Ik heb een overvloed een Cola, maar nog steeds geen Fanta.quote:Op zondag 8 augustus 2004 17:33 schreef stame het volgende:
[..]
jah maar ze hebben wel een overvloed aan centrale verdedigers
Hij heeft 1x een goed wedstrijd gespeeld, ik vind hem echt een drama.quote:Op zondag 8 augustus 2004 17:15 schreef stame het volgende:
[..]
waarom niet? ik vind het een goede voetballer en ik heb hem er zeker liever staan dan Gyan
dus je hebt liever Gyan?quote:Op zondag 8 augustus 2004 17:34 schreef Luni het volgende:
[..]
Hij heeft 1x een goed wedstrijd gespeeld, ik vind hem echt een drama.
Babos heeft één mislukte uittrap gehad en voor de rest een paar schitterende reddingen. In tegenstelling tot de keeper aan de andere kant.quote:Op zondag 8 augustus 2004 16:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Inderdaad en ook Babos had een paar vage momenten maar aanvallend ziet het er al aardig uit bij Feyenoord.
bij die corner zat hij er ook niet lekker bijquote:Op zondag 8 augustus 2004 17:40 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Babos heeft één mislukte uittrap gehad en voor de rest een paar schitterende reddingen. In tegenstelling tot de keeper aan de andere kant.
Werd ie gehinderd toch? Ook nog 2 schitterende reflexen op kopballen van dichtbij.quote:Op zondag 8 augustus 2004 17:41 schreef stame het volgende:
[..]
bij die corner zat hij er ook niet lekker bij
volgens mij kon hij de bal gewoon uit de lucht vangen, maar ik vergeef het um welquote:Op zondag 8 augustus 2004 17:45 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Werd ie gehinderd toch? Ook nog 2 schitterende reflexen op kopballen van dichtbij.
Ik heb me vandaag iig niet doodgeergerd aan Song, das al een hele vooruitgang
Vond die 1e goal niet echt sterk gekeept om eerlijk te zijn, maar misschien heb ik me vergist, word het vanavond nog uitgezonden?quote:Op zondag 8 augustus 2004 17:40 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Babos heeft één mislukte uittrap gehad en voor de rest een paar schitterende reddingen. In tegenstelling tot de keeper aan de andere kant.
Is het al geweest, zette hem te laat aanquote:Op zondag 8 augustus 2004 18:52 schreef Erasmusch het volgende:
Ja, zo bij SS als het goei is.
Ik hoop het ook, maar achterin ziet het er bij Feyenoord ook niet goed uit hoor. Vanaf het middenveld komen we wel met goede combinaties tot de goal.quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:54 schreef Doc het volgende:
F'noord wordt dit seizoen kampioen. Als je ziet hoe Ajax en PSV zitten te prutsen.
Het zal in ieder geval een heel leuk seizoen worden.....quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:54 schreef Doc het volgende:
F'noord wordt dit seizoen kampioen. Als je ziet hoe Ajax en PSV zitten te prutsen.
Gyan is een perfecte prof, maar hij komt te kort voor rechtsback. Overigens vind ik Song ook niets....wat mij betreft mag Zuiverloon erin..quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:26 schreef jpzegthallo het volgende:
Gyan stond nogal te prutsen of niet?
Ken aan mij liggen hoor (of de zon), maar volgens mij stond-ie weer een paar keer flink te slapen. Het is dat we nog geen alternatief hebben voor de linker centrale verdediger..quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:18 schreef skyhigh het volgende:
Paauwe had een paar goede verdedigende akties
In een ander topic had ik ook al gemeld dat de verdediging voor internationaal te slecht is maar voor NL goed genoeg, met name omdat de voorhoede goed draait. Dan kan je 1 a 2 doelpunten tegen krijgen en nog winnen.quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:02 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, maar achterin ziet het er bij Feyenoord ook niet goed uit hoor. Vanaf het middenveld komen we wel met goede combinaties tot de goal.
De jeugd heeft de toekomst.quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:45 schreef Butra het volgende:
[..]
Vroeg me al af waar Zuiverloon was, maar die ging dus ff een prijs ophalen met de A1.![]()
![]()
Nee hoor ligt niet aan jou....bij de 2e goal laat ie zijn man zo uit zijn rug weglopen, en ook in de eerste helft hing ie aan een arm omdat ie op sneheid geklopt werdquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:45 schreef Butra het volgende:
[..]
Ken aan mij liggen hoor (of de zon), maar volgens mij stond-ie weer een paar keer flink te slapen. Het is dat we nog geen alternatief hebben voor de linker centrale verdediger..
Song vond ik zowaar wel een aardige helft spelen. Die Radzinksi kwam er iig niet voorbij.
Vroeg me al af waar Zuiverloon was, maar die ging dus ff een prijs ophalen met de A1.![]()
![]()
Paauwe is opbouwend goed maar verdedigend is het een drama. Aangezien die op een verdedigende positie staat is het klotequote:Op zondag 8 augustus 2004 21:00 schreef skyhigh het volgende:
[..]
Nee hoor ligt niet aan jou....bij de 2e goal laat ie zijn man zo uit zijn rug weglopen, en ook in de eerste helft hing ie aan een arm omdat ie op sneheid geklopt werd
Paauwe is van nature ook meer een middenvelder, hij heeft een sterke centrale verdediger naast zich nodig die het verdedigende werk opknapt. Als dat geregeld is dan kan hij zich met zijn uitstekende trap focussen op de opbouw en het doorschuiven en dan is hij van meerwaarde; puur verdedigend komt hij tekortquote:Op zondag 8 augustus 2004 21:31 schreef jojomen4 het volgende:
Paauwe is opbouwend goed maar verdedigend is het een drama. Aangezien die op een verdedigende positie staat is het klote
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |