Ik vind het bod te laag en heb eigenlijk niet één twee drie pc-hardware nodig.quote:Op zondag 8 augustus 2004 14:44 schreef TheEagle het volgende:
ik bied 60 euro of meer als je wat PC hardware nodig hebt
Ik heb even een foto gemaakt in de macro stand, die er dus wel op zit.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 00:52 schreef Drommelsch85 het volgende:
Zit er een macrofunctie op? Zo ja, post eens wat voorbeeld foto's als je wilt.
Ja, 90 is het minimale wat ik er voor wil hebben.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:47 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
90 is je laagste ?
hmmm...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, 90 is het minimale wat ik er voor wil hebben.
Er worden her en der meer van deze camera's aangeboden, je zal zien dat de prijs van 90 euro redelijk is. En hier zit wel een cardreader bij. Uiteraard is het natuurlijk een kwestie of je het er voor over hebt.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:49 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
[..]
hmmm...
Verklaar je eens nader, dit is iets te makkelijk.quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:33 schreef De_Warme_bakker het volgende:
90 is erg veel...
Ik moet altijd eerst tot tien tellen als ik dit soort reacties lees. Maar goed, ik zal er even inhoudelijk op in gaan zonder meteen te schelden.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:50 schreef Hydra het volgende:
Ik heb een halfjaar geleden voor 94,99 euro een 2.0 mpixel cam van Kodak (de CX6200) gekocht bij het kruidvat. Die maakt mooiere plaatjes dan deze camera en is nieuw.
Dus het is niet zo gek dat mensen 90 euro een te hoog minimumbod vinden...
Een gewoon biertje voor 4,40 gulden is ook niet realistisch. Maarja met de euro is alles duurderquote:Ik probeer niet je aanbieding naar de klote te helpen maar ben bang dat het niet reëel is om 200 gulden te vragen voor een 4 jaar oude camera.
Ik neem dit even in overweging, ik kom daar vanavond even op terug.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:49 schreef TheEagle het volgende:
75 euro gebodenincl verzenden
Laten we de deal maar sluiten.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:57 schreef TheEagle het volgende:
beste bod wat je zal krijgen i think
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |