Hey stinknoob!quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:41 schreef Sharkdoggie het volgende:
Natuurlijk heeft MC spieren. Hij zet een omgevallen Warthog weer goed in een beweging. Probeer dat zelf maar eens na te doen met een auto.
Someone here read the booksquote:Op maandag 30 augustus 2004 18:19 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hey stinknoob!
Íedereen weet dat hij dat niet zelf doet, maar dat zijn Mjolnir armor, dat bestuurt wordt door zijn gedachtes, de kracht levert.
Nee, ik heb de boeken helaas nog niet gelezen, wel alles wat op internet te vinden isquote:Op maandag 30 augustus 2004 18:32 schreef GinaG het volgende:
[..]
Someone here read the books![]()
Lees de boeken stink n00b.quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:19 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hey stinknoob!
Íedereen weet dat hij dat niet zelf doet, maar dat zijn Mjolnir armor, dat bestuurt wordt door zijn gedachtes, de kracht levert.
Ja, óók.quote:Op maandag 30 augustus 2004 19:03 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Lees de boeken stink n00b.
MC is genetisch geperfectioneerd, anders zou zijn lichaam verbrijzeld worden door zijn pak.![]()
Natuurlijk heb ik gelijk.quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:48 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, óók.
jah uiteraard maar omdat nou zo te zeggen.quote:Op zaterdag 4 september 2004 12:06 schreef Rodie83 het volgende:
Als we nou nog even lekker doorhypen vinden we het straks vast een rukspel. Je zal altijd zien.
* rotschop geeftquote:Op zaterdag 11 september 2004 22:28 schreef koei het volgende:
Ik heb 'm gespeeld!!!
Wie wil me aanraken?
Ik heb maar 5 minuten multiplayer kunnen spelen en het zag er goed uit, maar het lijkt meer een add-on voor Halo 1 dan een heel nieuw spel. Het speelt exact hetzelfde en echt nieuwe wapens enzo zaten er ook niet in.
Overigens heb ik Capture the flag gespeeld en had ik bijna gewonnen. Ik moest alleen nog een paar meter met de vlag rennen om 'm op de juiste plaats te krijgen en toen was de tijd om
Gewoon ff out of the blue, heb je wel eens Rainbow Six gespeeld ?quote:Op zondag 12 september 2004 11:08 schreef Gimeone2 het volgende:
hahaha okay......heb je dual weelding al ervaard of in voertuigen gereden etc..... of alleen 5 min beetje geknald met je AS.
Tog ben ik persoonlijk overtuigd dat HALO 2 meesterlijk wordt....tot er over paar jaar een nieuw heerlijk spel uitkomt maar tog.....die paar jaar.
Hoewel over halo 2 veel over het multiplayer gedeelte gaat wil ik het ook graag weten hoe het nou in de single player gaat, want daar over heb ik weinig informatie gehoord.
Het lijkt me tog wel goddelijk om een Elite met een Plasma Sword een goeie tik te geven.
De Battle Rifle? Hoe speelde die?quote:Op zaterdag 11 september 2004 23:05 schreef koei het volgende:
er was niet zoveel keus aan wapens in het gedeelte dat gespeeld kon worden. Alleen het standaard geweer,
De Needlerquote:een sniper rifle en volgens mij dat aliënwapen met die stekeltjes, maar die heb ik niet opgeraapt.
Mja, dat is het nadeel van de Xbox, echt grensverleggende graphicsimprovements hoef je niet te verwachten.quote:Het is een tijdje geleden dat ik Halo gespeeld heb, maar ik vond Halo 2 er hetzelfde uitzien. Als je mij had verteld dat het een gedeelte van deel 1 was dat ik nog nooit had gespeeld dan had ik het ook geloofd.
Das tog eigenlijk wel een groot complimentquote:Op zondag 12 september 2004 11:27 schreef -Mzraki- het volgende:
Mja, dat is het nadeel van de Xbox, echt grensverleggende graphicsimprovements hoef je niet te verwachten.
True, dat ze er dan nóg zo'n prachtig spel van hebben weten te makenquote:Op zondag 12 september 2004 17:28 schreef Gimeone2 het volgende:
[..]
Das tog eigenlijk wel een groot compliment![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |