niet zo goed als een d-slrquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:53 schreef escape1974 het volgende:
Is de sony f828 geen goeie camera????
Ik ga morgen op stap voor een camera en onthoud dan zeker de 2 hierboven genoemde....
Je link loopt dood in frans gebrabbel, denk dat er daarom niemand reageert.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 23:55 schreef CherryLips het volgende:
Niemand..?
![]()
Ik, van het OM-dreamteam, ben heel te vreden met mijn Olympus OM10's maar goed, die zijn dus niet digitaal. Maar als je van trust komt zal het al snel een verbetering zijn.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 00:04 schreef ElsCapone het volgende:
Olympus Camedia C-4000 Zoom
Ik zie het nu ook. Echt heel vreemd dat hij doorgelinked wordt...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 00:11 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Je link loopt dood in frans gebrabbel, denk dat er daarom niemand reageert.
Ik zie wel een D70 voorbij komen, maar gezien je verhaal lijkt het me sterk dat je die camera bedoeld.
Als je nou effe vermeldt welke merk en type camera je bedoelt zal je wat meer reacties krijgen gok ik zo.....quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie het nu ook. Echt heel vreemd dat hij doorgelinked wordt...
De link doet het dus nog steeds niet, sorry. Als ik hem test doet hij het en dan even later wordt hij weer doorgelinked.quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:04 schreef Yorout het volgende:
[..]
Als je nou effe vermeldt welke merk en type camera je bedoelt zal je wat meer reacties krijgen gok ik zo.....
ik denk dat het verschil tussen die toestellen niet zo gek groot is...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:16 schreef Camelio het volgende:
Ik wil graag een Ixus met 4 MP aan gaan schaffen. Ik kan alleen geen keuze maken tussen de Ixus 400, 430 of 40. Wie weet met welke je de beste foto's kan maken?
nu te moe om te antwoorden, uitgebreid...quote:Op maandag 1 november 2004 12:19 schreef LWaS het volgende:
Ik heb nu een Ixus V2, die ik ws aan mijn ouders ga schenken. Ben dus op zoek naar een toestel wat iets meer zoom heeft .
Canon/Fuji...
Als je zoekt in dit segment kijk dan ook eens naar de Kyocera M410R. Na lang wikken wegen tussen de S5500, de Minolta Z3, de Lumix Fz-3, de olympus C-765 Ultra zoom en de Kyocera uiteindelijk gekozen voor de Kyocera.quote:Op woensdag 3 november 2004 10:22 schreef LWaS het volgende:
Ik kan de S5000 niet zo snel vinden. Ik twijfel nog steeds tussen een Canon IS voor 349 met lader en batt, of die S5000.
Iemand ervaring met de IS?
de S5500 is trouwens 389 inclusief lader en batt. Jammer alleen dat die xD kaartjes een stuk duurder zijn dan CF.quote:Op woensdag 3 november 2004 10:22 schreef LWaS het volgende:
Ik kan de S5000 niet zo snel vinden. Ik twijfel nog steeds tussen een Canon IS voor 349 met lader en batt, of die S5000.
Van de 'vaste club' binnen FOT hebben ondergetekende, Bowiefan en Rique een S1IS.quote:Op woensdag 3 november 2004 10:22 schreef LWaS het volgende:
Ik heb nu een Ixus V2, op zich een prima cameraatje. Maar ik wil iets wat iets beter is. Vooral het optische zoombereik vind ik een minpunt van mijn V2.quote:Op woensdag 3 november 2004 13:02 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Van de 'vaste club' binnen FOT hebben ondergetekende, Bowiefan en Rique een S1IS.
Vooral die imagestabilizer is een ding waar je binnen no-time aan verslingerd bent. Optisch ben ik bijzonder over de S1 te spreken net als over de elektronica, voor een compactcamera is ie behoorlijk snel. De bediening van de zoomknop vergt enige gewenning, daarna kun je er heel beheerst mee zoomen. De CCD en de processor laten weinig te wensen over, 3MP is voor de meeste toepassingen ruim voldoende
niks negatiefspuur persoonlijk wat nu volgt
Wat je af en toe zult missen is de mogellijkheid om een ongecomprimeerd bestand te schrijven (TIFF of RAW). Verder vind ik persoonlijk het stroomverbruik aan de hoge kant. Wenselijk was in mijn geval een aansluiting voor een externe flits geweest.
Laatste minpuntjes doen overigens weinig af aan de over-all bruikbaarheid van de camera, ik ben er dik tevreden over
10D van canon 6.3 en 20d 8.2quote:Op donderdag 4 november 2004 22:22 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Ehm... wat je wil. minimaal 6 mp. dit hebben "ze" allemaal. De D70 van Nikon heeft dit, de 10D van Canon heeft er 8 volgens mij en de Canon 10D nog meer.
Een camera is niet professioneel. De gebruiker is professioneel of hobbyist, of een combinatie van beide. Meestal wordt het begrip Pro- als marketingtruuk gebruikt om een zeker hobbyistenpubliek aan te spreken.quote:Op donderdag 4 november 2004 23:10 schreef Suspicious18 het volgende:
Nou ik weet niet wat het was, zit net die 300D te bekijken, alle specificaties maar hij is wel erg okee idd, zeker in de war geweest met een andere camera. Maar waarom noemt een blad als bijv. focus een 300D nou een hobbyisten camera en een 20D semi prof of prof? Wat zijn nou eigenlijk de verschillen? En doen die verschillen er echt toe? is het het prijsverschil waard? Wat vinden jullie?
zegt me eerlijk gezegd vrij weinig.quote:Op donderdag 4 november 2004 08:28 schreef De_Warme_bakker het volgende:
reken er maar op dat je met een 38.380 lens genoeg optisch bereik hebt hoor
Dat snap ik nietquote:Is het niet irritant als je bij de D70 niets ziet als je een foto maakt?
Vervorming heb ik nog niet gezien... maak er ook niet zovaak foto's mee, moet je eens vragen aan een advanced user van de D70...quote:Ik vond de vervorming bij de d70 bij een ander topic gezien nog best groot of ben ik dan te kieskeurig?
Ehm... ik denk dat je in de verschilprijs van de 10D en de 20D nog een mooi objectief kan aanschaffen. Ik zeg niet dat er teveel functies opzitten. Ik sliep er een nachtje over, en denk toch dat je beter een 20D kan nemen, ondanks de meerprijs. het is toch een incientele uitgave, die je niet dagelijks doetquote:Waarom zou ik een 10 D in plaats van een 20 D moeten nemen? omdat ik anders teveel functies heb voor een beginner?
Geeft niets, ik vind het leuk om te antwoordenquote:Spijt me voor het vragenvuur maar maak gewoon graag flink overmatig gebruik van dit forum![]()
dat was dus de reden dat ik de eerste keer de 10D aanraadde... je komt misschien over je budget heen.quote:P.S. over het geld: Wil voor 1500 euro wel zo ongeveer klaar zijn even. Dus met extra objectief liefst.. Ennehh.. ja het is een hoop geld I know maar wil het op dit moment liever dan wat dan ook en heb er ook voor gespaard hoor
ik weet niet of ik een Advanced user ben.quote:Op vrijdag 5 november 2004 09:28 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
Vervorming heb ik nog niet gezien... maak er ook niet zovaak foto's mee, moet je eens vragen aan een advanced user van de D70...
[..]
let wel!quote:Ehm... ik denk dat je in de verschilprijs van de 10D en de 20D nog een mooi objectief kan aanschaffen. Ik zeg niet dat er teveel functies opzitten. Ik sliep er een nachtje over, en denk toch dat je beter een 20D kan nemen, ondanks de meerprijs. het is toch een incientele uitgave, die je niet dagelijks doet
lees mijn posts, ik hielp Lwas met de keuze tussen die en de S1 van Canon. ik heb de S5000 van Fuji. lees eerst eens de posts doorquote:Op vrijdag 5 november 2004 14:53 schreef clowncloon het volgende:
verhaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |