ja het is een film maar er is ook een boek van!quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:01 schreef Mute_Me het volgende:
tis een film?
Ik heb hem wel gezienquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:02 schreef manny het volgende:
jij hebt de film niet gezien, anders zou je deze vraag niet stellen
maar hij vraagt t over de filmquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:02 schreef Hilbert het volgende:
[..]
ja het is een film maar er is ook een boek van!
??? Maar een vogel of vlinder toch niet?quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:03 schreef HeyFreak het volgende:
mja, dan was het verhaal snel over hè....
en volgens mij was Frodo de enige die de ring kon dragen. ieder ander zou er door geconsumeerd worden. Daarom moet Frodo zelf met dat ding naar de vulkaan
Zouden er miljoenen mensen gaan kijken naar een 9 uur durende trilogie over een vlinder?quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:05 schreef Hilbert het volgende:
[..]
??? Maar een vogel of vlinder toch niet?
Nee maar dan waren die films en boeken dus niet nodig geweest wat een geldverspilling!!!!quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zouden er miljoenen mensen gaan kijken naar een 9 uur durende trilogie over een vlinder?
Nou, ze hebben best wat geld opgebracht hoor.quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:09 schreef Hilbert het volgende:
[..]
Nee maar dan waren die films en boeken dus niet nodig geweest wat een geldverspilling!!!!
je brengt me bijna in de verleiding serieus antwoord te gaan geven..quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:04 schreef Hilbert het volgende:
[..]
Ik heb hem wel gezienen ik stel deze vraag.
Ik vind het niet spannend wanneer ze zo dom doenquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:13 schreef Catwoman1986 het volgende:
Het moest toch een spannend verhaal worden, als ze het zo gedaan als jij zegt kon het verhaal net zo goed niet geschreven worden.
In de OP stond dat je het wel spannend vondquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:14 schreef Hilbert het volgende:
[..]
Ik vind het niet spannend wanneer ze zo dom doen
Die adelaar vliegt toch overal overheen?quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
In de OP stond dat je het wel spannend vond![]()
En denk je trouwens dat 1 zo'n adelaar wel tegen iedereen op kan?
damn dat ik nog de moeite neem het uit te leggen
iddquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:17 schreef engessa het volgende:
De ring is zoals gezegd een instrument van het kwaad. Iedereen die er mee in aanraking komt word hierdoor verandert (zie bijvoorbeeld ook de Ringwraiths, dit zijn koningen van de Mensen die lang geleden ook in aanraking zijn gekomen met 'kwade' ringen) en zal de ring uiteindelijk bij Sauron terug brengen. En das dus niet de bedoeling.
De enige met genoeg wilskracht en vernuft is Frodo die daarom zelf de ring moet terug brengen.
zegt het woord Nazgul je iets?quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:18 schreef Hilbert het volgende:
[..]
Die adelaar vliegt toch overal overheen?
Maar dat weten ze aan het begin van de film nog helemaal niet dus hadden ze het net zo goed op mijn manier kunnen doenquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:17 schreef engessa het volgende:
De enige met genoeg wilskracht en vernuft is Frodo die daarom zelf de ring moet terug brengen.
Ga het boek lezen zou ik zeggen. Dat heb ik verscheidene keren gedaan dus ik zou het toch iets beter weten dan jij.quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:19 schreef Hilbert het volgende:
[..]
Maar dat weten ze aan het begin van de film nog helemaal niet dus hadden ze het net zo goed op mijn manier kunnen doen
Dat zijn toch die ruiters met zwarte capes? Die kunnen er toch ook niet bij!quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:19 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
zegt het woord Nazgul je iets?
Dat weten ze aan het begin wel, gandalf zelf kan de ring niet eens aanpakken, en iedereen die de ring in zijn bezit heeft gehad is er door bezeten geraakt...quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:19 schreef Hilbert het volgende:
[..]
Maar dat weten ze aan het begin van de film nog helemaal niet dus hadden ze het net zo goed op mijn manier kunnen doen
ik heb het niet over het boek ik heb het over de film.quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:21 schreef engessa het volgende:
[..]
Ga het boek lezen zou ik zeggen. Dat heb ik verscheidene keren gedaan dus ik zou het toch iets beter weten dan jij.
quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:18 schreef Hilbert het volgende:
[..]
Die adelaar vliegt toch overal overheen?
Damn natuurlijk je hebt alleen deel 1 gezien. Dat zijn idd de zwarte ruiters maar als je de moeite neemt de rest van lotr ook te kijken zie je dat die ook vliegen.quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:21 schreef Hilbert het volgende:
[..]
Dat zijn toch die ruiters met zwarte capes? Die kunnen er toch ook niet bij!
hoe kunnen ze dat nou weten als Frodo de ring nog nooit in zijn bezit heeft gehadquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:21 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Dat weten ze aan het begin wel, gandalf zelf kan de ring niet eens aanpakken, en iedereen die de ring in zijn bezit heeft gehad is er door bezeten geraakt...
Peter Jackson (de regisseur) heeft zijn films behoorlijk getrouw gefilmd.quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:22 schreef Hilbert het volgende:
[..]
ik heb het niet over het boek ik heb het over de film.
Wat ik zeg. Bilbo, de oom van Frodo wel dus.quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:23 schreef Hilbert het volgende:
[..]
hoe kunnen ze dat nou weten als Frodo de ring nog nooit in zijn bezit heeft gehad
Deden er in het boek geen smurfen mee?quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:23 schreef engessa het volgende:
[..]
Peter Jackson (de regisseur) heeft zijn films behoorlijk getrouw gefilmd.
En niet te vergeten die kraaien die je WEL in deel 1 ziet.quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:22 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Damn natuurlijk je hebt alleen deel 1 gezien. Dat zijn idd de zwarte ruiters maar als je de moeite neemt de rest van lotr ook te kijken zie je dat die ook vliegen.
Bilbo heeft de ring jarenlang in zn bezit gehad zonder problemen en frodo kon de ring ook zonder problemen oppakken.quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:23 schreef Hilbert het volgende:
[..]
hoe kunnen ze dat nou weten als Frodo de ring nog nooit in zijn bezit heeft gehad
Ja kijk dat wist ik dus niet waarom zeggen ze dat in deel 1 dan niet?quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:22 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Damn natuurlijk je hebt alleen deel 1 gezien. Dat zijn idd de zwarte ruiters maar als je de moeite neemt de rest van lotr ook te kijken zie je dat die ook vliegen.
Ja preciesquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:24 schreef engessa het volgende:
[..]
En niet te vergeten die kraaien die je WEL in deel 1 ziet.
Dan zou deel 1 12 uur duren en hadden we geen deel 2 en deel 3.quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:25 schreef Hilbert het volgende:
[..]
Ja kijk dat wist ik dus niet waarom zeggen ze dat in deel 1 dan niet?
ik hou niet van boeken doe mij maar tv of muziek.quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:26 schreef engessa het volgende:
Wat ik mij afvraag, Hilbert. Volgens je profiel kom jij uit 1959. Wat heb jij in godsnaam in je jeugd gedaan? Onder een steen geleefd? Volgens mij heeft bijna jouw hele generatie Lord of the Ring gelezen, ongeveer 3 x en dan nog een keer achterstevoren.
Ze zeggen bij een thriller toch ook niet aan het begin alvast wie de moordenaar is omdat jij het anders misschien niet snapt?quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:25 schreef Hilbert het volgende:
[..]
Ja kijk dat wist ik dus niet waarom zeggen ze dat in deel 1 dan niet?
Sterker nog, waarom tovert hij de ring niet gewoon weg? Of accepteer je wel dat de schrijver bedacht heeft dat de ring verplicht in een vulkaan gegooid moet worden? Waarom heeft Tolkien niet geschreven dat als je "tijdverspilling" zegt de ring wordt vernietigd?quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:59 schreef Hilbert het volgende:
maar wat ik nou niet snap is dit. Gandalf de tovenaar kan allemaal dingen toveren op een gegeven moment zit hij opgesloten in een toren en dan komt een vlinder hem redden. Waarom tovert hij dan niet een vlinder of een vogel die de ring meeneemt en die de ring in de vulkaan laat vallen??????
Dan bestel je het verhaal op zo'n geweldige voorlees cdquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:28 schreef Hilbert het volgende:
[..]
ik hou niet van boeken doe mij maar tv of muziek.![]()
Deel II en deel III zijn gewoon te huur bij de videotheek. Ga kijken zou ik zeggen, de films worden steeds beter, spektaculairder en spannender.quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:28 schreef Hilbert het volgende:
Maar bedankt voor het antwoord loopt de film nog goed af?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |