zo slecht dat ie gratis weg mocht.. erg jammerquote:Op woensdag 1 september 2004 15:43 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Volgens mij ook nog een bekerduel, maar daar ben ik niet geheel zeker van. Hij was iig te matig om een contractverlenging te krijgen en Zoetebier als 2e keeper achter Gomes is een stuk zekerder iig.
Want Gomes komt terug tussen de palen, dat heeft Hiddink al laten doorschemeren. Mocht Zoetebier hierdoor extra geprikkeld raken en uiteindelijk toch een superkeeper blijken heb ik trouwens ook vrede mee natuurlijk.
We zijn er iig op vooruitgegaan en dat is het belangrijkste
Dat durf ik niet helemaal met zekerheid te zeggen, maar Sportweek is een goede mogelijkheid. Het interview in dit topic laat het ook zien. Hij heeft er vrede mee en moet even winnen en daarna zal hij eerste keeper zijn. Eerst wat leren over het Europese voetbal van Hiele en Zoetebier en dan punten pakkenquote:Op woensdag 1 september 2004 23:39 schreef Djekko het volgende:
Waar heb je dat gehoord/gelezen van dat Gomes weer eerste keeper wordt..?
Inderdaad, Gisteren keepte hij een goede wedstrijd. Zaten een paar zeer goede reddingen tussen.quote:Op zaterdag 25 september 2004 22:37 schreef okee6 het volgende:
En hij wordt elke week beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |