Je kan beter een aanvaller nemen, en dan met name Kuijt, en verdedigers van een andere clubquote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:28 schreef HeyFreak het volgende:
vraagje voor de feijenoordkenners hier
ik moet een feijenoord-verdediger hebben in mijn management-spel, welke is volgens jullie de beste? Paauwe, Loovens, Saidi of wie?
Kanker is in Rotterdam wel een stopwoordje he?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:20 schreef Luni het volgende:
[..]
k*ankerlul rot op man, waar zeg ik dat?
Misschien moet jij maar eens terug naar je kanker-ajaks-topic.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:18 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Kanker is in Rotterdam wel een stopwoordje he?
Zondag moest ik met 3 vrienden via Rotterdam richting Middelburg. Aansluiting net gemist dus FF buiten wachten. Komt er zo'n zwerver aangelopen, zet z'n tas neer, gaat vragen of wij 3,50 hebben voor een overnachting, wij zeggen nee, vraagt ie daarna of we sigaretten hebben, weer nee is ons antwoord. En jah hoor, meneer begint een potje te schelden. Kanker jullie dit, Kanker dat.
Misschien moeten ze is in Rdam gaan uitleggen wat kanker precies inhoudt?![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:24 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Misschien moet jij maar eens terug naar je kanker-ajaks-topic.
hahahahahaquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:24 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Waarheid is hard he? Ben benieuwd hoe jullie praten als er een die hard feyenoorder aan die ziekte doodgaat.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:24 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik zie ook geen knopje hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:12 schreef L4zY het volgende:
hey, call me stupid ofzo..
Maar kan je je niet mer aanmelden voor Feyenoordforever.nl?
ja idd, de volgende keer kan een mod er meteen wat aan doenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:03 schreef Staanplaats het volgende:
kunnen dit soort discussies lekker achterwege blijven.
Users zijn zelf verantwoordelijk voor hun eigen postgedrag.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:16 schreef F1Bas het volgende:
ja idd, de volgende keer kan een mod er meteen wat aan doen
Tja, als je een kleine auto heb bij DHZ, kan je tussen de paaltjes doorquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:12 schreef xJapser het volgende:
Ejje...waar kan je het best parkeren rondom de Kuip??? Want het is alweer tijdje geleden dat ik daar was enzo...
Kruip bij de mod in zijn kont joh!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:16 schreef F1Bas het volgende:
[..]
ja idd, de volgende keer kan een mod er meteen wat aan doen
Snel ge-edit jij stiekemerd!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:54 schreef RedGuy het volgende:
Ja hallo, heeft niemand de PI gezien die ik erbij postte. Het was een grapje..
Gyan als basisspeler?quote:Gyan en Lurling niet tegen De Graafschap
13/8/2004 15:44
Feyenoord kan in het openingsduel niet beschikken over Christian Gyan en Anthony Lurling. Beiden zijn nog niet hersteld van hun blessures.
Voor Gyan komt de wedstrijd tegen De Graafschap te vroeg, zo concludeerde clubarts Robbart van Linschoten. De Ghanese verdediger heeft sinds het oefenduel met SVV/SMC last van zijn bovenbeenspier. Chong-Gug Song zal zondag Gyan waarschijnlijk als rechtsback vervangen.
De rentree van Lurling laat nog langer op zich wachten. De aanvaller, die in de voorbereiding een knieblessure opliep, moet ook de eerste drie competitieduels missen. Die conclusie moest worden getrokken na een mri-scan die uitwees dat de knieband is gescheurd.
'Eerst zou ik er twee weken uitzijn. Nu worden het er bijna zes', zei Lurling op de website van Feyenoord. 'Het is teleurstellend. Ik hoop dat ik na de uitwedstrijd tegen Vitesse weer inzetbaar ben. Want ik heb onderhand veel zin om weer te voetballen.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |