http://www.sexwoordenboek.nl/talgklieren.htmlquote:· De talgklieren zijn klieren die een vettige vloeistof afscheiden: talg. Dit is huidsmeer dat (samen met haartjes) aan de oppervlakte komt en ervoor zorgt dat de huid en haartjes wat vettig blijven.
· Bij alle tieners produceren de talgklieren meer talg. Dat talg kan duidelijk zichtbaar zijn in de vorm van kleine witte bultjes op de ballen, penis, eikel, voorhuid of schaamlippen. Dit is heel normaal! Deze witte bultjes zijn een normaal onderdeel van de huid en trekken dus niet weg.
· Soms kan zich aan het einde van het haarzakje een propje vormen, waardoor het haarzakje wordt afgesloten. Omdat de talgproductie gewoon door blijft gaan, vormt zich dan een puist. Die kun je uitdrukken, maar het kan ook vanzelf openbarsten, waardoor het pus naar buiten komt. Na verloop van tijd trekt de ontsteking weg (net als puisten op je gezicht of je rug).
Let op: de meeste witte bultjes zijn geen puisten, maar kleine voorraadjes talg. Die zijn heel normaal!
Rot ff op en ga zelf lekker bbq'en me je worst mongool.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:22 schreef Fly-or-Die het volgende:
nee man het is een bacterie. direct snijden anders kan wel eens te laat zijn. zelf snijden of bij huisarts!
De grootste deus van fok ... hier hie isjquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:25 schreef Fly-or-Die het volgende:
je moet het zelf maar weten. mijn broer franc heeft het ook gehad. nu heb ik alleen nog maar een zus, francis genaamd
hopla!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:21 schreef Croupouque het volgende:
Zit je nog in de pubertijd?
Dan zijn het waarschijnlijk haarzakjes met een verhoogde talgproductie. Na je pubertijd wordt het wel wat minder, maar het gaat niet weg.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:25 schreef Fly-or-Die het volgende:
je moet het zelf maar weten. mijn broer franc heeft het ook gehad. nu heb ik alleen nog maar een zus, francis genaamd
ja zo ziet het eruit ja! en dan over mijn hele penis heen :< tziet er ranzig uit maar goed, ik moet er maar mee leven danquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:38 schreef Croupouque het volgende:
Ziet het er zo uit?
Klik.
Als dit niet mag van de policy, mijn excuses.
hardquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:49 schreef ph34r het volgende:
ok dat is mooi, wat mij betreft kan deze dan gesloten worden ofzo..weet niet hoe jullie dat doen hier...
ik schrok wel even met dat stanley mes verhaalbeetje naief i guess
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:55 schreef Aurelium het volgende:
Och ik heb dat ook een beetje hoor. Iedereen. Soms zijn ze groter dan anders... boeien... kijk toch bijna onder mn lul
Ach alles is relatief, vergeleken bij een mooi kutje ziet iedere lul er uit als een belachelijk uitsteeksel met wat bungelende ballen er onder. Dan kunnen die pukkeltjes/bobbeltjes er ook nog wel bij hehquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:02 schreef Pearly het volgende:
[..]... da's knap !
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er wel een beetje van gruwelde toen ik dat voor het eerst zag / voelde .....
Maar ach, het went he .....
Het hoort er eigenlijk bij, die bubbeltjes !
probeer dan zelf eens een topic te openen waar je dit soort onzin in meldt ....quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:05 schreef ph34r het volgende:
[..]
klopt hehe ik ben nieuw ja
JM denkt nu even verder..... Ik heb absoluut geen verstand van condooms hoor (en wil dat heel graag zo houdenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:05 schreef ph34r het volgende:
[..]
klopt hehe ik ben nieuw ja
Das erg, heel erg BreeZahquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:12 schreef Pearly het volgende:
hihihih ..
quote:Bij mannen zie je nog al wat .... bij vrouwen zie je alleen een spleet met wat haar, of niet !
Inderdaad, talgkliertjes.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:21 schreef Croupouque het volgende:
Zit je nog in de pubertijd?
Dan zijn het waarschijnlijk haarzakjes met een verhoogde talgproductie. Na je pubertijd wordt het wel wat minder, maar het gaat niet weg.
Heb jij het ook?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:20 schreef Rapid het volgende:
[..]
Inderdaad, talgkliertjes.
Iedereen die haar heeft heeft haarvaatjes natuurlijk. Elke haarvaatje heeft z'n eigen talgkliertje dussss...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:24 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Heb jij het ook?
Hehe, was een woordje vergetenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:02 schreef Pearly het volgende:
[..]... da's knap !
Pijnloosquote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:36 schreef mrcelica het volgende:
Die PPP bultjes op de onderrand van je eikel kun je laten weghalen bij de dermatoloog, geheel pijnloos en zonder littekens etc. Ze worden dan gewoon weggebrand dmv een stroom apparaatje.
Nee ik heb geen penis.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:24 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Heb jij het ook?
Ja vroeg ik me ook af, voor zover ik weet groeien op of rond de eikel geen haartjes.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:01 schreef Geqxon het volgende:
Haarvaatjes I see. Wat doen ze dan op de eikel?
wrm zou je dat laten doen als het onschuldig is?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:36 schreef mrcelica het volgende:
Die PPP bultjes op de onderrand van je eikel kun je laten weghalen bij de dermatoloog, geheel pijnloos en zonder littekens etc. Ze worden dan gewoon weggebrand dmv een stroom apparaatje.
waarom zou je nog grotere borsten willen?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:20 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
[..]
wrm zou je dat laten doen als het onschuldig is?
ik heb dat ook beetje, maar het is nog nooit bij me opgekomen om er iets aan te laten doen ofzo..quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:50 schreef uberpooier het volgende:
[..]
waarom zou je nog grotere borsten willen?
ik denk dat sommige mensen het niet mooi vinden en als het makkelijk weg kan, graag. denk ik.
ik heb dat PPP (?) ook een beetje, lang niet zo erg als op de foto's. maar ik stoor me er gelukkig niet aan. talg-gevalletjes zijn hier ook aanwezig, ook geen punt.
pubertijd....over een paar jaar ben ik vast wel weer mooi![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |