helmondje wat heb jij voor rare awardquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:10 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ik denk dat jij binnenkort dan ook loopt te huilen omdat psv helemaaaaaaaaal niks meer voorsteld
gewoon terecht dat de boel geboycot wordt, hebben wij vorig jaar als psv suporters ook gedaan.quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:10 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wat een trouwe aanhang he
ff kijken hoeveel lege plaatsen er een wedstrijd later bij zijn gekomen in de Arena na dit verlies ivm al die trouwe supportersquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:10 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ik denk dat jij binnenkort dan ook loopt te huilen omdat psv helemaaaaaaaaal niks meer voorsteld
Inderdaad, belachelijke prijzen.quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gewoon terecht dat de boel geboycot wordt, hebben wij vorig jaar als psv suporters ook gedaan.
ben goed bezig geweestquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:11 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
helmondje wat heb jij voor rare award![]()
Doc zei het voor vandaag al, FYI. Bovendien heb jij meestal wel lekker snel je oordeel klaar over iemand. Best een nare eigenschap kan dat zijn.quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:09 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nee, maar voordat er dit seizoen ook maar 1 serieuze wedstrijd gespeelt is de moed al opgeven is wel het andere uiterste he.. Alsof de concurrentie zo geweldig is.. Op papier hebben wij nog altijd met afstand het sterkste team... Op papier....
Hehequote:Op zondag 8 augustus 2004 20:11 schreef Mr.Mills het volgende:
Dit was slechts een afleidingsmanouvre om Feyenoord en PSV op het verkeerde been te zetten...............![]()
Zolang het keeltje van Sylvie maar goed werktquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:09 schreef rubbereend het volgende:
van der Vaart zal wel pijn in zn keeltje hebben van al dat schreeuwen tegen de scheids
Ik vind dat gewoon gejank. Zo van oho Ajax/Amsterdam/Amsterdam ArenA is slecht.quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gewoon terecht dat de boel geboycot wordt, hebben wij vorig jaar als psv suporters ook gedaan.
wat is daaat daaahaaaaanquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:12 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ben goed bezig geweest
dat zijn er idd veel, maar dat is bij PSV precies hetzelfdequote:Op zondag 8 augustus 2004 20:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
ff kijken hoeveel lege plaatsen er een wedstrijd later bij zijn gekomen in de Arena na dit verlies ivm al die trouwe supporters
Uitverkocht is het toch wel, en het is nog altijd drukker dan bij jouw clubje..quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
ff kijken hoeveel lege plaatsen er een wedstrijd later bij zijn gekomen in de Arena na dit verlies ivm al die trouwe supporters
Dat zegt dat je een successupporter bent.quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:10 schreef Toeps het volgende:
[..]
Wat zegt dat dan? Dat ik niet zo'n nerd ben die én tv zit te kijken én zit te fokken tegelijk?
nja fok verkiezingen voor de supporter van de meest kansloze clubquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:13 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
wat is daaat daaahaaaaan![]()
![]()
![]()
daar gaat t niet om, maar als er afspraken worden gemaakt met de gemeente en die worden de eerste keer meteen overboord gezet....... van mij mag t best in de arena maar dan voor alle suporters gelijke regels en prijzen etc.quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:13 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Ik vind dat gewoon gejank. Zo van oho Ajax/Amsterdam/Amsterdam ArenA is slecht.
zucht...
\quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:14 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
nja fok verkiezingen voor de supporter van de meest kansloze club
alleen vind ik dit zeer triest omdat er ook veel van fortuna, mvv enzo rondlopen terwijl HS top eerste divisie is
mja ik neem m maar op voor de eerik drijf er al 2 jaar de spot mee.. ja is niet de eerste keer dat ik m win
Ik heb een aantal wedstrijden van Ajax gezien en een aantal F'noord gezien. Ik zie dat F'noord in vorm is en Ajax niet. Ik heb de indruk dat de sfeer bij het team van F'noord nu ook beter is dan bij Ajax. Als ik op basis van wat ik nu gezien heb uitspraken moet doen zie ik F'noord kampioen worden. En wat ik aan het begin van vorig seizoen ook al: Ajax heeft te weinig spitsen. Dat gezever met dat 4-3-3 hangt me ook danig te dkeel uit evenals dat gemodder van VDV.quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:09 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nee, maar voordat er dit seizoen ook maar 1 serieuze wedstrijd gespeelt is de moed al opgeven is wel het andere uiterste he.. Alsof de concurrentie zo geweldig is.. Op papier hebben wij nog altijd met afstand het sterkste team... Op papier....
Voor vandaag had ik de vraag "Wie is Hans Somers?" beantwoord met "Da's toch die ene zanger?"quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:15 schreef -Hans- het volgende:
Hans Somers de held van de avond..........
Ik vind je echt knap, dat je dat allemaal uit één post weet af te leiden.quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:13 schreef roxor het volgende:
[..]
Dat zegt dat je een successupporter bent.
quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Stekelenburg heeft toch redelijk goed gekeept
Ik vind dat Ajax veel meer kwaliteit heeft dan Feyenoord op dit moment.quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:16 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik heb een aantal wedstrijden van Ajax gezien en een aantal F'noord gezien. Ik zie dat F'noord in vorm is en Ajax niet. Ik heb de indruk dat de sfeer bij het team van F'noord nu ook beter is dan bij Ajax. Als ik op basis van wat ik nu gezien heb uitspraken moet doen zie ik F'noord kampioen worden. En wat ik aan het begin van vorig seizoen ook al: Ajax heeft te weinig spitsen. Dat gezever met dat 4-3-3 hangt me ook danig te dkeel uit evenals dat gemodder van VDV.
Dat slaat echt nergens op zeg, omdat die gast niet en Fokt en tv kijkt tegelijk is hij een succes supporter? Rot toch op...quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:13 schreef roxor het volgende:
[..]
Dat zegt dat je een successupporter bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |