abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21142342
En nu weer verder over Ajax
quote:
Ajacieden kritisch op zichzelf

Amsterdam, 8 augustus 2004
Met een somber gelaat stonden de Ajax-spelers na afloop van de verloren wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal de pers te woord. ,,We hebben heel slecht gespeeld vandaag'', gaf aanvoerder Rafael van der Vaart onomwonden toe.

,,Je mag die voorsprong nooit meer weggeven'', zei Van der Vaart. ,,Het is moeilijk te zeggen waar het aan lag. We hoopten de lijn van de voorbereiding door te trekken, maar dat lukte niet. Dit moeten we maar snel vergeten. Verlies houdt je scherp, we staan in ieder geval weer met beide benen op de grond. Volgende week moeten we er staan tegen FC Twente.''
Ook Maxwell stak de hand in eigen boezem. ,,Er werden te veel fouten gemaakt in de verdediging. Daar hebben we de prijs voor betaald. Er waren mensen die zeiden dat we deze wedstrijd niet belangrijk vonden. Voor ons was het echter wél belangrijk. We wilden winnen en de eerste prijs van het seizoen pakken'', aldus de Braziliaan die ook lovende woorden overhad voor zijn opponent Darl Douglas.

Tom Soetaers begreep niet waarom hij door scheidsrechter Van Egmond van het veld gestuurd was. ,,Ik geef toe dat ik in eerste instantie een overtreding maakte. Even daarvoor maakte Cornelisse een soortgelijke overtreding op mij. Ik zei nog tegen de scheidsrechter 'hier geef je toch geen geel voor?', maar hij trok meteen rood. Ik heb begrepen dat het leek of ik iets deed toen hij me duwde, maar dat was niet bewust. Misschien leek het zo op tv, maar ik heb het nog niet teruggezien. In ieder geval had ik niet de intentie om verder iets te doen. Die kaart was dus overdreven, ik hoop niet dat ik hiervoor word geschorst.''

Voor Wesley Sneijder was de meeste belangstelling na afloop. Iedereen wilde van de middenvelder het fijne weten van zijn reactie na zijn goal. ,,Ik dacht dat ik de beslissende maakte. Juist tegen Utrecht, waar ik vandaan kom, is dat bijzonder. Er ging van alles door me heen, het was pure emotie. Maar mijn reactie was niet tegen Ronald Koeman gericht. Toen ik scoorde, sprong Ruud Krol op van de bank en hij maakte een gebaar met zijn vuist. Dat deed ik naar hem terug. En wat ik verder riep, was tegen niemand in het bijzonder. Ik hoopte op een invalbeurt en was extra gemotiveerd. Natuurlijk was ik teleurgesteld dat ik niet in de basis stond, want ik ben in prima vorm maar dat is toch logisch? Mensen in de club die mij kennen, weten dat ik nooit zo tegen de trainer zou reageren. Dat hij morgen met me wil praten is prima. De trainer kent me ook al langer dan vandaag.''
slettebak [@] gmail.com
pi_21142378
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 22:50 schreef JaWi het volgende:

[..]

twi en methodmich leveren meestal een bijdrage aan de discussie. Het enige wat jij doet in is uitlokkende kutreacties geven. Bovendien lopen ze hier iets langer rond dan jij dat doet. Je bent hier nu 2 maanden, en hebt op het voetbal forum nauwelijks iets anders gedaan dan irritatie opwekken. En lang niet alleen onder Ajax supporters. Blijf nou niet steeds in discussie gedaan, maar pas je lekker aan. Lijkt me de meest zinvolle planning als je nog enigzins serieus genomen wilt worden .
Ik hoef niet enigszins serieus genomen te worden, ik geef gewoon mijn mening omtrent voetbalzaken op een openbaar forum en houd me verder prima aan de policy, roep geen kwetsende dingen zoals stomme kutboer, domme provinciaal etc. wat hier schijnbaar kan en mag, nee ik maak alleen een grapje in de trant van koeman staat langs de lijn op de bus te wachten naar aanleiding van het zojuist geboekte resultaat (ontopic dus). Maar ja grapjes mogen blijkbaar niet meer, het levert zelfs een bijna ban op Dus ik sluit af met de grootste grap die ik ooit zal maken: Forza Ajax
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_21142389
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 22:47 schreef pfaf het volgende:
Die Sonck moeten ze z.s.m. wegdoen. Met hem in de basis speel je vanaf het begin al met 10 tegen 12. Wát een balverlies zeg.
Om over het balverlies, van onze grote vriend Van Der Vaart nog maar te zwijgen.
  zondag 8 augustus 2004 @ 22:57:25 #29
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_21142471
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 22:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Dat loopt dus met een sisser af
Sneijder Alsof hij het tegen zichzelf had.. hij had het zeker tegen Koeman, alleen is deze reactie nu een beetje kut omdat ze verloren hebben en hij het winnende doelpunt niet heeft gemaakt.
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
  zondag 8 augustus 2004 @ 22:58:17 #30
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_21142484
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 22:54 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik hoef niet enigszins serieus genomen te worden, ik geef gewoon mijn mening omtrent voetbalzaken op een openbaar forum en houd me verder prima aan de policy, roep geen kwetsende dingen zoals stomme kutboer, domme provinciaal etc. wat hier schijnbaar kan en mag, nee ik maak alleen een grapje in de trant van koeman staat langs de lijn op de bus te wachten naar aanleiding van het zojuist geboekte resultaat (ontopic dus). Maar ja grapjes mogen blijkbaar niet meer, het levert zelfs een bijna ban op Dus ik sluit af met de grootste grap die ik ooit zal maken: Forza Ajax
Als ik je postgeschiedenis doorkijk, kom ik weinig nuttigs tegen en veelal getroll.
pi_21142500
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 22:54 schreef cultheld het volgende:
Forza Ajax
slettebak [@] gmail.com
pi_21142560
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 22:57 schreef Djekko het volgende:

Sneijder Alsof hij het tegen zichzelf had.. hij had het zeker tegen Koeman, alleen is deze reactie nu een beetje kut omdat ze verloren hebben en hij het winnende doelpunt niet heeft gemaakt.
Ach, het ongelijk van Koeman werd aangetoond toen Sneijder in het veld kwam. Als hij hem op de bank laat zitten speelt het elftal 2 klasses minder.

Dus als Koeman Sneijder disciplinair 10 wedstrijden schorst zul je mij niet horen klagen
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  zondag 8 augustus 2004 @ 23:07:20 #33
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_21142676
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 22:57 schreef Djekko het volgende:

[..]

Zou wel een beetje triest zijn van Koeman als hij Sneijder straft voor deze 'uitspatting'. Zelf steekt hij ook zijn mening niet onder stoelen of banken.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  zondag 8 augustus 2004 @ 23:10:49 #34
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_21142748
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 23:07 schreef Againzender het volgende:

[..]

Zou wel een beetje triest zijn van Koeman als hij Sneijder straft voor deze 'uitspatting'. Zelf steekt hij ook zijn mening niet onder stoelen of banken.
Maar om nou meteen om sex te vragen met je trainer. Tsssk.
pi_21142769
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 23:01 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Ach, het ongelijk van Koeman werd aangetoond toen Sneijder in het veld kwam. Als hij hem op de bank laat zitten speelt het elftal 2 klasses minder.
Koeman vind een middenveld met Sneijder/Van der Vaart te aanvallend en verdedigend zwak.
Bleek ook wel, ze kregen nadat Sneijder inviel 3 goals om de oren. Daar kon Sneijder niets aan doen, maar het werd verdedigend wel erg kwetsbaar.

Koeman heeft dus gelijk als hij zegt dat ze niet samen opgesteld kunnen worden (in het systeem dat Koeman speelt)

Wat Koeman fout doet is dat hij Rafael van der Vaart de hand boven het hoofd houd terwijl hij Sneijder moet opstellen op die positie. Rafael moet eens een tijdje op de bank, vind ik.
pi_21142777
Leuk om te zien hoe snel iets uit z'n verband getrokken kan worden .
slettebak [@] gmail.com
  zondag 8 augustus 2004 @ 23:13:50 #37
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21142825
Wel grappig dat het ontkent wordt door Wesley.

Zelfs SBS had er ondertiteling bij.

Met hoofdletters.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_21142918
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 23:11 schreef Radegast het volgende:

Koeman vind een middenveld met Sneijder/Van der Vaart te aanvallend en verdedigend zwak.
Bleek ook wel, ze kregen nadat Sneijder inviel 3 goals om de oren. Daar kon Sneijder niets aan doen, maar het werd verdedigend wel erg kwetsbaar.
Dat kwam volgens mij eerder omdat Grygera voor Pienaar kwam, daarna verloor ajax de regie
quote:
Wat Koeman fout doet is dat hij Rafael van der Vaart de hand boven het hoofd houd terwijl hij Sneijder moet opstellen op die positie. Rafael moet eens een tijdje op de bank, vind ik.
Dat is idd een optie, maar als je een 4 mans middenveld hebt met Pienaar-Sneijder-Galasek-VdV kunnen ze best samen spelen, maar dat systeem schijnt onbespreekbaar te zijn
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  zondag 8 augustus 2004 @ 23:20:38 #39
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21142968
VUK JOEW.

't blijft SBS he.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_21143165
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 23:18 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Dat is idd een optie, maar als je een 4 mans middenveld hebt met Pienaar-Sneijder-Galasek-VdV kunnen ze best samen spelen, maar dat systeem schijnt onbespreekbaar te zijn
Tsja, 4-4-2 spelen wil er maar niet in bij Koeman. Terwijl dat het beste past bij deze selectie.

Probleem op het middenveld is dat Van der Vaart en Pienaar 'niet erg balvast' [understatement] zijn de laatste tijd.
pi_21143431
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 22:44 schreef popolon het volgende:
Is loek alweer terug?
Straks komen we er wel achter achter welke kloon hij nu zit
pi_21143657
Jeetje wat een drama vandaag...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zondag 8 augustus 2004 @ 23:57:29 #43
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21143835
Niks aan de hand.

Utrecht mag die lege saladeschaal meenemen, Van de Vaart had alles al opgegeten.
pi_21143851
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 21:49 schreef cultheld het volgende:
Dan kan Ajax haar thuiswedstrijden op de toekomst gaan spelen
Voorlopig is er nog steeds een wachtlijst voor seizoenskaarten dus dat zal wel meevallen.. Kom ik misschien eindelijk eens aan de beurt
pi_21143928
Oh en ik heb liever Anastasiou dan Sonck, eerstgenoemde scoort tenminste. Mn geduld met Sonck raakt een beetje op..
pi_21143972
Sonck viel me vandaag een beetje in positieve zin op omdat ie aan het werken was, zonder al te veel misbaar te maken.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 9 augustus 2004 @ 00:09:33 #47
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21144083
Sonck moet nog gewoon even wennen.

Geef die jongen een jaar of zes, misschien komt het er dan uit.
  maandag 9 augustus 2004 @ 00:28:43 #48
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_21144487
Sonck is zo irritant met dat continue gemekker van 'em
  maandag 9 augustus 2004 @ 00:43:00 #49
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_21144774
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 00:09 schreef popolon het volgende:
Sonck moet nog gewoon even wennen.

Geef die jongen een jaar of zes, misschien komt het er dan uit.

En als het aan Koeman ligt krijgt ie die tijd nog ook...
  maandag 9 augustus 2004 @ 00:44:32 #50
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_21144815
Ik weet nog dat topic van vorig jaar: 'Wie wordt de nieuwe topscorer?' De Ajacieden die toen Sonck meteen al hoog hebben gezet, staan nu best voor lul.

Trouwens wel leuke uitslag, maar ik dacht dat de wedstrijd om half 9 gespeeld zou worden. Gemist dus . Maargoed, Ajax is niet in goede doen .
Ten percent faster with a sturdier frame
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')