Doe ik!!quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:58 schreef Dizer het volgende:
Babette, zou je me zo nu en dan als er een nieuwe ronde is, willen waarschuwen, als je in SHO chat bent of in de GTST topics? Thx
hihiquote:Op maandag 16 augustus 2004 01:32 schreef Dizer het volgende:
Oh en deze heb ik speciaal voor Babette21 gevraagd:
Schouderklopjes meldtopic deel 1
Keurig hoor meid
We zitten allebei op 2 tournamentsquote:Op maandag 16 augustus 2004 13:25 schreef babette21 het volgende:
hihi
* Bet gloeit van trots....![]()
klopt helemaal... erg jammer, want er wordt niet voor niets gevraagd niet te stemmen wanneer je iemand niet kent... maar ach, wat doe je eraan?! Laten we de tournaments maar als een geintje blijven zien en vooral niet te serieus nemen, haha!!quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:49 schreef BVO het volgende:
Bij zo'n tournament komen de mensen waar nog nooit iemand heeft gehoord sowieso ver, was ook zo bij de GTST-editie.
tja, Lex tegenover Suzy, dus da's wel te begrijpen. Maar Kyra?!?!??!quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:39 schreef Wup het volgende:
Onbegrijpelijk dat Kyra en Lex Citroen uit de lijst kunnen zijn......
Bij mij ook... Met dank aan Listige Lise...quote:Ticho kruipt door het oog van de naald.....
Ik ook!! Die arme man heeft werkelijk niks fout gedaan maar krijgt de één na de andere stemquote:Ik lach me rot om Kees de Boei steeds...
de hele bont verzameling of alleen Kees?!?!?quote:Die foto komt boven mn bed te hangen... dank u daarvoor Babette:)
quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:47 schreef babette21 het volgende:
Ik ook!! Die arme man heeft werkelijk niks fout gedaan maar krijgt de één na de andere stem
* Bet vond Kees best oké hoor hihi
Kwam jij ff lelijk bedrogen uit met dat spotje van 30 secondenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:22 schreef babette21 het volgende:
Dank, vooral voor de keus van Luciel haha!!
Morgen begint de kwartfinale.... nu ga ik er snel vandoor, wil op tijd thuis zijn voor ER2004(sneak preview) haha!!
dat volgens de gids 40 min. zou duren.....quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:51 schreef Svensational het volgende:
verklaar je nader....quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:08 schreef Wup het volgende:
* Ronde 4 *
de afweging tussen irritatiegraad- en irritatieperiode is soms wat lastig....
van een irritante vaste cast heb je toch veel langer last dan van een irritant bijrolletje......quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:14 schreef babette21 het volgende:
verklaar je nader....
dan ken jij Ruby zeker niet......quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:56 schreef Dizer het volgende:
De finale moet tussen Bento en Carlo worden!!!
dat is dan weer jammerquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:59 schreef babette21 het volgende:
tja iedereen heeft stemrecht he.... hoewel, eigenlijk alleen 18+ ers natuurlijk....
tweequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:40 schreef Svensational het volgende:
Waarom stemt _bigmac_??? Die heeft misschien ooit één aflevering gezien..
Ik zag de naam _bigmac_ op het scherm staan en ik dacht ff dat ik in het GTST topic terecht was gekomen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:40 schreef Svensational het volgende:
Waarom stemt _bigmac_??? Die heeft misschien ooit één aflevering gezien..
Was ik ook al zo verbaasd over! Je zult toch niet beleven dat Lotus er nog vóór de finale uitgeknikkerd wordt hè??? Als er íemand irritant was...quote:Op donderdag 2 september 2004 15:26 schreef babette21 het volgende:
Ben overigens zeer verbaasd over alle stemmen voor Lieve! Wat was er mis met haar?? En kennen jullie Lotus wel...??? Of hebben jullie haar massaal verbannen???
Lotus lekker???????? Gadverdammequote:Op donderdag 2 september 2004 18:15 schreef BVO het volgende:
Lotus was gewoon een lekkere meid, Lieve een ontzettende muts.
ben jij niet een beetje voorbarig?!quote:Op zondag 5 september 2004 12:46 schreef Svensational het volgende:
Suzy en Ruby
een zingende Ruby was nog erger dan een kotsende Ariël....quote:Op zondag 5 september 2004 13:02 schreef Mvnl het volgende:
(heeft iemand dat zangoptreden van d'r nog?)
Eeuwige roem en de "Fok-Bokaal"quote:Op zondag 5 september 2004 13:24 schreef Mvnl het volgende:
Wat gebeurt er trouwens met de 'winnaar'?
(wordt het volgende topic er aan gewijd?)
quote:Op zondag 5 september 2004 14:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Eeuwige roem en de "Fok-Bokaal"
* Wup sluit zich hierbij aanquote:Op donderdag 9 september 2004 20:52 schreef Iwan1976 het volgende:
Onder protest stem ik op Ruby. (Lotus had natuurlijk moeten winnen.)
quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:28 schreef soapie het volgende:
Ruby!!!!!!!!!!!! Maarre eigenlijk had Lotus hier moeten winnen, zoals als eerder is gemeld!!!!
Zolang ze geen tekst had én niet in beeld was...quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:38 schreef mark_03 het volgende:
Suzy was toch leuk?
dat verklaard genoeg hahaquote:Op zondag 12 september 2004 18:12 schreef Bupatih het volgende:
disclaimer: ik heb dat hele ONM nog nooit gezien![]()
Dan stem ik op Suzyquote:Op zondag 12 september 2004 18:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat verklaard genoeg haha
Suzy was een drama, laten we 't daar maar op houden...
haha, yep meid, van hartequote:Op maandag 13 september 2004 16:08 schreef babette21 het volgende:
De Uitslag: Ruby wint met 9-4!!
Rosita Boedhoe: van harte gefeliciteerd met deze Award...
echt een prestatie om trots op te zijn...
Gelukkig niet!!!!!quote:Op maandag 13 september 2004 16:44 schreef Wup het volgende:
heeft iemand haar ooit nog ergens anders aan het werk gezien na ONM?
Wauw, na Dunn0w en ik nog iemand die een hekel heeft aan onscherpe avatarsquote:Op maandag 13 september 2004 18:04 schreef babette21 het volgende:
cadeautje voor soapie:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 14 september 2004 10:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wauw, na Dunn0w en ik nog iemand die een hekel heeft aan onscherpe avatars
Goed zo, want ik ken die troela's toch nietquote:Op maandag 13 september 2004 16:08 schreef babette21 het volgende:
NB: de stem van Bupatih heb ik niet meegeteld...
niet dat 't uitmaakt voor de de eindstand...
quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:13 schreef babette21 het volgende:
nee dat bleek, anders had je nooit gevraagd was er mis was met Suzy...![]()
Monique is lelijk hoorquote:Op dinsdag 14 september 2004 15:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ging alleen af op het uiterlijk
nou dan kun je je lol op, volgende week gaat ze weer uit de kleren in Loverboy!!quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:25 schreef Bupatih het volgende:
Ik ging alleen af op het uiterlijk
Ik had het over Suzy?quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:58 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Monique is lelijk hoor
ja das dezelfde slimmerdquote:Op donderdag 16 september 2004 22:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had het over Suzy?
Of heet Monique Suzy? Of Suzy Monique?
whatever,..is zij lelijk??![]()
Oh nee die is niet knapquote:Op vrijdag 17 september 2004 17:24 schreef dunn0w het volgende:
[..]
ja das dezelfde slimmerd
Suzy de ruig (ONM) wordt gespeeld door Monique van der werf....
Anyway ze heeft een vlakke uitstraling... en ik vind haar niet knap.
buiten het feit dat ze een vrouw is... val ik niet op dat type idd...quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:24 schreef babette21 het volgende:
tja het is natuurlijk maar waar je op valt...
owja dat moeten we aan weetikveel overlaten.. die heeft er verstand van.... * denkt hij..quote:en ja wat weten wij daar nou van, wij zijn vrouwen en kunnen daar niet over oordelen...
© weet_ik_veel
ik begrijp wat je bedoeld: als hier een mannelijke versie van zou zijn zou je er niet op vallen...quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:39 schreef dunn0w het volgende:
buiten het feit dat ze een vrouw is... val ik niet op dat type idd...
beetje te 'vlak' ofzo... kan het niet goed uitleggen..
quote:Op vrijdag 17 september 2004 21:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik begrijp wat je bedoeld: als hier een mannelijke versie van zou zijn zou je er niet op vallen...
me neither haha (niet psycho genoeg?!?)
Mijn dank is groot Babette!!!!quote:Op maandag 13 september 2004 18:04 schreef babette21 het volgende:
cadeautje voor soapie:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |