Lulkoek. Alex verandert die bal van heel dicht bij van richting. Bij die eerste goal was hij daarom zo goed als kansloos.quote:Op donderdag 7 april 2005 10:35 schreef aldostuta het volgende:
Die redding compenseert die eerste goal die hij had moeten pakken.
Hij maakte de beweging naar de goede hoek; als hij die goed voort zou zetten, had hij die bal gewoon gepakt....quote:Op donderdag 7 april 2005 10:37 schreef DIJK het volgende:
[..]
Lulkoek. Alex verandert die bal van heel dicht bij van richting. Bij die eerste goal was hij daarom zo goed als kansloos.
Wij hebben inderdaad niet zo'n keeper als Gomes, alle drie keepers bij ons zijn beterquote:Op donderdag 7 april 2005 11:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Jullie zijn gewoon allemaal jaloers omdat jullie niet zo'n keeper hebben zoals Gomes
quote:Op donderdag 7 april 2005 12:31 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Wij hebben inderdaad niet zo'n keeper als Gomes, alle drie keepers bij ons zijn beter
[..]
Wij hebben inderdaad niet zo'n keeper als Gomes, alle drie keepers bij ons zijn beter
Vandaar ook al die tegen doelpuntenquote:Op donderdag 7 april 2005 12:31 schreef aldostuta het volgende:
[..]
[..]
Allemaal blunders van de keerpers jaquote:Op donderdag 7 april 2005 14:56 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Vandaar ook al die tegen doelpunten![]()
Daar heb je 100 % gelijk in!quote:Op woensdag 6 april 2005 21:27 schreef okee6 het volgende:
De vrij zwak spelende Alex en Ooijer zijn gister door Gomes ontzien
Waterreus en corners, PSV kan wel tegen een stootje wat dat betreft! Gomes heeft het meevoetballen snel opgepikt. Iemand die altijd een bal over de achterlijn mocht laten gaan, kan nu redelijk mee voor Nederlandse begrippen. In de competitie pas tweemaal een bal echt in de voeten geschoven van de aanvallende partij, waarvan een keer met foute afloop. Wel bij een score dat het er niet toe deed overigens.quote:Op donderdag 7 april 2005 10:35 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Die redding compenseert die eerste goal die hij had moeten pakken.
En ik zie niets in jou post ztaan over hoge ballen en terugspeelballen.... Toeval?
In de HCE komt hij niet of nauwelijks onder druk. Dan doet elke middelmatige keeper het goed. Een goede keeper maakt geen fouten onder druk, en bij Gomes gebeurt dat wel.quote:Op donderdag 7 april 2005 19:41 schreef okee6 het volgende:
[..]
Waterreus en corners, PSV kan wel tegen een stootje wat dat betreft! Gomes heeft het meevoetballen snel opgepikt. Iemand die altijd een bal over de achterlijn mocht laten gaan, kan nu redelijk mee voor Nederlandse begrippen. In de competitie pas tweemaal een bal echt in de voeten geschoven van de aanvallende partij, waarvan een keer met foute afloop. Wel bij een score dat het er niet toe deed overigens.
Hij zal ongetwijfeld wel eens een hoge bal pakken. Maar ik zie hem er heel vaak onder door gaan en nog veel vaker onverklaarbaar lossen. Daar is geen excuus voor (als je verdedigers fout staan moet je zo beter neer zetten of blijven staan of die bal gewoon wegrossen). Dat dat tot op heden nog niet is afgestreft, is meer geluk dan wijsheid....quote:En wat betreft hoge ballen; als Ooijer zich verkeerd opstelt en Alex niet thuis geeft, dan staat er altijd wel een luchtmacht waar een keeper het eens tegen aflegt. Eergister pakte hij de vrije kopbal wel degelijk en bokste hij ook een bal prima op de borst van Lee, om maar wat voorbeelden op te rakelen. En dan was het nog niet eens zijn beste wedstrijd
Meneer heeft de wedstrijd tegen Lyon gezien, ziet Gomes inderdaad onverklaarbaar 2/3 keer een bal lossen om vervolgens meteen weer op te pakken en het wordt meteen weer verpakt als 'veel vaker'. Gomes is op hoge ballen juist heel zeker. Vrijwel altijd klemvast en een enkele keer stompt ie. Dus ga niet aan de hand van die ene wedstrijd die je in zijn geheel ziet conclusies trekken.quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:41 schreef aldostuta het volgende:
[..]
In de HCE komt hij niet of nauwelijks onder druk. Dan doet elke middelmatige keeper het goed. Een goede keeper maakt geen fouten onder druk, en bij Gomes gebeurt dat wel.
[..]
Hij zal ongetwijfeld wel eens een hoge bal pakken. Maar ik zie hem er heel vaak onder door gaan en nog veel vaker onverklaarbaar lossen. Daar is geen excuus voor (als je verdedigers fout staan moet je zo beter neer zetten of blijven staan of die bal gewoon wegrossen). Dat dat tot op heden nog niet is afgestreft, is meer geluk dan wijsheid....
Was het maar 1 wedstrijd........quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:56 schreef Bobu het volgende:
[..]
Meneer heeft de wedstrijd tegen Lyon gezien, ziet Gomes inderdaad onverklaarbaar 2/3 keer een bal lossen om vervolgens meteen weer op te pakken en het wordt meteen weer verpakt als 'veel vaker'. Gomes is op hoge ballen juist heel zeker. Vrijwel altijd klemvast en een enkele keer stompt ie. Dus ga niet aan de hand van die ene wedstrijd die je in zijn geheel ziet conclusies trekken.
Keepers letten per definitie scherper op keepers dan op spelers. Dus de acties van een keeper vallen mij meer op dan van een willekeurige veldspeler. Als hij elke bal goed zou pakken en dan tegen Lyon zijn eerste zou laten vallen zou het mij opvallen, maar zou ik nooit kunnen beweren dat hij een maitge keeper is. Dus dat lijkt mij ook geen sterk punt.quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:57 schreef ASSpirine het volgende:
Het valt je gewoon op dat hij vaak onder de bal doorgaat omdat het niet iets gebruikelijks is.
Dan lijkt het veel.
Maar eerlijk is eerlijk, dinsdag was er teveel van zoiets...
Als ie de volgende wedstrijd weer voor PSV wint, mag ie nog tijdens de wedstrijd aan de lat kopje gaan duikelenquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:33 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Jullie rekenen het hem nu nog niet aan omdat er nog geen scahde uit gekomen is. Dat komt nog wel.
Waterreusquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:16 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik vind Gomes een kutkeeper. Ik wil Waterreus terug, die kon alles en was ook een echte sfeermaker. Gomes is een sul, weg ermee.
Inderdaad, wat kan mij het schelen of hij wel eens rare acties heeft. Tot nu toe is het slechts een keer fout gegaan.quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:04 schreef methodmich het volgende:
Zo lang hij veel tegenhoudt is er geen enkele reden hem te bekritiseren, al doet ie soms rare dingen. Dat brengt juist de schwung erin.
Kan me nog een wedstrijd tegen Newcastle herrineren andersquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:25 schreef Djekko het volgende:
[..]
WaterreusDie pakt tenminste echt goed hoge ballen itt Gomes. Gomes is eigenlijk gewoon middelmaat, vergeleken bij Reus.
Beste wedstrijd van Reus in jaren. Jammer dat de rest het moest verpesten.quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:27 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Kan me nog een wedstrijd tegen Newcastle herrineren anders
En maakt de verdedigers onzeker.quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:04 schreef methodmich het volgende:
Zo lang hij veel tegenhoudt is er geen enkele reden hem te bekritiseren, al doet ie soms rare dingen. Dat brengt juist de schwung erin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |