Inderdaad. Nu maar hopen dat de bondscoach ook wakker is geworden en nog even snel een aanvaller uit de selectie gooit zodat Kuijt er alsnog bij kan worden gehaald...quote:Op zondag 15 augustus 2004 17:02 schreef Aeroxie het volgende:
Hulde aan Kuijt!!!
Kluivert iddquote:Op zondag 15 augustus 2004 17:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Inderdaad. Nu maar hopen dat de bondscoach ook wakker is geworden en nog even snel een aanvaller uit de selectie gooit zodat Kuijt er alsnog bij kan worden gehaald...![]()
Salomon.quote:Op zondag 15 augustus 2004 17:49 schreef _bigmac_ het volgende:
net Gelezen op teletekst
3 van Dirk en 2 van Castelen wie maakte de overige?
Tja, die zit er heel terecht al niet bij, die overschatte lapzwans, dus die kan er niet uit.quote:Op zondag 15 augustus 2004 17:37 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Kluivert idd
Hou op zeg. Voor dat joodse kinderfeestje hebben ze toch geen Feyenoorders nodig?quote:Op zondag 15 augustus 2004 17:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Inderdaad. Nu maar hopen dat de bondscoach ook wakker is geworden en nog even snel een aanvaller uit de selectie gooit zodat Kuijt er alsnog bij kan worden gehaald...![]()
Anthony stuurt ze zelf.quote:Op zondag 15 augustus 2004 17:58 schreef _bigmac_ het volgende:
Wat is dat trouwens met die sms'jes aan Feyenoord spelers op Feyenoord.nl ?
alles is gericht aan de super populaire Lurling
Zeker. Ik ben een Kalou-fan (en geen Buffel-fan...).quote:Op zondag 15 augustus 2004 18:07 schreef Keke het volgende:
Maar Stpan, jij moet toch ook blij zijn dat 'jouw' Kalou heeft gescoord?
Overigens, top wedstrijd. Song speelde goed, ik vond Goor erg goed spelen en Kuyt en Castelen speelde geweldig. Hopelijk komt Buffel nog in vorm anders zal Kalou hem voorbij streven, en ik ben erg fan van Buffel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |