quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:21 schreef gekke_sandra het volgende:
Zo! Vandaag super rellen, mede omdat ík "rustig" aan een overdreven uitgelaten man zei dat hij niet zomaar geholpen kon worden a la minute... als er al minstens 100 man voor hem was.
Een man int midden van de rij bij de counter wast met me eens en begon m uit te schelden... die ander begon m uit te dagen... begonnen ze ineens volop te knokkenLeuk joh... Feyenoord..
Maakt mij verder niet uit.. mr als ze n x bierflesjes grijpen en gaan gooien dan zijn de rapen gaar!
Snapt men ook weer waarom jullie die Gatorade ook niet meekrijgen in flesjes...*zucht
Beter dat t mn laatste wedstrijd was voor in de Maaszaal... voortaan alleen heel soms nog int Maasgebouw bij de sjieke meneren
Ok, voor zover mijn frustraties.. voortaan ff lief doen tegen de mensen die er werken.. please?![]()
Klopt daarom vind ik het jammer dat ze zeiden 1 basis speler tehalen voor rechts in de verdediging en een concurrent voor Paauwe. Wat ze hebben gehaald is een concurrent voor de rechterplek en niks voor Paauwe's concurrentie.quote:Op zondag 8 augustus 2004 22:44 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Paauwe is van nature ook meer een middenvelder, hij heeft een sterke centrale verdediger naast zich nodig die het verdedigende werk opknapt. Als dat geregeld is dan kan hij zich met zijn uitstekende trap focussen op de opbouw en het doorschuiven en dan is hij van meerwaarde; puur verdedigend komt hij tekort
De directie zal nog wel tekst en uitleg geven.quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:36 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Klopt daarom vind ik het jammer dat ze zeiden 1 basis speler tehalen voor rechts in de verdediging en een concurrent voor Paauwe. Wat ze hebben gehaald is een concurrent voor de rechterplek en niks voor Paauwe's concurrentie.Beetje jammer.
Nou als je dat al Rellen vind...Hahaquote:Op zondag 8 augustus 2004 23:21 schreef gekke_sandra het volgende:
Zo! Vandaag super rellen,
begonnen ze ineens volop te knokkenLeuk joh... Feyenoord..
It's been much worse... maar dit was gewoon niet kik...quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:48 schreef altface het volgende:
Nou als je dat al Rellen vind...Haha![]()
Liep het contract van Curth eind van komend seizoen niet af?quote:Op maandag 9 augustus 2004 08:39 schreef Cart_man het volgende:
Jeugd van Feijenoord staat volgens mij weer op de poorten van de Kuip te hameren. Wordt tijd dat er weer wat jongelingen komen kijken bij het eerste. Zuiverloon is daar een van en denk dat Curth ook wel klaar is voor een stap hoger.
Daarom ging ik gisteren ook vroeg weg bij DHZ, trok het niet meer, had 4 bier en een blowtje op en had behoefte aan schaduw, en de is bij ons op het vak gelukkig, als je maar hoog gaat zitten.quote:Op maandag 9 augustus 2004 08:39 schreef Cart_man het volgende:
boehoe...
Ik vond het gisteren veels te heet op W. Heb dan ook niet echt veel van de wedstrijd gezien.
quote:09-08-2004: Marca: Feyenoord wil Real Madrid-verdediger
[Bron: FR-Fans.nl]
Volgens de Spaanse krant Marca is Feyenoord in onderhandeling met Oscar Minambres van Real Madrid. De 23-jarige verdediger komt uit de jeugdopleiding van Real. De Madrileen is 1,70 m lang en weegt 70 kilo. Minambres draagt nummer 17 in Madrid, maar speelde dit seizoen weinig wedstrijden, omdat hij moet concurreren met vele aangekochte sterren. Vorig seizoen speelde Minambres nog 16 wedstrijden voor zijn club + een aantal Champions Leauge-wedstrijden.
Een van de spelers waar ik een hekel aan heb van Realquote:Op maandag 9 augustus 2004 13:40 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Minambres is, net zoals Saidi dat is voor Tunesie, een (voormalig) international van de Spaanse U21 ploeg.
voor de rechtsback is het een optie,...voor centrum niet meerquote:Op maandag 9 augustus 2004 14:08 schreef Cart_man het volgende:
Als hij rechtbenig is, dan moet je dat bericht met een korrel zout nemen.
Feijenoord is niet op zoek naar rechtsbenige verdedigers. Spreekt van weinig vertrouwen in de huidige drie rechtsbenige verdedigers: Saidi, Loovens en van den Berg.
quote:9/8/2004 - Braziliaanse testspeler Matheus speelt mee in oefenduel Feyenoord-selectie
(Van onze verslaggever K)
Eerder meldde Feyenoord Netwerk al dat er twee jeugdspelers van America-MG op stage kwamen bij Feyenoord voor een week of twee. Het ging om de 17-jarige middenvelder Sammuel en de 19-jarige Matheus. Sammuel de Almeida Cardoso is volgens America-MG al verzekerd van een transfer naar Feyenoord, maar mag pas op zijn 18e een contract bij Feyenoord ondertekenen. De 19e-jarige Matheus zal proberen de komende weken een contract af te dwingen. Feyenoord kan jaarlijks een speler van de U19 van de satellietclub overnemen in ruil voor een jaarlijks geldbedrag van de exploitatie van de club. Doordat Feyenoord dit de afgelopen jaren niet heeft gedaan (op Fred na) heeft Feyenoord wat dat betreft nog reserve.
In Brazilie deed gekscherend het verhaal de ronde dat Matheus slechts meeging om het grote talent Sammuel niet alleen te hoeven laten gaan. De verdediger kan zelf echter ook een potje voetballen. Hij maakte op de stage een dusdanige indruk dat Gullit de linksbenige centrale verdediger in het oefenduel dinsdag tegen de amateurs van SVV/SMC in actie wil zien in het eerste elftal, zo meldt De Telegraaf. Wellicht wordt hij dan de versterking voor de positie achter Paauwe?
Ik was ook bijna vergeten dat na de OS waarschijnlijk ook nog een verdediger gehaald wordt, maar als deze transfer doorgaat misschien niet, ik weet het niet.quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:04 schreef methodmich het volgende:
Feyenoord nog steeds op jacht naar spelers dus. Niet gek.
zeker niet en dan ook nog afkomstig van de Koninklijke.. als ie maar neit gaat denken dat ie alles isquote:Op maandag 9 augustus 2004 17:01 schreef RedGuy het volgende:
Spanjaard zou niet gek zijn.
Hoeven we het daar ook niet meer over te hebben.quote:09-08-2004: Feyenoord grijpt naast verdediger Real
[Bron: FR-Fans.nl]
Oscar Pascual Miñambres komt niet naar Feyenoord, zo meldt Marca. De Rotterdammers hadden (volgens dezelfde bron, lees meer) belangstelling voor de 23-jarige verdediger van Real Madrid, maar volgens de Spaanse krant liepen de onderhandelingen vooralsnog op niets uit. Miñambres heeft nog een contract tot de zomer van 2005 bij Real. Miñambres kwam het afgelopen seizoen nauwelijks in actie voor de Spaanse topper.
Pas op niet voor tere kinderzieltjes bestemd: www.dapprestrijders.nlquote:09-08-2004: Stem op de Fortis-reclame met Gullit!
[Bron: FR-Fans.nl, feyenoord.nl, ster.nl]
De Fortis-commercial met Ruud Gullit is door de STER voorgedragen voor de beste commercial van de maand juli. Uiteindelijk maakt het filmpje kans op de 'Gouden Loeki 2004'.
De Top 10 van beste commercials vormt de maandverkiezing op www.ster.nl. Vanaf vandaag kan iedere bezoeker van deze site zijn of haar Top 3 insturen.. De Top 3 van de maand gaat door naar de jaarverkiezing. Uiteindelijk plaatsen zich 36 commercials voor de jaarverkiezing. De uitslag wordt op 8 september a.s. bekendgemaakt.
Stemmen kan je HIER doen, door op ´Nu stemmen´ te klikken!
quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:14 schreef altface het volgende:
Mooi he![]()
Jammer, maar wel verstandig van Gianni. School is zeer belangrijk.quote:GIANNI ZUIVERLOON NIET OVERGEHEVELD NAAR FEYENOORD 1
De 17-jarige Gianni Zuiverloon wordt komend seizoen niet opgenomen in de selectie van Feyenoord 1. De jeugdspeler, zijn ouders en een afvaardiging van Feyenoord hebben daarvoor gekozen. Zuiverloon maakt eerst het laatste jaar van de havo af om daarna eventueel alsnog de stap te maken. De verdediger speelt dit seizoen, afhankelijk van zijn prestaties, in de A-jeugd of Jong Feyenoord. Hij gaat wel twee keer per week meetrainen met het eerste.
Ruud Gullit raakte gecharmeerd van de jonge Zuiverloon tijdens de oefenstages in Engeland en Spanje. Vooral de flair waarmee hij speelde, oogstte bewondering. Toch is er voor gekozen om school voor te laten gaan. Zuiverloon: ‘Als ik mijn hart zou volgen, kies ik voor het voetbal. Maar het is toch handig om iets achter de hand te hebben.’
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |