Mwoah, moet net kunnenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 14:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Is 5120*4096 goed denk je
Wat een boerelul!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dus...ik denk dat het weinig word woensdag bij safe, dat wordt verplaatsen naar later in de week, donderdag of vrijdag ofzo...tenminste, als je dan kunt riet...
Ok... uitstellen en weigeren te antwoorden dus.....quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gebeld:de onderdelen zijn binnen bij beerens motoren...
ik vraag wanneer is ie dan klaar? volgende week gaan we eraan beginnen, zegt ie. ik zeg ja, maar wanneer kan ik hem ophalen? zodra hij klaar is bel ik je meteen op.
ik zeg:als jullie er eind volgende week mee gaan beginnen dan ben ik weer een week verder, dus wanneer beginnen jullie ermee?. nee, nee als ie klaar is hoor je het meteen zegt ie weerzonder mijn vraag te beantwoorden. normaal gesproken is dat zo gedaan, maar je weet het nooit. hij moet eerst klaar zijn, dan bel ik je pas op
nogal wiedes lullook, maar wanneer gaan jullie eraan beginnen? volgende week
ik krijg er maar geen duidelijkheid over.
dus ik vraag maar: eind van volgende is hij uiterlijk klaar, mag ik daar van uitgaan? ja, daar mag je wel vanuit gaan, ja. dan laat ik het meteen weten en kun je je motor ophalen.
damn, kutzooi![]()
eind van volgende week, en nu maar hopen dat het niet nog langer gaat duren
![]()
achter die sleuven zaten ventilatoren kon je zo zien zitten,quote:
De koelingssleuven aan de zijkant lijken mij alleen nuttig als er aan de voorkant in ieder geval wat lucht in komt. Ik neem aan dat de voorkant van de kuip dus niet helemaal dicht is.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Vraag me af of je probleem straks uberhaupt verholpen is.....
mooi weer misschienquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:54 schreef Rietvaerder het volgende:
En waarom is het hier zo stil
Ruik je vanzelfquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]laat het asjeblieft verholpen zijn
Geen dank hij moet ook weer inelkaarquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:24 schreef ZX9R het volgende:
zit aan me tweede blikje. Ga nu douchen en BBQ-en!
Nogmaals hartelijk dank.
Superklusmiddag zo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |