radio hier kapotquote:Op zondag 8 augustus 2004 15:30 schreef jojomen4 het volgende:
Feyenoord speelt als AC Milan in de "gouden" jarenzegt die kerol op radio Rijnmond
internetquote:Op zondag 8 augustus 2004 15:37 schreef stame het volgende:
[..]
radio hier kapot![]()
doet nietquote:Op zondag 8 augustus 2004 15:39 schreef Xante het volgende:
Radio Rijnmond live, klik!
Nou, verdedigend is het nog vrij dramatisch hoor.quote:Op zondag 8 augustus 2004 16:36 schreef -Hans- het volgende:
De wedstrijd check ik nu op ned 2 en ik moet zeggen dat het er bij Feyenoord al best okay uitziet.
Inderdaad en ook Babos had een paar vage momenten maar aanvallend ziet het er al aardig uit bij Feyenoord.quote:Op zondag 8 augustus 2004 16:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou, verdedigend is het nog vrij dramatisch hoor.
vooral de backs zijn matig, met name de rechtsback.. maar het komt wel goedquote:Op zondag 8 augustus 2004 16:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat geldt voor ieder team in de voorbereiding tot nu toequote:Op zondag 8 augustus 2004 16:40 schreef SCH het volgende:
Da's ook weer zoquote:Op zondag 8 augustus 2004 17:01 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Dat geldt voor ieder team in de voorbereiding tot nu toe
Die laatste is nooit fit en Song kan toch nooit je beste rechtsback zijn als je voor de titel wilt spelen??quote:Op zondag 8 augustus 2004 16:55 schreef jojomen4 het volgende:
Jammer dat onze beste backs niet fit zijn, Song en Van Haaren.
waarom niet? ik vind het een goede voetballer en ik heb hem er zeker liever staan dan Gyanquote:Op zondag 8 augustus 2004 17:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die laatste is nooit fit en Song kan toch nooit je beste rechtsback zijn als je voor de titel wilt spelen??
Gyan laat ook aardig wat steken vallen... en qua opbouw is Song beter daarom ligt mijn voorkeur bij Songquote:Op zondag 8 augustus 2004 17:18 schreef methodmich het volgende:
Song is in principe niet eens een back en laat er wel heel erg veel steken vallen. Gyan is misschien een mindere speler, maar doet wel zijn taken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |