Leren op de bal te verdedigen en leren op te bouwen over de grondquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:17 schreef RedGuy het volgende:.
Lees ik net dat Saidi waarschijnlijk in de basis start zondag. Wat moet Glenn nog meer doen behalve een goede voorbereiding draaien om een basisplaats te krijgen?
Sja, Gullit maakt de keuzes en hij zal er vast wel een verklaring voor hebbenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:38 schreef RedGuy het volgende:
Loovens is de beste verdediger die we in de selectie hebben, zolang we nog niks van Saidi hebben gezien.
Glenn hoort dan ook zeker in de basis.
Precies en dan tegen Tsjechie moet ie er gewon bij zijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:38 schreef RedGuy het volgende:
Loovens is de beste verdediger die we in de selectie hebben, zolang we nog niks van Saidi hebben gezien.
Glenn hoort dan ook zeker in de basis.
Misschien moet jij eens een keer geconfronteerd worden met de een kanker geval in je familie, dan zul je wel anders lullen, kakkerlak.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:24 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Misschien moet jij maar eens terug naar je kanker-ajaks-topic.
Gaat een beetje moeilijk als je op je luie ballen op het strand in turkije ligt!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 12:15 schreef StarGazer het volgende:
Ik had jou anders vorige week zondag wel in de Kuip verwacht, franky.
en als het door joden gebruikt zou worden zou je er minder problemen mee hebben?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 12:20 schreef StarGazer het volgende:
Ik vind het gewoon irritant dat het door de kakkerlakken met regelmaat gebruikt wordt.
Man! Doe eens niet zo opgefokt, en kijk naar dequote:Op zaterdag 14 augustus 2004 11:47 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens een keer geconfronteerd worden met de een kanker geval in je familie, dan zul je wel anders lullen, kakkerlak.
*zucht*quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 12:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en als het door joden gebruikt zou worden zou je er minder problemen mee hebben?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 12:23 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Man! Doe eens niet zo opgefokt, en kijk naar de [afbeelding]-PI. Het was een grapje!
Ik heb genoeg kankergevallen in mijn familie, maar het is nu eenmaal het makkelijkste woord om je frustaties te uiten.
Dan mag jij dat wel eens wat meer laten blijken in je post,zoals jij het postte....quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 12:23 schreef StarGazer het volgende:
[..]
*zucht*
je moet hier echt alles tien keer uitleggen voordat iets duidelijk is he?
OOK als het door ajacieden zou worden gebruikt zou ik mij er aan storen, en dat ook zeggen jah.
Klopt,quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 12:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan mag jij dat wel eens wat meer laten blijken in je post,zoals jij het postte....
En er wat van zeggen als gasten het zingen waar jij 3 maal in past? Nee,dat geloof ik toch niet
OKquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 12:28 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Klopt,
ik doelde ook alleen op dit forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |