Laten we dan wel even foto's maken van de bewerking zelf zeg maar en waar jouw gezicht ook op staatquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:53 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Pdehoog, als we zondag nou eens jouw auto bewerken, dan hebben we toch een mooi voorbeeld van vergane glorie
Nóg kritischer?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:36 schreef k_man het volgende:
Oftewel; het mag allemaal wel wat kritischer en creatiever.
Nou laat maar zien dan........quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:36 schreef k_man het volgende:
Hmmz, wel veel vergankelijkheid maar ik zie nogal wat foto's waarin de glorie ontbreekt. Die voor het verval dus ook al weinig glorieus waren. En daarmee zijn we dus terug bij het thema 'Verval'.
Oftewel; het mag allemaal wel wat kritischer en creatiever.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Laten we dan wel even foto's maken van de bewerking zelf zeg maar en waar jouw gezicht ook op staat. Dan kan ik dit aan de lease-maatschappij afgeven zodat ze weten wie ze aansprakelijk moeten stellen
met een beetje geluk is-ie dan lekker total-loss en mag ik een nieuwe uitzoeken
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:52 schreef Offy het volgende:
[..]
Nóg kritischer?Heb jij de eerste paar pagina's van dit topic wel doorgelezen?
hm, kun je nog onduidelijker zijn (of ligt het aan mij) want ik snap he-le-maal niets van je uitleg....quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:12 schreef PaulJRD het volgende:
Rewimo vroeg naar uitleg van mijn foto.
Maar nu mijn foto. Die maakt onderdeel uit van een kunstwerk van Katerina Vincowrova en is te zien bij de Vijverberg, in de Hofvijver, Den Haag.
Het heet 'catching dreams' en de verdere uitleg is 'Houten vishengels, jurken'. Er zijn zo dus nog 4 jurken die boven de Vijverberg wapperen.
Waar is de (vergane) glorie die ik die jurk zat, dacht ik, maar ook dat het op een soort hoepelrok lijkt, ook vergane glorie. That's all!
Ik denk dat 'ie bedoelt:quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:03 schreef m-niki het volgende:
[..]
hm, kun je nog onduidelijker zijn (of ligt het aan mij) want ik snap he-le-maal niets van je uitleg....
vooral die eerste twee zinnen maken het er warrig op en die over "waar is de glorie die ik die jurk zat" maakt het er niet bepaald eenvoudiger op..
Wat bedoel je dus eigenlijk te zeggen???
Zo krijg ik alleen een linkje?quote:Even offtopic: de manier waarop chevalric zijn uitleg gaf over het posten van foto's hier, is er een waarop je de foto klikbaar maakt
[ url=http://www.foto.nl/foto.jpg]http://www.foto.nl/fotoklein.jpg[/url]
misschien geeft een werkend voorbeeld meer duidelijkheid:quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:10 schreef Offy het volgende:
Zo krijg ik alleen een linkje?
Dat is wéér een anderequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:27 schreef Bowiefan het volgende:
Code:
[ URL = http: //img.photobucket.com/albums/v177/bowiefan/photowedstrijd/kleuren/kleurreclamepaal.jpg ]
[ IMG ]
http: //img.photobucket.com/albums/v177/bowiefan/photowedstrijd/kleuren/kleurreclamepaal2.jpg
[ /IMG ]
[ /URL ]
zonder spaties en harde returns.
daarom heb ik ff echte plaatjes gebruiktquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:49 schreef m-niki het volgende:
ehm, ja deze is de goede, die van mij miste de image tags...stom stom stom....
het door u geplaatste model lijkt mij van dit seizoen, iig verre van vergaan, en aangezien de halve natie op opoe fietsen rondrijd is het nog steeds glorie...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 01:27 schreef PdeHoog het volgende:
OK....en nu weer over naar vergane glorie
[afbeelding]
De opoe-fiets.....vroeger razend populair, tegenwoordig ingehaald door allemaal fantastisch snelle modellen met 30 versnellingen en hypermoderne verlichting die het niet altijd even goed doet
Ja, dat viel mij ook op. Zit precies ter hoogte van het gezicht, jammer.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 08:58 schreef Oceanonix het volgende:
Het idee is echt leuk!!
Maar de bank? op de achtergrond zou ik ff weghalen........
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 06:11 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
het door u geplaatste model lijkt mij van dit seizoen, iig verre van vergaan, en aangezien de halve natie op opoe fietsen rondrijd is het nog steeds glorie...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |