Dan moet je zo'n vlag van '88 opscharrelenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 08:14 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
Glorie? Na '88 niet meer meegemaakt toch?![]()
Geen probleem, ik twijfel zelf ook een beetje. Was gewoon ff benieuwd wat jullie ervan dachten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 07:15 schreef Xilantof het volgende:
The_Frog:
ik weet het niet...
ik vind hem nu niet geen vergane glorie, nu net niet van de begaafplaats en het plaatje van de ruine is te nauw om daar duidelijke vergane glorie in te zien
(voor mij dan)
Jij wil te graagquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 08:08 schreef Chevalric het volgende:
De vlag lijkt alleen meer rood dan oranje, volgens mij, wat de symboliek en de vergane glorie teniet doet
Ik vond het een hele mooie foto. Ik ga het idee schaamteloos jatten voor privé doeleinden. Ik vond die mooier dan je tweede inzending, maar dat had ik al eens gezegdquote:Op zondag 8 augustus 2004 22:56 schreef m-niki het volgende:
IIEEEHH!! je staat even gigantisch op mijn tenen hiero!! Lees ik even op mijn gemak na een weekendje weg dit topic door om bij te blijven, kom ik deze post tegen!! Die foto van mij vond ik idd te makkelijk (qua idee en fotografie) en ik had er toen ook zoiets bij van: ik doe deze snel voor spek en bonen (want ik wil gewoon mee doen) want ik ga op vakantie...maar het was alles behalve makkelijk om die foto te maken, want ik had twee van die gekleurde glaasjes die ook altijd op cafetafels staan en waar een kaarsje inzit en op elke scheen ik een lamp zodat het licht ervan (geel en rood) op het boek zou vallen, behalve in het midden (zodat dat wit bleef) waar het woord "kleur" stond..het idee was erg makkelijk, maar ik heb me in alle mogelijke bochten moeten wringen om dit voor elkaar te krijgen en mijn vingers ook nog flink gebrand..vandaar dus dat ik je argument een beetje ondoordacht vind...
Zie je wel.....ben ik toch niet gekquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:31 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik vond het een hele mooie foto. Ik ga het idee schaamteloos jatten voor privé doeleinden. Ik vond die mooier dan je tweede inzending, maar dat had ik al eens gezegd
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zie je wel.....ben ik toch niet gek
Of jullie zijn allebei gekquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Of we zijn het beidenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:37 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg...wilde jij de meet van a.s. zondag nog overlevenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:48 schreef Offy het volgende:
[..]
Of jullie zijn allebei gek
dit is niet voor niets het slowchattopic
quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg...wilde jij de meet van a.s. zondag nog overleven![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:29 schreef Offy het volgende:
[..]
![]()
Ik maak mezelf wel erg gelief he hier?
whehehehe...god straft vanavondquote:Het kan trouwens flink gaan regenen vanaf vanmiddag zeggen ze, dat wordt modder-soppen vanavond
Die smiley was voor jou hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Rewimo is ook gek aan het worden
Nu al drie gekken in het slowchat-topic
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die smiley was voor jou hoor
Zeggen alle gekken van zichzelfquote:Ik ben niet gek.
Alleen maar prettig gestoord
De manier van Chevalric creeert gelijk een link naar de betreffende fotoquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:51 schreef Offy het volgende:
Wat doe je dat raar? Ik doe het altijd gewoon zo:
[[url= http://domein.nl/foto ]afbeelding[/url]]
Ah, ik vond het er al zo ingewikkeld uitzienquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De manier van Chevalric creeert gelijk een link naar de betreffende fotovoor een eventuele grotere versie.
Ik was al 5 minuten lang aan het proberen wat er dan kwam als je het op jouw manier deed, maar het zag er ook al zo raar uit met die haken, en foto's ho maarquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:59 schreef Chevalric het volgende:
Uh, dat had ik ook geschreven, maar dit geweldige forum heeft van mijn url maar gelijk van url-tags voorzien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |