Volgens mij was het een aangepaste naar 11 november, als ik me niet vergis had Gimeone2 daarvoor gezorgdquote:Op zondag 8 augustus 2004 23:46 schreef pkwarts het volgende:
jeeej! maar heeft iemand nou al uitgerekend naar welke datum die teller aftelt?
11 nov. (heb het uitgerekend)quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:46 schreef pkwarts het volgende:
jeeej! maar heeft iemand nou al uitgerekend naar welke datum die teller aftelt?
Inderdaad, meesterlijke headphonesquote:Op maandag 9 augustus 2004 01:29 schreef Sharkdoggie het volgende:
Hiermee zou ik Halo 2 willen spelen:
[afbeelding]
![]()
Dat zou splitscreen ook een stuk aangenamer maken.quote:Op maandag 9 augustus 2004 01:32 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Inderdaad, meesterlijke headphones
En dan als scherm:
[afbeelding]
Idd, zelfs in vieren zou het nog groter zijn dan mijn tv, en die is nog behoorlijk grootquote:Op maandag 9 augustus 2004 01:34 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dat zou splitscreen ook een stuk aangenamer maken.
het viel me op omdat laatst iemand vroeg hoe lang het nog duurde en ik toen aan die teller zag dat het 94 dagen en nog wat duurde. en gisteren duurde het nog steeds 94 dagen en nog watquote:Op maandag 9 augustus 2004 01:05 schreef twi het volgende:
pkwarts, sneaky bastard bij wie ook alles opvalt.
Hij stond eerst op 92 dagen, toen ineens op 94 dagen. Moet jij zeggen wat je denkt dat ik tot mijn schaamte vanmiddag heb veranderd?
slecht hoorquote:Zou jij toevallig voor mij nog zo'n phpscriptje kunnen maken zoals je voor de topbanner van het xbox topic hebt?
Hier gaat het alleen niet om een titelplaatje, maar een countdown plaatje. Het moet aftellen naar 11 november (europese release halo 2)
Ok weten we dat ook weer als je vragen hebt over de game dan beantwoord ik ze nietquote:Op maandag 9 augustus 2004 11:33 schreef Gimeone2 het volgende:
foutje baas moet kunnen.
*leest even in deel 2......nee ik ga denk ik niet de boeken halen ginag
Brotha why would u want to playahate on me [foute bling bling smiley]quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:00 schreef Gimeone2 het volgende:
DE HAAT! :|
Oh Nigga.....dont be such a Playa hatR.....youi know I get down wit my boys so I dont curr.....move ya ass over thurr cause. girl......you ass just swallowing in that thong. ( bling blingt back )quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:02 schreef GinaG het volgende:
[..]
Brotha why would u want to playahate on me [foute bling bling smiley]
Je offert een unieke extra en vooral heerlijke ervaring op zodat je meer ándere spellen kunt kopen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:44 schreef Baris het volgende:
Ik ben een Halo fan, maar toch koop ik gewoon de normale versie. Dat omdat ik simpelweg een kleine budget heb. Wil ook nog andere games kunnen kopen.
Maar ik ben wel een echte Halo fan. Dus ik wil niet dat andere mensen denken van: "Baris koopt de gewone versie, dus is hij geen Halo fan."
Ik ben en blijf voor altijd een echte Halo fan.
Dat is juist hartstikke sociaal van hem. Des te meer kans dat andere Halo fans wel aan de L.E. komen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:12 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Je offert een unieke extra en vooral heerlijke ervaring op zodat je meer ándere spellen kunt kopen.
Nee, je bent geen echte Halo fan.
![]()
Dat is juist mijn hele punt. Als je wél een echte Halo fan zou zijn zou je daar dus absoluut geen tijd aan besteden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dat is juist hartstikke sociaal van hem. Des te meer kans dat andere Halo fans wel aan de L.E. komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |