quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:18 schreef Ymke het volgende:
Vandaag lekker aan het strand gelegen , veel vergane glorie in zwemkleding gezien, maar te onsmakelijk om te fotograferen
Nee , bedanktquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Probeer volgende keer het naaktstrand eens
De kinderboerderij was leuker (zie mijn vergane glorie-pauw)quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:24 schreef Ymke het volgende:
[..]
Nee , bedankt
quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:27 schreef Ymke het volgende:
Rewimo , best zielig dat je dat beest een veer uit trekt om een wedstrijdfoto te maken , foei
Ok , ik zal niet winnenquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:44 schreef Oceanonix het volgende:
Ymke heb je de kans om te winnen doe het niet...............
quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:45 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ok , ik zal niet winnen
Doe je dat nou expresquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:54 schreef PdeHoog het volgende:
Volgens mij is dit wel origineel:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ehm.....eigenlijk welquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:57 schreef Offy het volgende:
[..]
Doe je dat nou expres![]()
Ik vind de mijne mooierquote:Op zondag 8 augustus 2004 21:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ehm.....eigenlijk wel
Ik liep hier al een aantal dagen mee rond en heb het nou gewoon uitgewerkt...da's alles hoor
Maar wat vind je ervan?
Het is mooi uitgevoerd maar lijkt erg veel op de inzending die m-niki voor de vorige wedstrijd maakte , dat was een woordenboek, en in het midden stond het woord kleurboekquote:Op zondag 8 augustus 2004 21:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ehm.....eigenlijk wel
Ik liep hier al een aantal dagen mee rond en heb het nou gewoon uitgewerkt...da's alles hoor
Maar wat vind je ervan?
Ben je buiten geweest vandaag? Elke foto die je in deze tijd maakt kost liters zweet.quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:11 schreef Offy het volgende:
maar ik wil aan een foto kunnen zien dat je hebt moeten zweten om hem te maken)
Ik niet.........quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:11 schreef Offy het volgende:
[..]
Ik vind de mijne mooier![]()
Ik heb lopen zweten....ik moest met deze hitte thee gaan maken om dat papier een oudere look te geven. Weet je hoe warm het is in mijn keukenquote:Maar verder: De laatste vind ik het mooist, hoewel ik er wel eerlijk bij moet zeggen dat ik niet heel erg snel zal stemmen op een foto als deze. Het ziet er misschien wat te 'makkelijk' uit. (hoeft natuurlijk niet zo te zijn hoor, maar ik wil aan een foto kunnen zien dat je hebt moeten zweten om hem te maken
)
Nou, dan heb je je punten bij mij vandaag snel verdientquote:Op zondag 8 augustus 2004 21:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ben je buiten geweest vandaag? Elke foto die je in deze tijd maakt kost liters zweet.
Het water loopt nog steeds van me af, die pauw wilde maar niet stil staan.
Er is een verschil met de inzending van m-niki: dat was een woordenboek opengeslagen op de juiste pagina en vervolgens een camera ertegen.quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:13 schreef Ymke het volgende:
[..]
Het is mooi uitgevoerd maar lijkt erg veel op de inzending die m-niki voor de vorige wedstrijd maakte , dat was een woordenboek, en in het midden stond het woord kleurboek
dus wel mooi maar absoluut niet origineel
Ik heb hem ook vanaf mijn bureaustoel gemaaktquote:Op zondag 8 augustus 2004 21:17 schreef Offy het volgende:
[..]
Nou, dan heb je je punten bij mij vandaag snel verdient
Maar PdeHoog's foto ziet er teveel uit alsof hij hem vanuit zijn buraustoel had kunnen maken, vandaar
Nou, laat ik het dan potverdorie anders zeggen:quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik niet.......... Daar liep je nl. spontaan tegenaan.
[..]
Ik heb lopen zweten....ik moest met deze hitte thee gaan maken om dat papier een oudere look te geven. Weet je hoe warm het is in mijn keuken![]()
![]()
sorry hoorquote:Op zondag 8 augustus 2004 21:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er is een verschil met de inzending van m-niki: dat was een woordenboek opengeslagen op de juiste pagina en vervolgens een camera ertegen.
Ik heb hier toch iets meer werk van proberen te maken hoor
quote:Op zondag 8 augustus 2004 18:36 schreef Offy het volgende:
[..]
Oh, nu zie ik het ja!
Lezen de 'snelle inzenders' het slowchattopic soms niet ofzo? Bij de foto van PaulJRD werd al om uitleg gevraagd, en in de foto van Astridj0h zie ik ook de vergane glorie niet echt, (en ik zie dat qizl nu alweer verandert heeft) maar we horen er verder niets van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |