abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21134966
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 17:33 schreef stame het volgende:

[..]

jah maar ze hebben wel een overvloed aan centrale verdedigers
Ik heb een overvloed een Cola, maar nog steeds geen Fanta.
slettebak [@] gmail.com
pi_21134971
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 17:15 schreef stame het volgende:

[..]

waarom niet? ik vind het een goede voetballer en ik heb hem er zeker liever staan dan Gyan
Hij heeft 1x een goed wedstrijd gespeeld, ik vind hem echt een drama.
  zondag 8 augustus 2004 @ 17:34:21 #78
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_21134973
Ookal weet ik dat we gaan verliezen, het wordt vast weer een mooie wedstrijd tegen jullie.
pi_21135011
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 17:34 schreef Luni het volgende:

[..]

Hij heeft 1x een goed wedstrijd gespeeld, ik vind hem echt een drama.
dus je hebt liever Gyan?
pi_21135086
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 16:43 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Inderdaad en ook Babos had een paar vage momenten maar aanvallend ziet het er al aardig uit bij Feyenoord.
Babos heeft één mislukte uittrap gehad en voor de rest een paar schitterende reddingen. In tegenstelling tot de keeper aan de andere kant.

Gerard ik ben niet zo'n sprekert Meijer

Penatly was in mijn ogen wel erg makkelijk gegeven, maar Fulhams eerste goal leek ook hands. Bovendien kon die in de tweede helft nog wel twee penalties geven. Waren het niet maar, hij kon ze geven. Aardige bewegingen van Castelen, hield toch telkens wel 2 man bezig.
pi_21135104
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 17:40 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Babos heeft één mislukte uittrap gehad en voor de rest een paar schitterende reddingen. In tegenstelling tot de keeper aan de andere kant.
bij die corner zat hij er ook niet lekker bij
pi_21135164
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 17:41 schreef stame het volgende:

[..]

bij die corner zat hij er ook niet lekker bij
Werd ie gehinderd toch? Ook nog 2 schitterende reflexen op kopballen van dichtbij.
Ik heb me vandaag iig niet doodgeergerd aan Song, das al een hele vooruitgang
pi_21135307
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 17:45 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Werd ie gehinderd toch? Ook nog 2 schitterende reflexen op kopballen van dichtbij.
Ik heb me vandaag iig niet doodgeergerd aan Song, das al een hele vooruitgang
volgens mij kon hij de bal gewoon uit de lucht vangen, maar ik vergeef het um wel
pi_21135349
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 17:40 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Vond die 1e goal niet echt sterk gekeept om eerlijk te zijn, maar misschien heb ik me vergist, word het vanavond nog uitgezonden?
pi_21136267
Ja, zo bij SS als het goei is.
pi_21136830
FEYENOORD A1 PAKT SUPER CUP NA ZEGE OP AJAX
Feyenoord A1 heeft in De Arena ten koste van Ajax de Super Cup gewonnen. De ploeg van trainer Henk Fräser zegevierde met 3-1. Tim Vincken, invaller Levi Marengo en Gianni Zuiverloon zorgden voor de Rotterdamse treffers. Bij de 2-1 tussenstand kreeg Feyenoord handenvol kansen, maar er werd nog maar één keer gescoord. ‘Als er een keer een moment was om Ajax een flink pak slaag te geven, was het vandaag wel’, sprak Fräser na afloop.

In de 'Neerlands grootste poel des verderf' Arena was het Feyenoord dat een half uur lang het spel dicteerde. Het resulteerde al snel in een treffer. Tim Vincken, die zaterdagmiddag Jong Feyenoord nog de 0-1 bezorgde tegen Dongen, bracht Feyenoord een dag later wederom op voorsprong. Zijn schot/voorzet vloog na veertien minuten voetbal op wonderbaarlijke wijze over de keeper heen: 0-1.
Feyenoord bleef de sterkere ploeg, maar moest toezien dat Ajax er steeds beter uitkwam. Tot ergernis van trainer Fräser kwamen er slordigheden in het spel van zijn ploeg. Na rust kwam Ajax terecht op gelijke hoogte. Fräser besloot hierop Levi Marengo in te brengen ten koste van Daryl van der Veer. Het bleek een gouden wissel, want fris in het veld scoorde de invaller na 67 minuten de 2-1. Gianni Zuiverloon gooide de wedstrijd definitief in het slot toen zijn kopbal hard doel trof: 3-1. De Rotterdammers kregen hierna nog riante mogelijkheden, maar de bal ging er niet in. ‘De score had hoger moeten uitvallen, maar ik ben een tevreden trainer’, zei Fräser na afloop. ‘Winnen van Ajax in De Arena is altijd goed, vooral omdat zij elke keer weer een goede ploeg op de been brengen. Bij 1-1 kon de wedstrijd nog twee kanten op. Wij namen het heft toen in handen en dat zegt veel over de mentaliteit van mijn ploeg.’

pi_21136842
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 18:52 schreef Erasmusch het volgende:
Ja, zo bij SS als het goei is.
Is het al geweest, zette hem te laat aan
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 8 augustus 2004 @ 19:54:36 #88
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_21137860
F'noord wordt dit seizoen kampioen. Als je ziet hoe Ajax en PSV zitten te prutsen.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_21138117
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 19:54 schreef Doc het volgende:
F'noord wordt dit seizoen kampioen. Als je ziet hoe Ajax en PSV zitten te prutsen.
Ik hoop het ook, maar achterin ziet het er bij Feyenoord ook niet goed uit hoor. Vanaf het middenveld komen we wel met goede combinaties tot de goal.
  zondag 8 augustus 2004 @ 20:03:46 #90
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_21138147
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 19:54 schreef Doc het volgende:
Het zal in ieder geval een heel leuk seizoen worden.....
Ik durf nog geen uitspraak te doen over de aanstaande kampioen
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_21138526
Ik heb me goed vermaakt vanmiddag in de Kuip. Voetballend ziet het er beter uit dan vorig jaar....snel storen, lekker fel in de duels. Veel kaatsen......en je ziet dat Kuyt en Buffel het goed doen met ruimte achter de verdediging.

Verdedigend is het wel weer een drama. Paauwe had een paar goede verdedigende akties, maar je ziet echt dat hij te traag is voor het voetbal wat ze willen spelen.

Alles bij elkaar heb ik hier een goed gevoel aan over gehouden
pi_21138806
Gyan stond nogal te prutsen of niet?
pi_21138991
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 20:26 schreef jpzegthallo het volgende:
Gyan stond nogal te prutsen of niet?
Gyan is een perfecte prof, maar hij komt te kort voor rechtsback. Overigens vind ik Song ook niets....wat mij betreft mag Zuiverloon erin..
Moet zeggen dat ik Gyan niet echt goed heb gezien vandaag, zit aan de verkeerde kant
pi_21139292
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 20:18 schreef skyhigh het volgende:
Paauwe had een paar goede verdedigende akties
Ken aan mij liggen hoor (of de zon), maar volgens mij stond-ie weer een paar keer flink te slapen. Het is dat we nog geen alternatief hebben voor de linker centrale verdediger..
Song vond ik zowaar wel een aardige helft spelen. Die Radzinksi kwam er iig niet voorbij.
Vroeg me al af waar Zuiverloon was, maar die ging dus ff een prijs ophalen met de A1.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 8 augustus 2004 @ 20:54:47 #95
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_21139537
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 20:02 schreef Luni het volgende:

[..]

Ik hoop het ook, maar achterin ziet het er bij Feyenoord ook niet goed uit hoor. Vanaf het middenveld komen we wel met goede combinaties tot de goal.
In een ander topic had ik ook al gemeld dat de verdediging voor internationaal te slecht is maar voor NL goed genoeg, met name omdat de voorhoede goed draait. Dan kan je 1 a 2 doelpunten tegen krijgen en nog winnen.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zondag 8 augustus 2004 @ 20:56:33 #96
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_21139589
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 20:45 schreef Butra het volgende:

[..]
Vroeg me al af waar Zuiverloon was, maar die ging dus ff een prijs ophalen met de A1.
De jeugd heeft de toekomst.
The Most Incredible, Baby
pi_21139691
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 20:45 schreef Butra het volgende:

[..]

Ken aan mij liggen hoor (of de zon), maar volgens mij stond-ie weer een paar keer flink te slapen. Het is dat we nog geen alternatief hebben voor de linker centrale verdediger..
Song vond ik zowaar wel een aardige helft spelen. Die Radzinksi kwam er iig niet voorbij.
Nee hoor ligt niet aan jou....bij de 2e goal laat ie zijn man zo uit zijn rug weglopen, en ook in de eerste helft hing ie aan een arm omdat ie op sneheid geklopt werd
  zondag 8 augustus 2004 @ 21:31:26 #98
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_21140347
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 21:00 schreef skyhigh het volgende:

[..]

Nee hoor ligt niet aan jou....bij de 2e goal laat ie zijn man zo uit zijn rug weglopen, en ook in de eerste helft hing ie aan een arm omdat ie op sneheid geklopt werd
Paauwe is opbouwend goed maar verdedigend is het een drama. Aangezien die op een verdedigende positie staat is het klote
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_21142119
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 21:31 schreef jojomen4 het volgende:

Paauwe is opbouwend goed maar verdedigend is het een drama. Aangezien die op een verdedigende positie staat is het klote
Paauwe is van nature ook meer een middenvelder, hij heeft een sterke centrale verdediger naast zich nodig die het verdedigende werk opknapt. Als dat geregeld is dan kan hij zich met zijn uitstekende trap focussen op de opbouw en het doorschuiven en dan is hij van meerwaarde; puur verdedigend komt hij tekort
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21142995
Zo! Vandaag super rellen, mede omdat ík "rustig" aan een overdreven uitgelaten man zei dat hij niet zomaar geholpen kon worden a la minute... als er al minstens 100 man voor hem was.
Een man int midden van de rij bij de counter wast met me eens en begon m uit te schelden... die ander begon m uit te dagen... begonnen ze ineens volop te knokken Leuk joh... Feyenoord..
Maakt mij verder niet uit.. mr als ze n x bierflesjes grijpen en gaan gooien dan zijn de rapen gaar!
Snapt men ook weer waarom jullie die Gatorade ook niet meekrijgen in flesjes... *zucht
Beter dat t mn laatste wedstrijd was voor in de Maaszaal... voortaan alleen heel soms nog int Maasgebouw bij de sjieke meneren
Ok, voor zover mijn frustraties.. voortaan ff lief doen tegen de mensen die er werken.. please?
Delivered without an information leaflet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')