quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:05 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, al geef ik liever niet toe.
Tjeezus man, Koeman is toch niet met um getrouwd ofzo, dat ie de relatie moet redden door een goed gesprek. wtf? Is voetbal ineens een wijvensport geworden deze zomer, heb ik iets gemist?quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:56 schreef Doc het volgende:
[..]
Nee, ik zou het als aanleiding zien om een eens met die gast te gaan praten over zijn rol in het team. Het is duidelijk dat 'm iets dwars zit. ... ...
Klopt, samen met Danny Cruijff op de achtergrond.quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:31 schreef SCH het volgende:
Eigenlijk heeft Bertina het voor het zeggen bij Ajax.
Ik vond Koeman in het begin gewoon een goede trainer, hij had de middelen ervoor om zijn taktiek te spelen. De schakels daarin vallen weg, maar hij blijft vasthouden en doet ook geen aankopen. Daarom vind ik hem geen goede trainer.quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:45 schreef F1Bas het volgende:
[..]
idd het meest jammere is dat de meesten het nu opeens na gisteren zitten te roepen.
Weeksalaris ofzo.quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:40 schreef JaWi het volgende:
Hoe 'fors' zou de 'forse' boete zijn, vraag ik me af.
Geen aankopen ? hij koopt de ene subtopper na de andere.quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik vond Koeman in het begin gewoon een goede trainer, hij had de middelen ervoor om zijn taktiek te spelen. De schakels daarin vallen weg, maar hij blijft vasthouden en doet ook geen aankopen. Daarom vind ik hem geen goede trainer.
Ok Tong, ik moet je weer gleijk geven hij doet wel aankopen. Maar geen goede aankopenquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen aankopen ? hij koopt de ene subtopper na de andere.
Koeman moet helemaal niet weg, hij moet alleen een ander systeem gaan spelen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:25 schreef Duder het volgende:
wat zitten jullie te zeuren
de competitie is nog niet eens begonnen en koeman moet al weg![]()
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:00 schreef twi het volgende:
Hij had van mij in december al weggemogen hoor. Maargoed, helaas zijn mijn ideale opvolgers gejat door de KNVB. Dus dan moet Koeman maar blijven. Maar als 'ie ooit weg gaat, zal ik er geen traan om laten. Misschien moet Krol gewoon maar een grotere rol spelen ofzo, ik weet het niet...
Daar waren een aantal posters het hier al vorig jaar over eens.quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:55 schreef Radegast het volgende:
Koeman moet helemaal niet weg, hij moet alleen een ander systeem gaan spelen.
Het systeem van nu is dramatisch met Sonck op 10 en twee vleugellamme vleugelspelers.
Zie ik niet meer gebeuren. Dan zie ik eerder Co nog een keer in de herkansing terug komen of Spelbos.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:04 schreef JaWi het volgende:
Van Gaal zal, steeds meer macht over het eerste elftal naar zich toetrekkend, misschien wel het roer over willen nemen. Ooit nog een keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |