Ow wat ga ik die cultheld het leven zuur makenquote:Op maandag 9 augustus 2004 10:18 schreef Againzender het volgende:
Dat gaat nog plezierig worden komend weekeinde met de eerste competitieronde
Twente heb je ook maar niet zomaar gewonnen....quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ow wat ga ik die cultheld het leven zuur maken.
Nee, niet alleen aan Maarten nee, maar hij had er wel best een groot aandeel in. En over dat azijnpissen, dat is zo'n leuk cliche, maar vertel mij dan maar de positieve dingen die je gisteren zijn opgevallen? Aanvallend konden we geen vuist maken tegen een voor de pot hangend Utrecht (in de eerste helft) en verdedigend zijn we met 4 (!!!!!) goals tegen gewoon stevig door de mand gevallen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:18 schreef Againzender het volgende:
Ja, laten we om Lobont gaan roepen, die laat nooit een bal vallen
Stekelenburg keepte best aardig, die nederlaag ligt echt niet aan hem.
Volgens mij zit iedereen al de hele zomerstop te wachten om weer te kunnen beginnen met azijnzeiken.
Dat gaat nog plezierig worden komend weekeinde met de eerste competitieronde
Koeman zei gisteren ook dat hij vond dat de gehele achterste linie gefaald had. Maxwell dekte trouwens wel ruimquote:Op maandag 9 augustus 2004 10:21 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, niet alleen aan Maarten nee, maar hij had er wel best een groot aandeel in. En over dat azijnpissen, dat is zo'n leuk cliche, maar vertel mij dan maar de positieve dingen die je gisteren zijn opgevallen? Aanvallend konden we geen vuist maken tegen een voor de pot hangend Utrecht (in de eerste helft) en verdedigend zijn we met 4 (!!!!!) goals tegen gewoon stevig door de mand gevallen.
quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:00 schreef Eilanden het volgende:
de 51ste minuut bracht Pienaar Ajax aan de leiding, al zal doelman Terol van Utrecht daar anders over denken. De Utrecht-goalie was van mening dat de bal de doellijn niet gepasseerd was. Maar scheidsrechter Van Egmond vond dat dit wel het geval was: 1-0.
quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:28 schreef Dylan Dog het volgende:
De Johan Cruijff Schaal is pas een prijs als je 'em wint, toch?
Zag er prima uit wat Ajax liet zien: overtuigend, verdedigend zo solide als een huis, dwingend aan de bal en vooral het vleugelspel zag er piekfijn verzorgd uit. En die Zlatan he: wat een geweldenaar!
Jaja, ik heb er oog voor!quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:32 schreef Eilanden het volgende:
[..]Een kenner!
Maxwell was inderdaad soms echt heel laks aan het voetballen. Als je daar Escude naast hebt staan die zich braaf aan zijn taken houdt, dan heb je er niet zo'n groot probleem mee. Maar met De Jong ernaast zie je dan gewoon dat er iets niet klopt. Als zelfs Heitinga een keer dwars over moet steken om Douglas te stoppen, terwijl daar normaal gesproken een linker centrale verdediger en een linksback staan, dan weet je dat de helft van de verdediging gewoon niet staat te verdedigen. En dan heb je best een probleem.quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:23 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Koeman zei gisteren ook dat hij vond dat de gehele achterste linie gefaald had. Maxwell dekte trouwens wel ruim.. hij gaf Douglas alle vrijheid van de wereld
quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:36 schreef twi het volgende:
Soms mag ik je wel, DD, maar soms kan ik je ook afschieten
Geen fan van de Jong als verdediger? De Jong op rechtsback heeft Trabelsi doen vergeten, die heeft een topjaar achter de rug. SQD is geen inschuivende verdediger. Ajax speelde afgelopen jaar juist on-Ajax omdat Heitinga niet kon doorschuiven als extra man op het middenveld. SQD kon niet alleen gelaten worden omdat die te traag en zenuwachtig was voor de 1 tegen 1. Laat staan dat ie zelf doorschuift. Hij maakt niet voldoende progressie op dat terrein, je kan zien dat ie met zijn 25 jaar eigenlijk te laat bij Ajax gaat voetballen om nog de automatismen die achterin ndoig zijn erin te slijpen. De Jong heeft hem gewoon voorbij gestreefd in die rol, die is enorm vooruit gegaan en daar zit nog flink rek in, gaat uitgroeien tot de nieuwe Rijkaard. Punt.quote:Op maandag 9 augustus 2004 08:21 schreef twi het volgende:
[..]
De Jong is voor de centrale positie gewoon te licht. Punt. Daar is zelfs Escude beter. Soms zag ik de Jong gewoon zwerven rond het strafschopgebied van Utrecht. Inschuiven, OK, maar dat is dan weer een ander uiterste. Ik ben geen fan van de Jong in de verdediging, ik ben fan van 'm in 't middenveld (eventueel als rechtsback, maar ook dan doet 'ie het niet zo fantastisch en is 't slechts een alternatief). Obodai moet mijns inziens sowieso spelen, die jongen doet het gewoon uitstekend.
Escude op linksback is natuurlijk vragen om problemen. Veel te traag daarvoor, dat zag je al op het AT. En dat 4-4-2 doen ze maar fijn in Eindhoven, in de Arena wordt met echte vleugels gespeeld. Punt.quote:------------------ Lobont ------------------
de Jong ------ Heitinga ------ Escude
---------Galasek ------- Maxwell--------
Obodai ----- Pienaar ----- Sneijder---
-------- Sonck ------ Ibrahimovic -------
Trabelsi is een veel betere verdediger dan de Jong. Je bent hem vergeten door al dat gezeur rond Trabelsi.quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:47 schreef Haspel33 het volgende:
Geen fan van de Jong als verdediger? De Jong op rechtsback heeft Trabelsi doen vergeten, die heeft een topjaar achter de rug.
Escude op linksback is natuurlijk vragen om problemen. Veel te traag daarvoor, dat zag je al op het AT. En dat 4-4-2 doen ze maar fijn in Eindhoven, in de Arena wordt met echte vleugels gespeeld. Punt.
Het was in zijn geheel slecht. Daarom vind ik het wat vreemd dat sommige mensen zo de nadruk leggen op Stekelenburg en die actie van Sneijder.quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:21 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, niet alleen aan Maarten nee, maar hij had er wel best een groot aandeel in. En over dat azijnpissen, dat is zo'n leuk cliche, maar vertel mij dan maar de positieve dingen die je gisteren zijn opgevallen? Aanvallend konden we geen vuist maken tegen een voor de pot hangend Utrecht (in de eerste helft) en verdedigend zijn we met 4 (!!!!!) goals tegen gewoon stevig door de mand gevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |