abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 augustus 2004 @ 16:41:55 #276
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_21641591
Natuurlijk heeft MC spieren. Hij zet een omgevallen Warthog weer goed in een beweging. Probeer dat zelf maar eens na te doen met een auto.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_21643269
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 16:41 schreef Sharkdoggie het volgende:
Natuurlijk heeft MC spieren. Hij zet een omgevallen Warthog weer goed in een beweging. Probeer dat zelf maar eens na te doen met een auto.
Hey stinknoob!

Íedereen weet dat hij dat niet zelf doet, maar dat zijn Mjolnir armor, dat bestuurt wordt door zijn gedachtes, de kracht levert.

Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_21643452
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 18:19 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Hey stinknoob!

Íedereen weet dat hij dat niet zelf doet, maar dat zijn Mjolnir armor, dat bestuurt wordt door zijn gedachtes, de kracht levert.

Someone here read the books
pi_21643708
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 18:32 schreef GinaG het volgende:

[..]

Someone here read the books
Nee, ik heb de boeken helaas nog niet gelezen, wel alles wat op internet te vinden is

Boeken worden besteld
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  maandag 30 augustus 2004 @ 19:03:05 #280
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_21643982
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 18:19 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Hey stinknoob!

Lees de boeken stink n00b.
MC is genetisch geperfectioneerd, anders zou zijn lichaam verbrijzeld worden door zijn pak.
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_21651111
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 19:03 schreef Sharkdoggie het volgende:

[..]

Lees de boeken stink n00b.
MC is genetisch geperfectioneerd, anders zou zijn lichaam verbrijzeld worden door zijn pak.
Ja, óók.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 00:30:47 #282
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_21652312
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 23:48 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Ja, óók.
Natuurlijk heb ik gelijk.
pi_21662988
ja.........of niet.
master chief
pi_21743547
en toen was er een lang durige stilte totdat halo 2 uitkwam......noemt men dit nou de stilte voor de storm?
master chief
pi_21743802
Ja hallo wat wil je nu, een paar offtopics post keur je af hier

Maarre om weer ontopic te komen check je wel eens de site www.ilovbees.com?
  zaterdag 4 september 2004 @ 12:06:58 #286
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_21744366
Als we nou nog even lekker doorhypen vinden we het straks vast een rukspel. Je zal altijd zien.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_21744558
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 12:06 schreef Rodie83 het volgende:
Als we nou nog even lekker doorhypen vinden we het straks vast een rukspel. Je zal altijd zien.
jah uiteraard maar omdat nou zo te zeggen.
master chief
  zaterdag 4 september 2004 @ 17:25:47 #288
78189 Cleverkidr
sideshow character
pi_21749442
Ik heb sinds kort ook n Xbox tussen mn consoles staan en ik ben er erg blij mee!
Vanmiddag heb ik ook Halo gekocht -- en het is idd erg goed.

Maar klopt het dat je niet in je eentje kan Deathmatchen e.d.? Geen bots?
En bij Halo2? Daar toch wel hoop ik!

[ Bericht 0% gewijzigd door Cleverkidr op 04-09-2004 17:40:10 ]
I need you like Ben Affleck needs acting school...
pi_21762469
nee geen bots helaas. halo 2 weet ik niet, bij time splitters 2 wel bots. maar halo is mooier en leuker vind ik. Want al die extra fantasie wapens vind ik maar een beetje overdreven. en bij halo zijn er voertuigen maar anders nodig je ff 3 vrienden uit en ga je dan wel ff lekker deathmatchen, of met je systemlink kabel op de pc aansluiten etc. en dan over het internet ( dus geen live )
master chief
  dinsdag 7 september 2004 @ 12:24:08 #290
78189 Cleverkidr
sideshow character
pi_21801234
Weet iemand dat? of je single player kan deathmatchen in Halo2?
Want dat wil ik er wel graag bij hebben...Ik heb namelijk weinig vrienden met n XBOX -allemaal nintendo freaks ---net als ik. En Live heb ik (nog) geen zin in.

Touwens, op de FRS site staat dat Halo2 op 9 Oktober uitkomt. Is dat onjuist of klopt de teller niet meer in de OP?

Ik heb wel zin om ermee te spelen
I need you like Ben Affleck needs acting school...
pi_21889450
Ik heb 'm gespeeld!!!

Wie wil me aanraken?

Ik heb maar 5 minuten multiplayer kunnen spelen en het zag er goed uit, maar het lijkt meer een add-on voor Halo 1 dan een heel nieuw spel. Het speelt exact hetzelfde en echt nieuwe wapens enzo zaten er ook niet in.

Overigens heb ik Capture the flag gespeeld en had ik bijna gewonnen. Ik moest alleen nog een paar meter met de vlag rennen om 'm op de juiste plaats te krijgen en toen was de tijd om
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  zaterdag 11 september 2004 @ 22:31:17 #292
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_21889494
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 22:28 schreef koei het volgende:
Ik heb 'm gespeeld!!!

Wie wil me aanraken?

Ik heb maar 5 minuten multiplayer kunnen spelen en het zag er goed uit, maar het lijkt meer een add-on voor Halo 1 dan een heel nieuw spel. Het speelt exact hetzelfde en echt nieuwe wapens enzo zaten er ook niet in.

Overigens heb ik Capture the flag gespeeld en had ik bijna gewonnen. Ik moest alleen nog een paar meter met de vlag rennen om 'm op de juiste plaats te krijgen en toen was de tijd om
* rotschop geeft

* jaloer is
pi_21889820
je hebt tog wel met het Plasma Sword iemand gemept hoop ik........vertel hoe was et.
master chief
pi_21890256
er was niet zoveel keus aan wapens in het gedeelte dat gespeeld kon worden. Alleen het standaard geweer, een sniper rifle en volgens mij dat aliënwapen met die stekeltjes, maar die heb ik niet opgeraapt. Andere wapens ben ik niet tegen gekomen.

Verder was het erg kort, maar dat kwam niet door het spel maar door de vele mensen die wilden spelen waardoor ze de speelduur niet zo lang hadden gemaakt. Het level dat we konden spelen was ook niet zo heel erg groot maar dat is misschien ook wel handig bij capture the flag met 8 personen.

Het is een tijdje geleden dat ik Halo gespeeld heb, maar ik vond Halo 2 er hetzelfde uitzien. Als je mij had verteld dat het een gedeelte van deel 1 was dat ik nog nooit had gespeeld dan had ik het ook geloofd.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_21897681
hahaha okay......heb je dual weelding al ervaard of in voertuigen gereden etc..... of alleen 5 min beetje geknald met je AS.
Tog ben ik persoonlijk overtuigd dat HALO 2 meesterlijk wordt....tot er over paar jaar een nieuw heerlijk spel uitkomt maar tog.....die paar jaar .
Hoewel over halo 2 veel over het multiplayer gedeelte gaat wil ik het ook graag weten hoe het nou in de single player gaat, want daar over heb ik weinig informatie gehoord.
Het lijkt me tog wel goddelijk om een Elite met een Plasma Sword een goeie tik te geven.
master chief
pi_21897699
quote:
Op zondag 12 september 2004 11:08 schreef Gimeone2 het volgende:
hahaha okay......heb je dual weelding al ervaard of in voertuigen gereden etc..... of alleen 5 min beetje geknald met je AS.
Tog ben ik persoonlijk overtuigd dat HALO 2 meesterlijk wordt....tot er over paar jaar een nieuw heerlijk spel uitkomt maar tog.....die paar jaar .
Hoewel over halo 2 veel over het multiplayer gedeelte gaat wil ik het ook graag weten hoe het nou in de single player gaat, want daar over heb ik weinig informatie gehoord.
Het lijkt me tog wel goddelijk om een Elite met een Plasma Sword een goeie tik te geven.
Gewoon ff out of the blue, heb je wel eens Rainbow Six gespeeld ?
pi_21897742
Ik heb welleens Rainbow Six gespeeld .
master chief
pi_21897996
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 23:05 schreef koei het volgende:
er was niet zoveel keus aan wapens in het gedeelte dat gespeeld kon worden. Alleen het standaard geweer,
De Battle Rifle? Hoe speelde die?
quote:
een sniper rifle en volgens mij dat aliënwapen met die stekeltjes, maar die heb ik niet opgeraapt.
De Needler
quote:
Het is een tijdje geleden dat ik Halo gespeeld heb, maar ik vond Halo 2 er hetzelfde uitzien. Als je mij had verteld dat het een gedeelte van deel 1 was dat ik nog nooit had gespeeld dan had ik het ook geloofd.
Mja, dat is het nadeel van de Xbox, echt grensverleggende graphicsimprovements hoef je niet te verwachten.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_21905423
quote:
Op zondag 12 september 2004 11:27 schreef -Mzraki- het volgende:

Mja, dat is het nadeel van de Xbox, echt grensverleggende graphicsimprovements hoef je niet te verwachten.
Das tog eigenlijk wel een groot compliment
master chief
pi_21907533
quote:
Op zondag 12 september 2004 17:28 schreef Gimeone2 het volgende:

[..]

Das tog eigenlijk wel een groot compliment
True, dat ze er dan nóg zo'n prachtig spel van hebben weten te maken
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties