Een exemplaar meenemen naar huis.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:19 schreef koei het volgende:
Ik zag vandaag op de site van de PU gameplay dat Halo 2 daar (2e weekend van september) speelbaar is!! En ik ging toch al!
En een extra exemplaar voor mij in de tasquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:26 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Een exemplaar meenemen naar huis.
Bij de betere spelletjeszaakquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:57 schreef spawnagain het volgende:
Weet iemand al waar de SE te bestellen is? Ik heb bol.com gemaild erover want ze hebben alleen de normale staan en ik MOET de SE hebben!![]()
Hoewel de AR nutteloos is op Legendary is het een wreed wapen, 'nuff said, ik wil hem terugquote:Halo 2 Beta
Weapons
SMG- Not as bad as it looks. It will definitely satisfy people who are
missing the ol' assault rifle because of its large clip size, but that
little baby packs a punch.
Hopelijk kan ik nog wel mijn plasma pistol/SR combo's uitvoeren in SP.quote:SNIPER RIFLE- Guess what it has? RECOIL WOOT WOOT! There is a slight recoil
when you shoot it, making it difficult to kill people as easily.
Goed, deze beta tester is dus een n00bquote:PLASMA PISTOL- Once again, not much has changed. New look and sound, still
pretty useless.
Hopelijk wordt dat niet té hinderlijk, ik ken spellen waar dat er echt belachelijk uitzagquote:-You can see your feet
Goed, er is dus wel een health meter, maar geen healthquote:-The HUD is completely different. The health bar is now vertical,
-There is no more health. Once your shields go out, you can take three or
four more shots, but there is nothing to indicate how much health you have
elft.
Ik neem aan dat dit alleen voor multiplayer geldt, de flashlight is cruciaal in single player experiences.quote:-There is no flashlight it is now a teamspeak button.
Dude, geen scope meerquote:MAGNUM- So there it is. The pistol. I hope all you pistol crazy people are
happy, it's there. Honestly though, what game doesn't have a pistol? It HAS
been toned down though. I couldn't tell about the amount of damage it did,
but it only has a ten shot clip and no scope. It still has the same shape as
before, but it is completely black.
Natuurlijk overleefd hij, híj heeft namelijk een coole stemquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:34 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ben benieuwd naar Sgt. Johnson in Halo 2. Die overleeft gewoon alles. Ik zou hem zelfs meer kans geven dan MC.Volgens mij gaat hij zeker een belangrijkere rol spelen dan in deel 1.
Zal mij niets verbazen als hij samen met MC de Covenant homeworld aan gaat vallen. En de klus klaren.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:40 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Natuurlijk overleefd hij, híj heeft namelijk een coole stem
Wie was Sgt. Johnson?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:34 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ben benieuwd naar Sgt. Johnson in Halo 2. Die overleeft gewoon alles. Ik zou hem zelfs meer kans geven dan MC.Volgens mij gaat hij zeker een belangrijkere rol spelen dan in deel 1.
Die ging dood in de laatste level.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:49 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Wie was Sgt. Johnson?
Van mij mogen ze trouwens die piloot eruit gooien die je de hele tijd zou moeten oppikken maar het niet doet![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:51 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Die ging dood in de laatste level.(die pilote)
Sgt. Johnson
[afbeelding]
Hey niks tegen Foe Hammerquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:49 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Wie was Sgt. Johnson?
Van mij mogen ze trouwens die piloot eruit gooien die je de hele tijd zou moeten oppikken maar het niet doet![]()
Foe hammer is Tha man....of vrouw....je weet t niet..ik d8 vrouw maarja.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:22 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hey niks tegen Foe Hammer![]()
Foe Hammer is een vrouw and she rocksquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:14 schreef Gimeone2 het volgende:
[..]
Foe hammer is Tha man....of vrouw....je weet t niet..ik d8 vrouw maarja.
maar die Captain keyes is me maar een dom mannetje.......komm 2 keer in korte tijd gelijk in de nesten ik d8 van komop zeg.
damn right dat ik het WEL wist.......ik wou alleen kijken of er nog iemand oplette.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:16 schreef GinaG het volgende:
[..]
Foe Hammer is een vrouw and she rocksaangezien jij het niet weet heb je dus de linkjes die ik je destijds gegeven had niet gelezen
![]()
Ik spam veel van m'n Halo gevoelens tegenwoordig ook in het SC topicquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:44 schreef Gimeone2 het volgende:
[..]
damn right dat ik het WEL wist.......ik wou alleen kijken of er nog iemand oplette.
want het versukkeld hier een beetje.......of ben ik nu te dramatisch?
Geloof je het zelfquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:44 schreef Gimeone2 het volgende:
[..]
damn right dat ik het WEL wist.......ik wou alleen kijken of er nog iemand oplette.
want het versukkeld hier een beetje.......of ben ik nu te dramatisch?
Was dat ook niet die gast, die in 't laatste level die Elite Cov. knuffelde (als je Halo op Legendary uitspeelt)quote:
Dat zou best kunnen, maar volgens mij komt hij ook voor in Halo 2.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 02:37 schreef Rag het volgende:
[..]
Was dat ook niet die gast, die in 't laatste level die Elite Cov. knuffelde (als je Halo op Legendary uitspeelt)
> Oh my, this is it...
> Let's hug
![]()
(of iets in die trand)
Je vergeet Guilty Spark 343 vriendje, die zie je weg zoeven op het eind. Hij is mogelijk de gene die coordinaten van de aarde doorgegeven aan the coviesquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 11:39 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, maar volgens mij komt hij ook voor in Halo 2.
Dan is het hem waarschijnlijk wel, want niemand afgezien van de MC en Cortana heeft Halo overleefd.
vast een duitser......de collaborateur.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 11:41 schreef GinaG het volgende:
[..]
Je vergeet Guilty Spark 343 vriendje, die zie je weg zoeven op het eind. Hij is mogelijk de gene die coordinaten van de aarde doorgegeven aan the covies![]()
Ach GS is een gluiperd en verdient het dus niet eens genoemd te wordenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 11:41 schreef GinaG het volgende:
[..]
Je vergeet Guilty Spark 343 vriendje, die zie je weg zoeven op het eind. Hij is mogelijk de gene die coordinaten van de aarde doorgegeven aan the covies![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |