Er waren mensen daar die ik ken. Anders had ik er nooit naar binnen gewild.quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:38 schreef kamagurka het volgende:
Ik vind het nog steeds raar dat je een skihut in zou WILLEN, maargoed...
Heerlen.quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:44 schreef Fly-or-Die het volgende:
oke, in welke stad was je aan het stappen? rijssen staphorst ......
Je kunt het discriminatie noemen van muzieksmaak of religieuze voorkeur.quote:Op zondag 8 augustus 2004 14:23 schreef smesjz het volgende:
Uhm, na twee biertjes al naar een skihut willen? Wat een fantatisch begin van je avond *ahum*
Een portier voert normaal gewoon het beleid van zo'n toko uit. Als je daar problemen mee hebt kan je of klagen bij de eigenaar of gewoon lekker een ander cafe zoeken. Easy as that.
Zoals al eerder gezegd is het een particuliere club en zo lang ze niet discrimineren, mogen ze je gewoon tegenhouden. Anders gewoon klagen bij een van die zovele gesubsidieerde clubjes, meldpuntdiscriminatie.nl e.d.
Het is eerder de groep op zich die geweigerd wordt omdat de portier verwacht dat het problemen kan opleveren. Je weet bovendien niet wat zich heeft afgespeeld/gezegd is tussen die portier en die jongen. Toch?
Sommige portiers willen maar al te graag laten zien dat ze de hele dag op de sportschool rondhangen en zijn blij als ze een keer een reden zien om zich af te reageren...
Zonder bandshirt kwam ik er makkelijk binnen.quote:Op zondag 8 augustus 2004 15:15 schreef classpc het volgende:
word je nou nog steeds geweigerd?
ken ook iemand uit de buurt van heerlen, maar wat ik van die omgeving weet is dat ze daar ook nogal "streng" gelovig zijn. iig wel een coole actie om zo naar binnen te willen.quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:15 schreef Ixnay het volgende:
Heerlen.
Wat is daar mis meequote:Op zondag 8 augustus 2004 18:41 schreef Bluurgh het volgende:
haha uitgaan met corpsepaint [afbeelding]
quote:Op zondag 8 augustus 2004 16:20 schreef raphidae het volgende:
Een club mag zelf regels opstellen, maar die moeten dan wel uniform voor iedere bezoeker gelden. Er waren genoeg getuigen en de rechtszaak dient in december.
De zaak wordt vast geseponeert.quote:Op maandag 9 augustus 2004 02:57 schreef Oosthoek het volgende:![]()
Hoe triest ben je als je hier een rechtszaak over begint??
De mensen hier zijn katholiek, maar de meesten geven niks om geloof.quote:Op zondag 8 augustus 2004 22:58 schreef Fly-or-Die het volgende:
[..]
ken ook iemand uit de buurt van heerlen, maar wat ik van die omgeving weet is dat ze daar ook nogal "streng" gelovig zijn. iig wel een coole actie om zo naar binnen te willen.
Lopend lijk?? WTF!!quote:Op maandag 9 augustus 2004 02:57 schreef Oosthoek het volgende:
Wellicht moet je er eens aan denken om je normaal te leren kleden, ipv als lopend lijk over straat te gaan en (hoogstwaarschijnlijk) bij de Doelen naar binnen proberen te komen. Een kroeg kan zn eigen dresscode hebben, als je daar problemen mee hebt moet je maar gewoon een bij voorbaat verloren rechtszaak starten ja
Neen, nogmaals, zoals ik al verteld had wilde ik er naar binnen omdat er mensen waren die ik ken.quote:Op maandag 9 augustus 2004 11:14 schreef Martijn23 het volgende:
ach je wilde gewoon provoceren, fijn dat er dan een deurbeleid gehandhaafd word, ondanks dat t een k..apres ski bar is
uit je verhaal maak ik in eerste instantie toch wel op dat je wel even wou kijken in die apres ski bar, snap zoiezo niet wat je daar moet, maar eh provocerend JA zeker wel dusquote:Op maandag 9 augustus 2004 11:22 schreef Ixnay het volgende:
[..]
[..]
Neen, nogmaals, zoals ik al verteld had wilde ik er als lopend lijk naar binnen omdat er mensen waren die ik ken.
Als ik zou willen provoceren zou ik dat heel anders aanpakken.
't Is gewoon erg sneu, dat is er mis meequote:Op maandag 9 augustus 2004 02:44 schreef raphidae het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee
Amenquote:Op maandag 9 augustus 2004 15:58 schreef juniz het volgende:
Zucht....Jij kiest er bewust voor om met een (voor sommige mensen) 'provoserend' shirt te lopen dan moet je gewoon niet gaan lopen zeiken als iemand (die daartoe het volste recht heeft) jou om die reden weigerd.
bij de deur van uitgaansgelegenheden hangen niet voor niets bordjes met 'gepaste kleding'. Portiers mogen zelf bepalen wat zij verstaan hieronder. Jij weet zelf net zo goed dat er mensen zullen zijn die jouw shirt niet echt 'gepast' zullen vinden, en je door dat shirt te dragen de kans loopt geweigerd te worden.
PS. En het gezeur dat je het shirt alleen dragt omdat je de muziek leuk vindt is echt bullshit. Je koopt een dergelijk shirt voor de uitstraling. Tjah en als portiers geen mensen binnen willen met die uitstraling....
Nog steeds heeft niemand mij kunnen zeggen waarom het logo van Bad Religion provocerend is, en een Christen kruisje om je nek niet.quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:58 schreef juniz het volgende:
Zucht....Jij kiest er bewust voor om met een (voor sommige mensen) 'provoserend' shirt te lopen dan moet je gewoon niet gaan lopen zeiken als iemand (die daartoe het volste recht heeft) jou om die reden weigerd.
bij de deur van uitgaansgelegenheden hangen niet voor niets bordjes met 'gepaste kleding'. Portiers mogen zelf bepalen wat zij verstaan hieronder. Jij weet zelf net zo goed dat er mensen zullen zijn die jouw shirt niet echt 'gepast' zullen vinden, en je door dat shirt te dragen de kans loopt geweigerd te worden.
PS. En het gezeur dat je het shirt alleen dragt omdat je de muziek leuk vindt is echt bullshit. Je koopt een dergelijk shirt voor de uitstraling. Tjah en als portiers geen mensen binnen willen met die uitstraling....
Omdat dat kruisje om je nek geen "verboden in te rijden" bord eromheen heeft met een dikke rode streep er doorheen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:24 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Nog steeds heeft niemand mij kunnen zeggen waarom het logo van Bad Religion provocerend is, en een Christen kruisje om je nek niet.
streng gelovig?quote:Op zondag 8 augustus 2004 22:58 schreef Fly-or-Die het volgende:
[..]
ken ook iemand uit de buurt van heerlen, maar wat ik van die omgeving weet is dat ze daar ook nogal "streng" gelovig zijn. iig wel een coole actie om zo naar binnen te willen.
Gast, je bent de puberteit inmiddels gepasseerd. Dus op een verontwaardigde toon vragen naar een antwoord dat je eigenlijk zelf ook wel weet, daar zou je onderhand overheen moeten zijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:24 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Nog steeds heeft niemand mij kunnen zeggen waarom het logo van Bad Religion provocerend is, en een Christen kruisje om je nek niet.
suggestie:quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Omdat dat kruisje om je nek geen "verboden in te rijden" bord eromheen heeft met een dikke rode streep er doorheen.
Ik ken de band en de muziek al jaren en zo ben ik tot de conclusie gekomen dat het een slechte band is. Maar dat terzijde, zo'n shirt mogen ze van weigeren.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:07 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Het kan je muziek niet zijn, ok, maar een slechte band is het zeker niet. Of je kan de diepere betekenis achter de teksten niet in zien.![]()
En wat mij betreft hoefde er geen deel 2 te komen, het belangrrijkste is gezegd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |